Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
1) ik klik niet per ongeluk zoveel op me bureau blad
2) wat boeit het als dat veel geheugen gebruikt ? 3) denk dat het aan je pc ligt want bij mij word geheugen gebruik niet meer dan normaal ik zie het probleem dus echt niet en of het een "bug" is betwijfel ik zal vast wel reden hebbe
||
![]() |
Citaat:
2) Wat et boeit is dat je as je da teveel doet je visueel geheuge opraakt, en je pc langzamer gaat draaie.. (MAAKT NIET UIT HOE GOED JE PC OOK IS..) 3) Weet heel zeker dat het niet aan mijn pc ligt, want het gebeurd ook bij andere waark et heb vertelt 4) Hou voortaan je klep 5) OPGEFLIKKERT! Ik zie dat er geen probleem is, maar dat et opviel, en betwijfel niet dat et een bug is, want dat is et! |
![]() |
|
![]() |
ja ik ken ook een leuke bug. MSIE gebruikt 100% CPU wanneer je op de rechtermuisknop klikt om iets te copy/pasten en er popped dan iets up op de een of andere manier heb je 100% CPU. Zie maar erachter te komen dat dit aan MSIE ligt.
Ook wanneer je een PDF opent met Acrobat in Acrobat Reader terwijl je een oude versie hebt komt er een popup op de achtergrond of je wilt upgraden. Dan gebruikt MSIE 100% CPU. Soms vliegt ie er gewoon uit, alle MSIE Windows pleite. Kortom, baggah! Ditch the damn thing!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
flikker zelf een eind op tyfes newb ![]() dat bij jouw pcs waar je het hebt geprobeerd je geheugen opraakt daardoor ligt niet aan mij bij mij komt er na 1 keer klikkken op het bureaublad (en jah de icoontjes staan uit op jouw manier) geen geheugengebruik bij hoor.. na 100x slepen en klikken komt er ong 0.5mb bij dus,.. ik zie de bug niet
|
![]() |
*TIP*
als je hier geholpen wil worden moet je 1) in normale taal je probleem begrijpelijk uitleggen 2) niet diegene die je hier kunnen helpen uit gaan schelden en zeggen dat ze op moeten flikkeren. *TIP* maar dit topic gaat idd een beetje offtopic atm, maarja
||
![]() |
Citaat:
1) Ik typ vrij normale chat taal, sow moeilijk ist niej te leze, tenzij je ito bent.. Dan neem ik et je niej kwalijk.. 2) Ik wil helemaal niemand uitschelde.. Maar ik kan et niej hebbe as iemand denkt dattie vanalles weet, en mij beschuldigd van dak niej gelijk heb.. Thats all, en btw.. Hij hielp niet, hij was gewoon lastig ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-04-2003 om 00:01. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
enneh... bedankt ofzo...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Communicatieve vaardigheden worden steeds belangrijker. Ook bij simpele beroepen worden steeds meer kwaliteitssystemen ingevoerd, waarbij je formulieren in moet vullen.
|
Goed, fijn, we hebben fijn vernomen dat er een bug in Windows zit en we hebben ons allemaal ook heel gezellig kunnen ergeren aan je brakke taalgebruik, en iamcj heeft enkele zeer terechte opmerkingen daaromtrent weten te concretiseren, dus nu is het topic verder niet meer zo interessant (voor zover het dat al was).
Dus. Kan dit dicht ofzo?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Algemeen online-games topic Verwijderd | 113 | 07-01-2020 08:55 | |
Software & Hardware |
Welk cijfer geef jij Windows Vista? Verwijderd | 90 | 09-10-2007 13:21 |