Advertentie | |
|
![]() |
|
pen tool... (niet de gewone pixel pen, maar die waarmee je vectoren kan maken..)
tutorials kun je vast wel op www.google.com vinden. Gewoon Photoshop Pen tool tutorial invullen ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
NIET photoshop! photoshop is om foto's mee te bewerken, niet om mee te tekenen.. Plus dat je in photoshop geen vectoren maakt, want photoshop is pixelbased...
|||
Citaat:
Ik heb zowel Illustrator als Photoshop (7) Illustrator gebruik ik als 'k met vectoren werk, in Photoshop niet zoveel ervaring mee, maar zie dit dan eens: http://www.arraich.com/ref/aatool_pen6.htm Citaat:
![]() Je hebt gelijk dat het pixel based is, je maakt met die pen tool gewoon een path en daarna krijg je een pixel based lijntje, maar zo kun je dus prima rondingen maken. Uitgebreide tutorials verder hier: http://www.arraich.com/ps6_tips_ppen1.htm (onderaan kun je nog een flink aantal keer next klikken) Zie hier een voorbeeldje: ![]() Mja, nu jij weer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat "*@#&@$" was meer n grapje hoor.. Nu ik weer? Die pen-tools zijn in zoverre vector dat ze berekend worden dmv formules en coördinaten. Zodra je 't echter applied worden 't gewoon pixels. Dús is het geen echt vector.
||
Citaat:
Adobe is een bedrijf, een softwarecompany. Voor welk product je uitleg wil, wil misschien ook wel helpen om betere hulp te krijgen... ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ja, met :> is niks mis. En nee.. 't heeft niet de GoT betekenis ![]() Ik bedoel 't goed ofzo ja
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Populairste muziekforummer 2005, Ronde 2, Poule A&B Verwijderd | 57 | 26-11-2005 22:35 | |
Vrije tijd |
Ronde van Nederland (Eneco Tour) Boogie | 31 | 24-08-2003 15:40 | |
Muziek |
Populairste muziekforummer, ronde 1, dag 12 (laatste dag) Verwijderd | 96 | 16-06-2003 10:48 | |
Muziek |
Bandstoernooi 4e ronde (nu wél de kwartfinale) Verwijderd | 67 | 13-04-2003 16:11 | |
Vrije tijd |
Eneco Ronde van Nederland Boogie | 3 | 26-08-2002 12:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Kringen rond de Kern Dreampoet | 1 | 09-09-2001 16:43 |