Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ten eerste.
Dat 'engels' wat ie 'spreekt' is geen engels maar taal voor op de sociale werkplaats. Ik moet oppassen met deze uitspraak want ik wil de mensen op DSW niet beledigen. Ten tweede. De onderwerpen zijn van zo'n niveau dat je nog meer diepgang aantreft in 'n bakje huzarensalade. |
![]() |
||
Citaat:
2pac was meer dan rap, en weet je, al houd je niet van rap, respecteer 2pac dan nog wel, want dit is misschien niet zijn beste tekst, maar in andere teksten toonde hij zijn geniale talent. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat was ie nog meer dan? en waarom moet ik em respecteren dan? omdat ie een thug was? omdat ie uit een ghetto kwam? omdat het een neger was?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zulk soort zaken zijn toch totaal niet interessant voor niet-ghetto boefjes zoals ik? Ik ben helemaal niet principieel tegen hiphop, maar echt zinnig zijn de meeste teksten (die IK tot nu toe heb gehoord) niet. Niet dat dat uitmaakt want tekst is niet altijd het belangrijkst. Maar kom dan niet aanzetten met het argument 'hij schrijft goeie teksten' En ik kan ook schrijven wat mij en m'n broertje bezighoud maar daarom is het toch niet geniaal? |
![]() |
||
Citaat:
check Brenda's got a baby, keep ya head up, me against the world, heartz of men ik geef toe; op het laatste draaide 2pac helaas nogal door...maar het was wel interessant op welke manier |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dream On martijn1905 | 3 | 02-09-2004 14:47 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |