![]() |
||
Citaat:
![]() Het erge is dat ik me zo minderwaardig voel door mn lengte. Echt iedereen is kleiner dan mij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en hee veel mensen wordne nu rond de 185.. zo ver naar beneden hoef je ehctneit te kijken |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ikzelf ben iig blij met mn 1.90 ![]() Edit: zie dat je 1.95 bent ![]() Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 12:39. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn zus (die kleine) is 22 maar wordt vaak nog niet eens 18 geschat en dan wordt ze echt zo kwaad om! Maaruh, 'klein is fijn, ik wil niet groter worden. Klein is fijn, ik wil niet groter zijn' (Klein is fijn, Kinderen voor Kinderen 7) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En om dat laatste zal je op een dag erg blij zijn. |
![]() |
|
![]() |
je zal nog wel wat doorgroeien, maar echt niet meer zo heel veel. je bent tenslotte al een tijdje ongesteld en vaak groei je dan nog maar een paar centimeter door. ik ben sindsdien denk ik 4 centimeter langer geworden. en nu sta ik toch echt al 2 jaar stil qua groeien.
maar ja, misschien dat je een uitzondering bent. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nu ben ik 1.75 en ik ben kleiner gebleven omdat ik aan de pil zit sinds anderhalf jaar.. anders zou ik nu waarschijnlijk 1.85 zijn geweest |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vreemd trouwens dat mensen je afwijzen op m'n lengte. Mijn vriend is 1.90, ik dus 1.62, naja, oke ik moet op m'n tenen staan als we zoenen, en hij moet wat bukken, en niet alle standjes zijn mogelijk, maar voor de rest is dat echt geen probleem, lekker om te knuffelen juist. Ik kan precies mijn oor tegen zijn hart leggen als we staan. Een vriend van me is 1.97, en zijn vriendin is net zo lang als ik ben, dat ziet er echt heel lief uit samen.
|
![]() |
|
![]() |
Hmm.. ik vind het ook wel lief, ik kom bij mijn vriend ook precies op zijn borst uit, gelukkig is hij niet echt groot!
Ik heb meer problemen met kleren kopen, kheb van truitjes meestal xs, maar van broeken 146-152.. ![]() ![]() Kuszz..
|
nou, mensen dachten altijd dat ik wel heel lang zou worden. op m'n 12e was ik al iets van 1.60 m. Maar ja... in de 8 jaar daarna ben ik 2 cm gegroeid!
![]()
||
![]() |
Citaat:
en natuurlijk zij er uitzonderingen. jij bent bijvoorbeeld gewoon ongeveer lang. dat zit waarschijnlijk in je genen. haar ouders zijn zelf al niet zo lang. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik weet niet wat jij een normale prijs vindt. maar ik ben al gauw 100 euro kwijt voor een goede broek. dan zoek ook niet bij de goedkope merken, maar toch. ik vind 50 euro een normale prijs voor een kindercars broek. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben 1.75 geworden. Je moet niet alles geloven wat ze zeggen. Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||