Advertentie | |
|
![]() |
|
ehm... blader eens de medische encyclopedie door. (onder 't kopje 'terminale ziektes'.) grote kans dat k ze wel eens gebruikt heb.
|
ik ben een heel lief en verlege meisje al zeg ik t zelf
maar als iemand een vriend[in] van me wat doet, dan word ik zoooo leip.... ik heb een pepaald groepje mensen heeeeelemaal verrot gescholden voor alles wat negatief is....omdat ze een vriendin van me al een jaar pesten om een of andere domme ruzie en NIEMAND deed wat omdat hun toevallig zo populair waren....zoooo triest. damn... verder, nooit tegen zomaar iemand iets negatiefs gezegt... oja, alleen breezahhhh... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Meestal ben ik vrij lievig..
maar ik kan wel met een lach op mijn gezicht vrij gemene dingen zeggen die ik dan ook maar half meen ensow. Vrij sarcastische en soms groffe dingen. Leukste is dan eigenlijk als degene zelf niet weet wat ik bedoel.. Ik improviseer ze altijd..dus ik kan ff geen voorbeeld bedenken.. Als ik die wist zou ik eerst de situatie uit moeten leggen ook..
||
Citaat:
![]() Ik bedenk me net dat ik ook regelmatig gebruik maak van de zogenaamde verspreking.. Je net genoeg verspreken dat iedereen het heeft gehoord om er daarna iets onschuldigs van te maken.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik verzin geen doordachte opmerkingen of scheldwoorden, omdat ik ze niet (vaak) gebruik. Ik vind alleen snel iemand een sukkel/ doos/muts (standaard woorden), dat ik dan ook op een geirriteerde/arrogante manier uitspreek maar dan meestal niet zo hard dat diegene het kan horen.
Ik ben best lief ![]()
|
ach ik heb er lol in mensen te vertellen
dat hun haar niet zit ze een leljike broek aanhebben foute schoenen hebben dat mensen dom zijn of achterlijk of raar of lomp maar ik bedoel het niet zo gemeen. het is niet echt schelden. meer plagen. ik ben o zo schattig
|
![]() |
Ik haat ruzie en schelden en botte opmerkingen maken. Ik doe het alleen als grapje af en toe tegen iemand. Verder zeg ik nooit lullige dingen die ik serieus meen. (waarschijnlijk omdat ik bang ben voor ruzie ofzo) Behalve soms tegen m'n moeder als ik ruzie met d'r heb. Maar t verschil is dan dat ik haar heel goed ken, en ik de gevolgen weet...
|
Doe ik bijna nooit, alleen als stoere tweedeklasser schold ik wel eens bruggertjes uit
![]() ![]() ![]()
|
Uit ervaring weet ik dat ik bijna altijd zeg wat ik denk..En dus vaak niet al te subtiel..
Vandaag nog tegen een meisje waarmee ik al een tijdje *woorden* heb... ''Weet je wat jij nodig hebt? Een flinke beurt!En je zou eens naar de kapper kunnen gaan! ( meisje in kwestie heeft het alleeeerrrfoutste kapsel ever!!! en ik overdrijf echt niet!) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik doe het nog wel eens per ongeluk, iemand net in zijn zwakke plek raken. En altijd mensen die ik wel aardig vind, maar ik heb blijkbaar een gevoel voor iemands diepste angsten en vrezen. En dan wil ik dat er nog wel eens uitgooien, maar dan in het algemeen. Tja, zo iemand betrekt dat dan wel eens op zichzelf.
Mensen die me kennen weten wel dat ik het niet zo meen, ik wordt ook als te aardig beschouwd om mensen echt expres te kwetsen. Maar ik ben te eerlijk. Ik haal ook mezelf knalhard onderuit, met vlijmende zelfspot. Het ergste van de laatste tijd? Iemand die zichzelf te dik vond en ik ben erg slank, en zij was toch wel een tikkie jaloers. De vraag tijdens een spelletje luidde met welk gerecht je jezelf associeerde, en ik krijs babi pangang: spek! Homerisch gelach natuurlijk, maar ook iemand met een gezicht als een oorwurm. Heb ik dus heel erg de vinger op de zere plek gelegd. Het kon mij geen zak schelen dat ze wat spekkig was, maar haar toch wel. Een andere hele erge was in schoonfamiliekring. Echt een leuk verhaal. Wij zijn de jongsten daar, en wij gaan als enigen gezellig om met een beetje een stille oom, die heel erg door zijn akelige vrouw geregeerd wordt, thuis, en die status heeft hij dus ook in de familie. Hij=sukkel. Maar wij mogen hem heel graag, het is een schatje. Het schatje stapte per ongeluk op zijn vrouws tenen, en zij begint heftig te klagen en hij staat daar wat schutterig te staan, weet met zijn houding geen raad, zomaar en plein public door zijn vrouw afgekat. En ik zeg:"Hij heeft het vast niet expres gedaan tante Rie, anders had hij vast wel harder getrapt". Daarmee de huwelijkse verhoudingen weer erg bloot leggend. Doodse stilte, en mijn vriend heeft de binnenkant van zijn wangen stukgebeten om niet te lachen. Zelfde oom, volgend feestje, hij morst (natuurlijk) zijn koffie, en ik zeg: Ach, arme sukkel,ik zal wel even nieuwe voor U halen hoor, oom Dik." Het was eruit voor ik het wist. Inmiddels mogen wij niet meer op familiefeestjes komen...
Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 17:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik mis jammer genoeg de creativiteit om leuke, originele dingen te zeggen dus het blijft bij mij meestal bij "sterf"...en een aantal ziektes, en 'ben jij fucking debiel ofzo?!" "hoe oud ben je nou?!"...jaja, je moet er maar opkomen
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |