Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus XP is langzamer dan 98. XP verbruikt trouwens ook bruut veel geheugen (door die skins). TE veel. |
![]() |
||
Citaat:
ps als je xp gaat nemen op een bak met 64 mb ram, dan is win9x nog steeds beter. het hangt van je systeem af wat je moet nemen, niet van het programma. verder zuigt ie6, dus ik denk dat je beter 5.01 had moeten laten staan, maar daar heb je nu niks meer aan. wachten op een update denk ik...
|
[beetje offtopic]ok, dan heb ik nog een andere tip:
neem mozilla, opera, netscape oid of een andere browser, ben je van het gezeur af. lastige is alleen dat java en mozilla niet zo goed samen gaan bij mij (misschien bij iemand anders wel ofzo) en ik daar nog iexplore of in linux konquerer voor moet gebruiken. maar voor de meeste sites kun je gewoon een alternatieve browser gebruiken (overigens heeft de gratis opera reclame en is mozilla opensource en zonder reclame). maar goed, nog een tip: neem geen ie6!! ![]()
||
Citaat:
Ga dan ook niet in een topic lopen roepen Win98 ROELS terwijl juist in dat OS een programma vaak crasht. Dat hoéft namelijk helemaal niet aan het programma te liggen, maar kan deels wel aan het OS te wijten zijn. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
maar wat ik al zei: je kan ook de verkeerde programma's gebruiken, wat eigenlijk helemaal niet voor dat os bedoeld (en gemaakt) is. dan ligt het wel aan het os dat dat programma crasht, omdat het in een ander os misschien niet zo is, maar dan moet je gewoon de versie gebruiken die wel voor dat programma bedoeld is (snap ik dit zelf nog? ![]() begrijp je wat ik bedoel?
|
![]() |
Nou... dan ben ik vast de enige die zegt dat IE 6 wel erg goed werkt op 98. Op XP deed hij het ook wel lekker, maar dat heb ik er nu afgedonderd omdat ik dacht dat ik een goede illegale crack had waarmee je die 30-dagen versie in een volledige versie kon toveren, wat dus niet zo was helaas
![]() Greetz, PCBOY |
![]() |
|
![]() |
Ff een aanvulling op mijn vorige post..... Windows XP crashte bij mij dikwijls! Dan moest ik ctrl>alt>delete doen, en dan kreeg ik toen ik weer in XP zat: 'Uw systeem heeft een ernstige fout ondergaan. U wordt nu verbonden met Microsoft'. En dan kreeg je de 'Microsoft Windows XP crash-club' or something.
Dus zo stabiel issie ook weer niet (bij mij dan). Greetz, PCBOY |
![]() |
|
![]() |
Vreemd. Ik draai op mijn laptop Windows 98 + MSIE 6.x newest. Nergens last van, werkt als een trein. Ook vind ik Windows 98 tot nu toe niet onstabiel.
Hoewel jouw PC snel genoeg is voor 2000 of XP kun je dat misschien beter draaien. Dat is IMHO stabieler van 98.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Internet explorer 6.0 full install pietervdb | 6 | 15-01-2004 12:23 | |
Software & Hardware |
[Internet Explorer]Weergave I-brahimovic | 6 | 31-08-2003 11:32 | |
Software & Hardware |
Internet Explorer 6.0 Boeing 747-400 | 6 | 24-03-2002 20:41 | |
Software & Hardware |