Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De dood van Pim Fortyun is negatief voor links en rechts (hoewel ik de stemmers niet recht zou willen noemen, het gros weet niets over politiek en denken dat rechts alleen maar een streng asielzoekersbeleid heeft. Merendeel van de stemmers waren gewoon ontevreden, of werden dat gemaakt door Pim Fortyun). "Rechts" is hun populist kwijt, links is stemmen kwijt. De dood van pim fortyun heeft hem meer zetels opgeleverd dan hou levend zou hebben. De grens tussen links en rechts is groter dan ooit, want met alle respect: Voor zijn dood hoorde ik zelden termen zoals "linkse ratten" en "vieze communisten".
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 29-04-2003 om 11:12. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of het een goede ontwikkeling is objectief: ik weet het niet. De kans bestond natuurlijk dat de LPF net zoals nu binnen enkele weken slaande ruzie zou hebben gekregen. Maar de kans bestond ook dat Pim minister-president zou zijn geworden en dat zijn partij erg veel zetels zou hebben gekregen. Dat moest in ieder geval tegen elke prijs vermeden worden. Zie je het voor je, PF als minister-president? Sorry ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry hoor, maar dit slaat weer helemaal nergens op. Denk je echt dat het land naar de klote gaat als LPF aan de macht kwam??? Misschien werder er dingen gedaan waar jij het niet mee eens bent, maar dat gebeurt altijd. Als het nu CDA/VVD/D66 wordt gebeuren er ook dingen waar jij het niet mee eens bent. Maar het komt echt niet zo ver dat het land naar de klote gaat hoor. Ik denk zelfs dat Fortuyn het land een dienst heeft bewezen, door bepaalde problemen weer aan de kaart te stellen. De oplossingen daarvoor valt natuurlijk over te discussiëren. Maar je zag wel dat andere partijen hun stanpunten een beetje gingen veranderen, bijv. PvdA over het asielbeleid. Die waren in 2002 ook nog veel minder streng t.o.v. 2003. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik reken mij tot rechts (tja, je bent lid van en stemt VVD, dus ben je rechts ![]() Maar de vraag of Volkert ons een dienst heeft bewezen vind ik onzinnig. Dit kun je namelijk niet weten. Als Hitler (tja, ik kan even geen ander voorbeeld verzinnen, maar ik maak geen verlijking!!) namelijk vermoord was voor de oorlog, had je ook niet geweten of die moordenaar de redder van ons was geweest. Dan had je helemaal niet geweten wat Hitler allemaal wilde. Maar goed, kromme vergelijking op zich.
||
Citaat:
Zo denken per slot van rekening ook een aantal mensen op dit forum, dus waarom ook niet in de politiek? Het zijn en blijven mensen.
||
Citaat:
![]() Maar goed, Volkert heeft ons zeker geen dienst bewezen. Als PF nog had geleefd was het hele zooitje net zoals een paar maanden geleden ook ruziënd uit elkaar gevallen. Het was/is namelijk een stelletje politieke opportunisten bij elkaar.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Rechts=oke!!: jij moet eens even je grote klep dichthouden. De gedachte alleen al dat mensen van PvdA, GL en SP Pim 'vermoord' zouden hebben, is te gek voor woorden. Je maakt jezelf echt dom en belachelijk zo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In ieder geval is Volkert niet beïnvloed door de toenmalige politiek. |
![]() |
||
Citaat:
hij kwam met die achterlijke voorstellen, over het afschaffen van de eerste wet van de grondwet! dan krijg je iedereen zover om je te vermoorden als diegene een beetje ziek is in zijn hoofd!
|
![]() |
Ik vind het onjuist om te stellen dat Volkert van der G. een redder des vaderlands is. Hij heeft de Nederlandse politiek overhoop gehaald en daarnaast de Fortuyn-fans hun idool beroofd.
Gezien de manier van politiek voeren van Fortuyn had hij het nooit erg lang volgehouden in het centrum van de macht en dan waren we ook wel weer van zijn ideeën verlost geweest. |
![]() |
||
Citaat:
* is nog steeds ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, wat een walgelijke onzin. Democratie bestaat niet uit het overhoop schieten van diegenen die het niet met je eens zijn. Of je het eens was met Fortuyn of niet. Ik zou mij graag willen aansluiten bij meelman. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
maar gelukkig hebben we een grondrecht hier die het mogelijk maakt om te zeggen en denken wat je wil, zonder gevaar te lopen!
|
|