Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2003, 07:33
Purgatori
Purgatori is offline
Kheb is wa gevonde.. Kweet nie of mense et al wete.. Maar ik heb dus al men icoons weg op men desktop.. En da hebk via, rechterklik\pictogramme schikke\Bureaublad pictogramme weergeve... Nou heb ik daar vinkje da ze der nie staan.. Maar nou et volgende.. Als je nu links op je desktop klikt.. En heen en weer gaat met je muis..(linkse klik ingehoude) Schiet et geheuge omhoog bij explore!! Dus as je perongeluk is zit te klikke en te bewege.. Kost da veel geheuge.. Misschien ist daarom slimmer om die bureaublad pictogramme aan te late en alles deraf te hale..

Greetz,
Advertentie
Oud 17-04-2003, 09:15
-=Odysseus=-
-=Odysseus=- is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 17-04-2003 @ 08:33:
Kheb is wa gevonde.. Kweet nie of mense et al wete.. Maar ik heb dus al men icoons weg op men desktop.. En da hebk via, rechterklik\pictogramme schikke\Bureaublad pictogramme weergeve... Nou heb ik daar vinkje da ze der nie staan.. Maar nou et volgende.. Als je nu links op je desktop klikt.. En heen en weer gaat met je muis..(linkse klik ingehoude) Schiet et geheuge omhoog bij explore!! Dus as je perongeluk is zit te klikke en te bewege.. Kost da veel geheuge.. Misschien ist daarom slimmer om die bureaublad pictogramme aan te late en alles deraf te hale..

Greetz,
Misschien heb je hier wat aan of hier
Oud 17-04-2003, 11:16
iamcj
iamcj is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 17-04-2003 @ 08:33:

Greetz,
Ik zou normaal Nederlands schrijven, straks ga je onbewust deze taal door goed Nederlands gebruiken en geloof me, dat is heel moeilijk af te leren. Het staat niet erg professioneel als ze straks op je werk altijd je brieven moeten controleren.
Oud 17-04-2003, 12:10
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
iamcj schreef op 17-04-2003 @ 12:16:
straks ga je onbewust deze taal door goed Nederlands gebruiken
Dit is nou ook geen geniaal Nederlands.
Oud 17-04-2003, 13:58
Purgatori
Purgatori is offline
Wa zijn dit nou voor loze opmerkinge? Ga ff bij onzin loze dinge zette..
Oud 17-04-2003, 14:05
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 17-04-2003 @ 14:58:
Hoezo loos? Ik heb ook niet de moeite genomen om het te lezen vanwege het slechte Nederlands.
Oud 17-04-2003, 15:28
iamcj
iamcj is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 17-04-2003 @ 13:10:
Dit is nou ook geen geniaal Nederlands.
, het gaat om de achterliggende gedachteeeeeeeee
Oud 17-04-2003, 16:33
CryptapiX
CryptapiX is offline
1) ik klik niet per ongeluk zoveel op me bureau blad
2) wat boeit het als dat veel geheugen gebruikt ?
3) denk dat het aan je pc ligt want bij mij word geheugen gebruik niet meer dan normaal

ik zie het probleem dus echt niet
en of het een "bug" is betwijfel ik zal vast wel reden hebbe
Oud 17-04-2003, 17:01
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 17-04-2003 @ 14:58:
Wa daggte va oe eige stukki tekkkus?
Oud 17-04-2003, 18:34
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 17-04-2003 @ 17:33:
1) ik klik niet per ongeluk zoveel op me bureau blad
2) wat boeit het als dat veel geheugen gebruikt ?
3) denk dat het aan je pc ligt want bij mij word geheugen gebruik niet meer dan normaal

ik zie het probleem dus echt niet
en of het een "bug" is betwijfel ik zal vast wel reden hebbe
1) Je klikt altyd wellis perongeluk op je bureublad en sleept, maar et ging om dak et had gevonde as bugje..

2) Wat et boeit is dat je as je da teveel doet je visueel geheuge opraakt, en je pc langzamer gaat draaie.. (MAAKT NIET UIT HOE GOED JE PC OOK IS..)

3) Weet heel zeker dat het niet aan mijn pc ligt, want het gebeurd ook bij andere waark et heb vertelt

4) Hou voortaan je klep

5) OPGEFLIKKERT!

Ik zie dat er geen probleem is, maar dat et opviel, en betwijfel niet dat et een bug is, want dat is et!
Oud 17-04-2003, 19:22
dystopia
dystopia is offline
ja ik ken ook een leuke bug. MSIE gebruikt 100% CPU wanneer je op de rechtermuisknop klikt om iets te copy/pasten en er popped dan iets up op de een of andere manier heb je 100% CPU. Zie maar erachter te komen dat dit aan MSIE ligt.

Ook wanneer je een PDF opent met Acrobat in Acrobat Reader terwijl je een oude versie hebt komt er een popup op de achtergrond of je wilt upgraden. Dan gebruikt MSIE 100% CPU.

Soms vliegt ie er gewoon uit, alle MSIE Windows pleite.

Kortom, baggah!
Ditch the damn thing!
Oud 17-04-2003, 19:53
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 17-04-2003 @ 19:34:
1) Je klikt altyd wellis perongeluk op je bureublad en sleept, maar et ging om dak et had gevonde as bugje..

2) Wat et boeit is dat je as je da teveel doet je visueel geheuge opraakt, en je pc langzamer gaat draaie.. (MAAKT NIET UIT HOE GOED JE PC OOK IS..)

3) Weet heel zeker dat het niet aan mijn pc ligt, want het gebeurd ook bij andere waark et heb vertelt

4) Hou voortaan je klep

5) OPGEFLIKKERT!

Ik zie dat er geen probleem is, maar dat et opviel, en betwijfel niet dat et een bug is, want dat is et!
LOL Ik verzoek u vriendelijk om ABN te tikken alstublieft dankuwel. Want ik begrijp er geen drol van zo!
Oud 17-04-2003, 19:58
Orion16
Orion16 is offline
Maar even serieus. Werkt dit ook onder XP met Service Pack 1a?
Oud 17-04-2003, 20:16
Verwijderd
Euhm, gaan we hier een bugtracker starten of zo? Wat is het nut van deze hele thread? Dat we een quasiflamewar gaan krijgen met allerlei bugs van verschillende OS'sen, platforms, browsers en usenetreaders?

Slot, a.u.b.
Oud 17-04-2003, 21:09
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
*heel lang verhaal*
als we gaan flamen
flikker zelf een eind op tyfes newb

dat bij jouw pcs waar je het hebt geprobeerd je geheugen opraakt daardoor ligt niet aan mij
bij mij komt er na 1 keer klikkken op het bureaublad (en jah de icoontjes staan uit op jouw manier) geen geheugengebruik bij hoor..

na 100x slepen en klikken komt er ong 0.5mb bij
dus,.. ik zie de bug niet
Oud 17-04-2003, 21:42
-=Odysseus=-
-=Odysseus=- is offline
*TIP*
als je hier geholpen wil worden moet je
1) in normale taal je probleem begrijpelijk uitleggen
2) niet diegene die je hier kunnen helpen uit gaan schelden en zeggen dat ze op moeten flikkeren.
*TIP*

maar dit topic gaat idd een beetje offtopic atm, maarja
Oud 17-04-2003, 23:51
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
-=Odysseus=- schreef op 17-04-2003 @ 22:42:
*TIP*
als je hier geholpen wil worden moet je
1) in normale taal je probleem begrijpelijk uitleggen
2) niet diegene die je hier kunnen helpen uit gaan schelden en zeggen dat ze op moeten flikkeren.
*TIP*

maar dit topic gaat idd een beetje offtopic atm, maarja
*TIP*

1) Ik typ vrij normale chat taal, sow moeilijk ist niej te leze, tenzij je ito bent.. Dan neem ik et je niej kwalijk..

2) Ik wil helemaal niemand uitschelde.. Maar ik kan et niej hebbe as iemand denkt dattie vanalles weet, en mij beschuldigd van dak niej gelijk heb.. Thats all, en btw.. Hij hielp niet, hij was gewoon lastig En al zou et as helpe bedoeld zijn, SORRY dan..
Oud 17-04-2003, 23:59
-=Odysseus=-
-=Odysseus=- is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 18-04-2003 @ 00:51:
Ik typ vrij normale chat taal.
Ja en dit is een FORUM. Dat betekent dat je hier de tijd kunt nemen om je probleem DUIDELIJK naar voren kan brengen. Veel mensen zullen jouw stukje tekst niet eens lezen omdat het zo onduidelijk is geschreven.

Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 00:01.
Oud 18-04-2003, 00:38
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 18-04-2003 @ 00:51:
*TIP*

2) Ik wil helemaal niemand uitschelde..
Citaat:

4) Hou voortaan je klep

5) OPGEFLIKKERT!
ja ik weet het, je hebt al sorry gezegd, maar het is niet echt de manier waarop mensen met elkaar om horen te gaan dus quote ik het nog maar eens...

Citaat:

Ik wil best geloven dat het een bug is, maar ik zie niet echt in wat je ermee kunt. Je klikttoch wel eens per ongeluk op je bureaublad... Het enige is dat je weet waar je geheugenstoornis vandaan komt... Maar dat hoef ik op zich niet te weten...

enneh... bedankt ofzo...
Oud 18-04-2003, 09:58
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Tampert schreef op 18-04-2003 @ 01:38:
ja ik weet het, je hebt al sorry gezegd, maar het is niet echt de manier waarop mensen met elkaar om horen te gaan dus quote ik het nog maar eens...

Ik wil best geloven dat het een bug is, maar ik zie niet echt in wat je ermee kunt. Je klikttoch wel eens per ongeluk op je bureaublad... Het enige is dat je weet waar je geheugenstoornis vandaan komt... Maar dat hoef ik op zich niet te weten...

enneh... bedankt ofzo...
Luister, tging mij der gewoon om dat da lollig bugje was.. Et is helemaal geen probleem wat moet worde opgelost.. Kwou et jullie gewoon vertelle.. Twas niej slecht bedoelt.. Keej? En over men typkunste, tis wel een forum, maar ik heb niej altyd alle tyd.. En ik kan et niet aflere.. Kben gewend geraakt aan dit type.. En nog altyd snap ik niet waar jullie sow probleem van make.. Niemand klaagt er op msn over, of op andere fora waark af en toe kom.. Alleen hier.. Weird Marja, kzal probere op te lette.. Is da al wat?
Oud 18-04-2003, 11:31
iamcj
iamcj is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 18-04-2003 @ 10:58:
Luister, tging mij der gewoon om dat da lollig bugje was.. Et is helemaal geen probleem wat moet worde opgelost.. Kwou et jullie gewoon vertelle.. Twas niej slecht bedoelt.. Keej? En over men typkunste, tis wel een forum, maar ik heb niej altyd alle tyd.. En ik kan et niet aflere.. Kben gewend geraakt aan dit type.. En nog altyd snap ik niet waar jullie sow probleem van make.. Niemand klaagt er op msn over, of op andere fora waark af en toe kom.. Alleen hier.. Weird Marja, kzal probere op te lette.. Is da al wat?
Ik weet niet wat je later wilt gaan doen, maar als je bij een bedrijf wilt werken, wordt het een probleem. Zeker als je het onderscheidt niet meer kan maken tussen ABN en je eigen Nederlands. Daar probeer ik je voor te waarschuwen.

Communicatieve vaardigheden worden steeds belangrijker. Ook bij simpele beroepen worden steeds meer kwaliteitssystemen ingevoerd, waarbij je formulieren in moet vullen.
Oud 18-04-2003, 11:46
Manuzhai
Manuzhai is offline
Goed, fijn, we hebben fijn vernomen dat er een bug in Windows zit en we hebben ons allemaal ook heel gezellig kunnen ergeren aan je brakke taalgebruik, en iamcj heeft enkele zeer terechte opmerkingen daaromtrent weten te concretiseren, dus nu is het topic verder niet meer zo interessant (voor zover het dat al was).

Dus. Kan dit dicht ofzo?
Oud 18-04-2003, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef op 18-04-2003 @ 12:46:
Dus. Kan dit dicht ofzo?
Wat mij betreft al vanaf de fipo
Oud 18-04-2003, 14:32
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef op 18-04-2003 @ 12:50:
Wat mij betreft al vanaf de fipo
Wauw wat 'n turbo taal, fibo. Ook al tijd tekort om ABN te schrijven?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten