Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2003, 21:26
SQUARE
SQUARE is offline
hallo lieve mensn en mede forummers

door omstandigheden heb ik smallvile vanavond moeten missen (zondag 13 april 2003)
aangezien ik best wel een smallvile fan ben wil ik graag weten wat er allemaal vanavond is gebeurt.

kan een van jullie lieve forummers mij een samenvatting geven.

groetjes,

square
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 10:37
koelkastje
koelkastje is offline
Er kwam een vrouw (Rachel Donlevy) naar Clark toe die zei dat zij zijn moeder was. Clark raakte hierdoor wel een beetje in de war omdat ze zij dat het bij een adoptiebureau was gegereld waar alleen clark's zijn adoptie was gebeurt. Toen wou ze een DNA monster hebben om aan te tonen dat zij zijn moeder was (clark zijn pa zou dan loinel luther zijn, dus lex zijn halfbroer) Omdat Clark waarschijnlijk geen normaal DNA zou hebben, gingen ze inbrekenin de plaats waar het dna lag opgeslagen en hebben ze speeksel van Pete ervoor in de plaats gelegd. Toen die vrouw te horen kreeg dat Clark niet haar zoon was, ging ze lex gevangen houden, toen kwam Clark hem redden.
Ondertussen had Clark veel vragen over zijn adoptie omdat daar zo geheimzinnig over werd gedaan, zijn ouders hebben het toen allemaal verteld. Want het adoptiebureau was van Lionel Luther, en die had in ruil daarvoor geeist dat Clark zijn vader (ff naam kwijt) met wat vrienden ging praten, zodat Luther de grond ofzo kreeg, en toen had hij dus de macht over Smallville gekregen. Daarom is die vader ook zo boos op Lionel Luther (het echte precieze weet ik hier niet van, want was toen ff voor 2 min. weg)

Dan was het nog dat Lana opzoek ging naar haar misschien biologische vader (die man vandie foto, Henry Small) ze ging naar zijn huis toe, maar toen was die man helemaal niet in hem geinteresseert. Lana natuurlijk teleurgesteld, maar aan het einde kwam die man naar de Talon om opnieuw kennis te maken met Lana, beide mensen blij

Nou dat was het wel zo;n beetje. Ja Clark had nog een grote ruzie met Chloe over hun moeders, omdat Chloe nog steeds aan het zoeken was naar Clarks moeder, en toen zei Clark van: Ga je eigen moeder zoeken. EN toen was Chloe in tranen omdat haar moeder haar verlaten had, maar ook dit kwam uiteindelijk weer allemaal goed.

Nogmaals, ik geloof dat dit alles wel zo''n beetje was, hoop dat je er wat aan hebt, en dat je het een beetje volgd (ik kan nogwel eens een beetje wazig alles aan elkaar schrijven)

ps. De meeste afleveringen zijn op internet te vinden, deze waarschijnlijk ook wel. De titel was: Lineage
Oud 14-04-2003, 11:48
SQUARE
SQUARE is offline
oke, hartstikke bedank koelkast.

je heb me hierbij goed geholpen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:35
Talon
Talon is offline
vanavond komt er eindelijk, na 2 maanden wachten, weer een nieuwe aflevering in de US
Morgen dus downloaden
Oud 15-04-2003, 23:37
superjip
superjip is offline
Mag ik even kwijt dat Kristin Kreuk (lana lane) een prachtig schepsel is....Tering wat is zij knap zeg...maar goed dat hadden jullie vast ook al gezien

Smallville roeleert
Oud 15-04-2003, 23:41
SQUARE
SQUARE is offline
Citaat:
superjip schreef op 16-04-2003 @ 00:37:
Mag ik even kwijt dat Kristin Kreuk (lana lane) een prachtig schepsel is....Tering wat is zij knap zeg...maar goed dat hadden jullie vast ook al gezien

Smallville roeleert
ze speelde ook nog in een andere serie(kweet de naam van de ff serie niet meer)

knap...... valt wel mee.
ze heeft een raar gezichtje met een beetje erg platte neus. oke ze is niet echt lelijk ofzo, maar knap.....
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 08:41
carp
carp is offline
en nog een of ander sprookje.

tja knap zit ook nederlands bloed in dat verklaart het,volgens mij was het der pa die nl is
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 10:56
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
superjip schreef op 16-04-2003 @ 00:37:

Smallville roeleert
Kristin Kreuk?? TOM WELLING!!!! Dat is pas knap!!!

Groetjes
Ben(die best eens een beschuitje wil eten met Tom...of meer *grin*
Oud 16-04-2003, 13:30
shaya
shaya is offline
ik vind persoontje die lex speelt erg lief. hij zit ook in zoë, duncan, jack and jane. (maar dan MET haar)
Oud 16-04-2003, 16:36
koelkastje
koelkastje is offline
Ik vind Tom welling wel leuk maar ook Sam Jones III ('Pete') vind ik wel iets hebben. (Komt waarschijnlijk ook dat ik zijn karakter in de smallville wel leuk vind)
Oud 16-04-2003, 16:45
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
carp schreef op 16-04-2003 @ 09:41:
en nog een of ander sprookje.

tja knap zit ook nederlands bloed in dat verklaart het,volgens mij was het der pa die nl is
uhu, dr pa is nl, en dr ma volgens mij chinees... en ze speelde in edgemont ja.. en ze is idd een prachtig schepsel.. en tom welling ook wel ja.. alleen jammer van dat gebit ow.. en Kristin speelde trouwens in Edgemont (wat er niet meer op is... ) althans.. ik denk dat je dat bedoelde.

en ik doe echt een poging om verder te komen met eps.. maar Ryan (2x08?) schiet echt niet op, en ik ga ze niet door elkaar kijken... dus nadat ik ryan heb gezien ga ik als een sneltrein door de afleveringen heen
Oud 17-04-2003, 21:22
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Kristin Kreuk speelde ook in de film: Snow White

Hmmmmmmmm Kristin Kreuk :-D
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten