Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2003, 10:07
Ziggy666
Ziggy666 is offline
Ik vraag me af of jullie ook niet vinden dat Volkert ons een zeer grote dienst heeft bewezen..

Waarschijnlijk merken we pas de gevolgen over uhm laten we 15 jaar zeggen..

Maar rechts heeft zo wel mooi zijn/haar stem verloren.
Oud 29-04-2003, 10:16
Gatara
Gatara is offline
Dat kun je niet weten, want je weet niet hoe het geweest was als Pim Fortuyn nog leefde.
Oud 29-04-2003, 10:42
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik denk dat Pim Fortuyn een simpele populist was die misschien nog wel eerder gevallen zou zijn dan Balkenende. Maar we zullen dat inderdaad nooit weten...
Oud 29-04-2003, 10:47
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Ziggy666 schreef op 29-04-2003 @ 11:07:
Ik vraag me af of jullie ook niet vinden dat Volkert ons een zeer grote dienst heeft bewezen..

Zooow..zo kanie wel weer he..
Een strafbaar feit is geen dienst bewijzen..
Oud 29-04-2003, 10:47
Miss Helena
Miss Helena is offline
Idd, dat zullen we nooit te weten komen. Maar dat Volkert van de Graaf ons een dienst heeft bewezen, daar ben ik het niet mee eens.
Oud 29-04-2003, 10:56
Fortuynist
Fortuynist is offline
En ik ben het er al helemaaaaaaaal niet mee eens!
Oud 29-04-2003, 11:03
Tjaslon
Tjaslon is offline
De dood van Pim Fortyun is negatief voor links en rechts (hoewel ik de stemmers niet recht zou willen noemen, het gros weet niets over politiek en denken dat rechts alleen maar een streng asielzoekersbeleid heeft. Merendeel van de stemmers waren gewoon ontevreden, of werden dat gemaakt door Pim Fortyun). "Rechts" is hun populist kwijt, links is stemmen kwijt. De dood van pim fortyun heeft hem meer zetels opgeleverd dan hou levend zou hebben. De grens tussen links en rechts is groter dan ooit, want met alle respect: Voor zijn dood hoorde ik zelden termen zoals "linkse ratten" en "vieze communisten".
Oud 29-04-2003, 11:06
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 29-04-2003 @ 12:03:
De dood van Pim Fortyun is negatief voor links en rechts (hoewel ik de stemmers niet recht zou willen noemen, het gros weet niets over politiek en denken dat rechts alleen maar een streng asielzoekersbeleid heeft. Merendeel van de stemmers waren gewoon ontevreden, of werden dat gemaakt door Pim Fortyun). "Rechts" is hun populist kwijt, links is stemmen kwijt. De dood van pim fortyun heeft hem meer zetels opgeleverd dan hou levend zou hebben. De grens tussen links en rechts is groter dan ooit, want met alle respect: Voor zijn dood hoorde ik zelden termen zoals "linkse ratten" en "vieze communisten".
Als Pim Fortuyn nog geleefd zou hebben had hij meer zetels gehad dan nu. Op 6 mei stond er tenslotte in de krant dat hij volgens de peilingen de grootste partij zou worden. Maar ja, dat vond die van der G. dus niet zo'n leuk berichtje...
Oud 29-04-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Tjaslon schreef op 29-04-2003 @ 12:03:
De dood van pim fortyun heeft hem meer zetels opgeleverd dan hou levend zou hebben.
Dat denk ik niet. Er zijn écht geen mensen die voor zijn dood níet op Fortuyn wilden stemmen en na zijn dood wél. Daarentegen zijn er wél een hoop LPF-kiezers weggelopen naar andere partijen als het CDA en de VVD. Dat was het iets hoger opgeleide deel van de LPF-aanhang. Die zagen goed in dat Fortuyn die partij was, dat ze zonder hun leider niets zouden klaarmaken. Die gokten dus op een CDA/VVD coalitie om hun idealen waar te maken, en dat was vanuit dat oogpunt ook het verstandigst. Het zijn die figuren die op een lijk hebben gestemd, die ervoor gezorgd hebben dat de politiek al anderhalf jaar een pleuriszootje is. Als elke Fortuynist gewoon keurig CDA had gestemd hadden ze het veel beter naar hun zin gehad.

Laatst gewijzigd op 29-04-2003 om 11:12.
Oud 29-04-2003, 11:12
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2003 @ 12:09:
Dat denk ik niet. Er zijn écht geen mensen die voor zijn dood níet op Fortuyn wilden stemmen en na zijn dood wél. Daarentegen zijn er wél een hoop LPF-kiezers weggelopen naar andere partijen als het CDA en de VVD. Dat was het iets hoger opgeleide deel van de LPF-aanhang. Die zagen goed in dat Fortuyn die partij was, dat ze zonder hun leider niets zouden klaarmaken. Die gokten dus op een CDA/VVD coalitie om hun idealen waar te maken, en dat was vanuit dat oogpunt ook het verstandigst. Het zijn die domme figuren die op een lijk hebben gestemd, die ervoor gezorgd hebben dat de politiek al anderhalf jaar een pleuriszootje is. Als elke Fortuynist gewoon keurig CDA had gestemd hadden ze het veel beter naar hun zin gehad.
Breng het dan wel even terug naar de bron Nare Man! Want uiteindelijk is toch die van der G. waar jij zo'n begrip voor opbrengt, de hoofdschuldige van de politieke toestand die zich afspeelde vanaf 15 mei.
Oud 29-04-2003, 11:13
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Als elke Fortuynist gewoon keurig CDA had gestemd hadden ze het veel beter naar hun zin gehad.
maar zo zou pim het gewild hebben *braak*
Oud 29-04-2003, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 29-04-2003 @ 12:12:
Breng het dan wel even terug naar de bron Nare Man! Want uiteindelijk is toch die van der G. waar jij zo'n begrip voor opbrengt, de hoofdschuldige van de politieke toestand die zich afspeelde vanaf 15 mei.
Ja, dat is zo. Dat ontken ik ook niet. Maar Pim was dood, daar kon men op dat moment niks meer aan doen. Er zat ruim een week tussen de moord en de verkiezingen, in die tussentijd had men bést kunnen bedenken dat het niet zo slim zou zijn om op iemand te stemmen die zijn idealen niet meer kon waarmaken omdat hij dood was. CDA en VVD hadden toentertijd alláng gekozen voor een behoorlijk Fortuynistische koers, dat moest immers wel anders lagen ze helemaal uit de race. Het was gewoon verstandiger geweest om niet op de LPF te stemmen, ook al was van der G. de uiteindelijke aanleiding. Maar dát was al gebeurd, dáár kon je niks meer aan doen.
Oud 29-04-2003, 11:18
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
Dat denk ik niet. Er zijn écht geen mensen die voor zijn dood níet op Fortuyn wilden stemmen en na zijn dood wél.
Misschien, maar het gaat me niet alleen over de eerste verkiezingen. Want met alle respect, Pim Fortuyn wist hoe je mensen op je kon laten stemmen. Maar hij was alles behalve een politicus, want daar moet je iets wat hij niet kende: doorzetten en toegeven (wat niet weg neemt dat hij wel een intelligent persoon was). Maar misschien hebben jullie inderdaad gelijk. ?)
Oud 29-04-2003, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Tjaslon schreef op 29-04-2003 @ 12:18:
Misschien, maar het gaat me niet alleen over de eerste verkiezingen. Want met alle respect, Pim Fortuyn wist hoe je mensen op je kon laten stemmen. Maar hij was alles behalve een politicus, want daar moet je iets wat hij niet kende: doorzetten en toegeven (wat niet weg neemt dat hij wel een intelligent persoon was). Maar misschien hebben jullie inderdaad gelijk. ?)
Ja, dat is waar. Maar wat wil je daarmee zeggen? Pim wist als geen ander hoe hij de onderbuikgevoelens van mensen moest mobiliseren. Dat is populisme: inspelen op vage gevoelens van onvrede die mensen zelf ook niet goed onder woorden kunnen brengen.

Of het een goede ontwikkeling is objectief: ik weet het niet. De kans bestond natuurlijk dat de LPF net zoals nu binnen enkele weken slaande ruzie zou hebben gekregen. Maar de kans bestond ook dat Pim minister-president zou zijn geworden en dat zijn partij erg veel zetels zou hebben gekregen. Dat moest in ieder geval tegen elke prijs vermeden worden. Zie je het voor je, PF als minister-president? Sorry
Oud 29-04-2003, 11:41
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
Ja, dat (..) zeggen?
Geen flauw idee, ik had een punt maar ik was hem kwijt. *shame on me*. Trouwens zit jij tegenwoordig op politiekdebat?
Oud 29-04-2003, 11:50
Verwijderd
Citaat:

redder van het vaderland? Door bepaalde meningen te verbieden?

Sorry hoor, maar dit slaat weer helemaal nergens op.
Denk je echt dat het land naar de klote gaat als LPF aan de macht kwam??? Misschien werder er dingen gedaan waar jij het niet mee eens bent, maar dat gebeurt altijd. Als het nu CDA/VVD/D66 wordt gebeuren er ook dingen waar jij het niet mee eens bent. Maar het komt echt niet zo ver dat het land naar de klote gaat hoor.
Ik denk zelfs dat Fortuyn het land een dienst heeft bewezen, door bepaalde problemen weer aan de kaart te stellen. De oplossingen daarvoor valt natuurlijk over te discussiëren. Maar je zag wel dat andere partijen hun stanpunten een beetje gingen veranderen, bijv. PvdA over het asielbeleid. Die waren in 2002 ook nog veel minder streng t.o.v. 2003.
Oud 29-04-2003, 11:50
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2003 @ 12:22:
Ja, dat is waar. Maar wat wil je daarmee zeggen? Pim wist als geen ander hoe hij de onderbuikgevoelens van mensen moest mobiliseren. Dat is populisme: inspelen op vage gevoelens van onvrede die mensen zelf ook niet goed onder woorden kunnen brengen.

Of het een goede ontwikkeling is objectief: ik weet het niet. De kans bestond natuurlijk dat de LPF net zoals nu binnen enkele weken slaande ruzie zou hebben gekregen. Maar de kans bestond ook dat Pim minister-president zou zijn geworden en dat zijn partij erg veel zetels zou hebben gekregen. Dat moest in ieder geval tegen elke prijs vermeden worden. Zie je het voor je, PF als minister-president? Sorry
Ik zie het voor me en het had me ook erg leuk geleken als het zo was gegaan. Ik zou echt niet meer bijkomen van de lach. Pim op het bordes naast een zuurkijkende koningin. Ge-wel-dig!
Oud 29-04-2003, 11:53
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
redder der vaderlands???
hou toch op zeg

Schaamte der vaderlands en redder voor PVDA,GL en SP(want hoe noemden ze PF ook alweer??? )
Oud 29-04-2003, 11:55
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:

Overigens vind ik dit een wel erg kortzichtige mening van je Ziggy. Maar dat terzijde.

Ik reken mij tot rechts (tja, je bent lid van en stemt VVD, dus ben je rechts ). Maar ik mijn woordvoerder, zoals jij het hier stelt, was dus echt niet Pim Fortuyn!! Hij had wel goede analyses, alleen zijn oplossingen waren te ver gezocht. Niet realistisch genoeg naar mijn idee.

Maar de vraag of Volkert ons een dienst heeft bewezen vind ik onzinnig. Dit kun je namelijk niet weten. Als Hitler (tja, ik kan even geen ander voorbeeld verzinnen, maar ik maak geen verlijking!!) namelijk vermoord was voor de oorlog, had je ook niet geweten of die moordenaar de redder van ons was geweest. Dan had je helemaal niet geweten wat Hitler allemaal wilde. Maar goed, kromme vergelijking op zich.
Oud 29-04-2003, 11:56
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Rechts=oke!!! schreef op 29-04-2003 @ 12:53:
redder der vaderlands???
hou toch op zeg

Schaamte der vaderlands en redder voor PVDA,GL en SP(want hoe noemden ze PF ook alweer??? )
Ik heb inderdaad ook altijd wel het idee gehad dat de gevestigde orde dacht: opgeruimd staat netjes.
Zo denken per slot van rekening ook een aantal mensen op dit forum, dus waarom ook niet in de politiek? Het zijn en blijven mensen.
Oud 29-04-2003, 11:59
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
Rechts=oke!!! schreef op 29-04-2003 @ 12:53:
redder voor PVDA,GL en SP(want hoe noemden ze PF ook alweer??? )
Ja, want die hebben op het moment toch zoveel te zeggen in dit land

Maar goed, Volkert heeft ons zeker geen dienst bewezen. Als PF nog had geleefd was het hele zooitje net zoals een paar maanden geleden ook ruziënd uit elkaar gevallen. Het was/is namelijk een stelletje politieke opportunisten bij elkaar.
Oud 29-04-2003, 12:08
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 29-04-2003 @ 12:50:
PvdA over het asielbeleid. Die waren in 2002 ook nog veel minder streng t.o.v. 2003.
Tjah maar dat is niet erg positief als je het mij vraagt..
Citaat:
(want hoe noemden ze PF ook alweer???
I don`t care. Relnicht? (je zet je gewoon af tegen links (het was serieus zijn bedoeling om iets te hebben zodat het volk "iets" had om zich af te zetten. Hij koos links. Was een erg slimme keuze want al het kritiek kon hij zo met gemak ontwijken: tja de linkse media he?))
Oud 29-04-2003, 12:12
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 29-04-2003 @ 13:08:
Tjah maar dat is niet erg positief als je het mij vraagt..
I don`t care. Relnicht? (je zet je gewoon af tegen links (het was serieus zijn bedoeling om iets te hebben zodat het volk "iets" had om zich af te zetten. Hij koos links. Was een erg slimme keuze want al het kritiek kon hij zo met gemak ontwijken: tja de linkse media he?))
Wat is er zo negatief dan volgens jou aan een strenger asielbeleid?
Oud 29-04-2003, 12:25
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 29-04-2003 @ 13:12:
Wat is er zo negatief dan volgens jou aan een strenger asielbeleid?
Heel erg kort gezegt: het grootste probleem in nederland is de vergrijzing. Aan onze grensen staan jonge mensen te dringen om te werken, we sturen er erg veel weg. En de gene die we binnen laten mogen niet werken.
Oud 29-04-2003, 12:32
Go
Go is offline
Ik zal Vokert van der G. geen redder des vaderlands noemen, maar je hebt wel wat gelijk. Natuurlijk sta ik niet achter de moord op Pim Fortuyn. Trouwens over de straf voor Vokert: ik vind het zelfs nog wat aan de hoge kant.
Advertentie
Oud 29-04-2003, 12:39
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 29-04-2003 @ 12:50:
Ik zie het voor me en het had me ook erg leuk geleken als het zo was gegaan. Ik zou echt niet meer bijkomen van de lach. Pim op het bordes naast een zuurkijkende koningin. Ge-wel-dig!
Ik zal je vertellen, de koningin had niet zuur gekeken..Die is namelijk vrij neutraal (uitzondering is het aanstellen van informateurs) en ik denk dat ze liever Pim had dan Jan Marijnisse
Oud 29-04-2003, 12:55
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
Citaat:
Hypochondriac schreef op 29-04-2003 @ 12:59:
Ja, want die hebben op het moment toch zoveel te zeggen in dit land

Maar goed, Volkert heeft ons zeker geen dienst bewezen. Als PF nog had geleefd was het hele zooitje net zoals een paar maanden geleden ook ruziënd uit elkaar gevallen. Het was/is namelijk een stelletje politieke opportunisten bij elkaar.
Nou dat heb ik niet met je eens, PIm hield de boel bijj elkaar en nadat hij vermoord werd(mede door het commentaar van PVDA,GL en SP) viel alles uit elkaar omdat ze geen leider meer hadden.
Oud 29-04-2003, 12:58
lukas15
lukas15 is offline
Citaat:

Wat ben jij een ***wijf zeg!
Oud 29-04-2003, 12:58
Tjaslon
Tjaslon is offline
Citaat:
mede door het commentaar van PVDA,GL en SP
Welk commentaar? Het is politiek, kritiek is nu eenmaal noodzakelijk.
Oud 29-04-2003, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 29-04-2003 @ 12:56:
Ik heb inderdaad ook altijd wel het idee gehad dat de gevestigde orde dacht: opgeruimd staat netjes.
Zo denken per slot van rekening ook een aantal mensen op dit forum, dus waarom ook niet in de politiek? Het zijn en blijven mensen.
En waarom niet? Ik weet vrijwel zeker dat Melkert het ook niet erg vond. Natuurlijk, uit hoofde van hun ambten hebben de bewindslieden en politici zich keurig opgesteld en hun oprechte medeleven betuigd. Maar je maakt ook mij niet wijs dat er geen Kamerleden zijn geweest die het écht niet erg vonden dat hij doodgeschoten werd.

En Rechts=oke!!: jij moet eens even je grote klep dichthouden. De gedachte alleen al dat mensen van PvdA, GL en SP Pim 'vermoord' zouden hebben, is te gek voor woorden. Je maakt jezelf echt dom en belachelijk zo.
Oud 29-04-2003, 13:13
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
Citaat:
Tjaslon schreef op 29-04-2003 @ 13:58:
Welk commentaar? Het is politiek, kritiek is nu eenmaal noodzakelijk.
commentaar zoals: PF is hitler, "zoiets" mag niet vrij rondlopen
en nog meer.
Oud 29-04-2003, 13:14
Rechts=oke!!!
Rechts=oke!!! is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2003 @ 14:01:
En waarom niet? Ik weet vrijwel zeker dat Melkert het ook niet erg vond. Natuurlijk, uit hoofde van hun ambten hebben de bewindslieden en politici zich keurig opgesteld en hun oprechte medeleven betuigd. Maar je maakt ook mij niet wijs dat er geen Kamerleden zijn geweest die het écht niet erg vonden dat hij doodgeschoten werd.

En Rechts=oke!!: jij moet eens even je grote klep dichthouden. De gedachte alleen al dat mensen van PvdA, GL en SP Pim 'vermoord' zouden hebben, is te gek voor woorden. Je maakt jezelf echt dom en belachelijk zo.
ik zeg niet dat die mensen PF vermoord hebben. Maar ze hebben(naar mij mening) wel Volkert gek gemaakt door al die uitspraken dat Pim=hitler enzo
Oud 29-04-2003, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Rechts=oke!!! schreef op 29-04-2003 @ 14:14:
ik zeg niet dat die mensen PF vermoord hebben. Maar ze hebben(naar mij mening) wel Volkert gek gemaakt door al die uitspraken dat Pim=hitler enzo
Dat denk ik niet. De mensen die Pim niet mochten, mochten hem ook al niet voordat er in de politiek uitspraken over gedaan werden.

In ieder geval is Volkert niet beïnvloed door de toenmalige politiek.
Oud 29-04-2003, 13:20
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Rechts=oke!!! schreef op 29-04-2003 @ 14:14:
nee, dat was pf zelf!
hij kwam met die achterlijke voorstellen, over het afschaffen van de eerste wet van de grondwet!
dan krijg je iedereen zover om je te vermoorden als diegene een beetje ziek is in zijn hoofd!
Oud 29-04-2003, 14:43
NN
NN is offline
Ik vind het onjuist om te stellen dat Volkert van der G. een redder des vaderlands is. Hij heeft de Nederlandse politiek overhoop gehaald en daarnaast de Fortuyn-fans hun idool beroofd.
Gezien de manier van politiek voeren van Fortuyn had hij het nooit erg lang volgehouden in het centrum van de macht en dan waren we ook wel weer van zijn ideeën verlost geweest.
Oud 29-04-2003, 15:11
lukas15
lukas15 is offline
Citaat:

Mag ik jou eens een vraag stellen, en alle idioten die het eens zijn met Ziggy666. Stel dat een krankzinnig rechts figuur een Jan Marijnissen of Femke Halsema had vermoord. Zou deze figuur ons dan ook een grote dienst bewijzen. Zou links haar stem dan ook verliezen?

* is nog steeds *
Oud 29-04-2003, 15:14
Verwijderd
Femke Halsema en Jan Marijnissen zijn geen gevaar voor de samenleving, Pim was dat wel.
Oud 29-04-2003, 15:18
lukas15
lukas15 is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2003 @ 16:14:
Femke Halsema en Jan Marijnissen zijn geen gevaar voor de samenleving, Pim was dat wel.
Jan Marijnissen is dan wel geen nicht, hij relt wel. En waarom is hij geen gevaar voor de samenleving?
Oud 29-04-2003, 15:22
geen punt.
geen punt. is offline
Belachelijke topic. Alleen de stelling al verdiend een slotje.
Oud 29-04-2003, 15:26
lukas15
lukas15 is offline
Citaat:
meelman schreef op 29-04-2003 @ 16:22:
Belachelijke topic. Alleen de stelling al verdiend een slotje.
Oud 29-04-2003, 15:29
schietgeweer
schietgeweer is offline
Citaat:

Ik hoop dat we nog genoeg extreem neo-links militante kameraden in onze 'force pool' hebben rondlopen om de volledige aanhang van het CDA, de VVD, de LPF en de SGP om te leggen. Oh, en wie stuurt er binnenkort even wat kogelbrieven naar Dittrich, die smerige kapitalist moet uitkijken!

Nee, wat een walgelijke onzin. Democratie bestaat niet uit het overhoop schieten van diegenen die het niet met je eens zijn. Of je het eens was met Fortuyn of niet.
Ik zou mij graag willen aansluiten bij meelman.
Oud 29-04-2003, 17:37
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2003 @ 16:14:
Dat vind ik zo ontzettend dom om dat te zeggen. Dat is ook iets wat je niet met feiten kunt onderbouwen, Nare Man! Dit is ook subjectief.
Oud 29-04-2003, 17:39
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Bloo schreef op 29-04-2003 @ 16:29:
Ik hoop dat we nog genoeg extreem neo-links militante kameraden in onze 'force pool' hebben rondlopen om de volledige aanhang van het CDA, de VVD, de LPF en de SGP om te leggen. Oh, en wie stuurt er binnenkort even wat kogelbrieven naar Dittrich, die smerige kapitalist moet uitkijken!

Nee, wat een walgelijke onzin. Democratie bestaat niet uit het overhoop schieten van diegenen die het niet met je eens zijn. Of je het eens was met Fortuyn of niet.
Ik zou mij graag willen aansluiten bij meelman.
Ik ook. Maar ik heb zo het vermoeden dat die Waaromniet met z'n 6 mei bevrijdingsdag, deze topic wel oogluikend goedkeurt.
Oud 29-04-2003, 17:40
spsup
spsup is offline
sommige mensen hebben echt zieke gedachten ga lekker met ze alle volkert aanbidden ofzo

wankers
Oud 29-04-2003, 17:43
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
spsup schreef op 29-04-2003 @ 18:40:
sommige mensen hebben echt zieke gedachten ga lekker met ze alle volkert aanbidden ofzo

wankers
ja 1 van die mensen was fortuyn!
maar gelukkig hebben we een grondrecht hier die het mogelijk maakt om te zeggen en denken wat je wil, zonder gevaar te lopen!
Oud 29-04-2003, 17:49
Verwijderd
Citaat:
gegennazis schreef op 29-04-2003 @ 18:43:
ja 1 van die mensen was fortuyn!
lekker subjectief ook weer dit...
Oud 29-04-2003, 17:52
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 29-04-2003 @ 18:49:
lekker subjectief ook weer dit...
en die spsups post niet?
lekker naief jij!
Oud 29-04-2003, 17:53
Nate
Nate is offline
Helaas is mijnheer van der G. niet de redder van het vaderland, simpelweg omdat ons kabinet ook nu niets voorstelt.
Oud 29-04-2003, 17:54
Verwijderd
Citaat:
gegennazis schreef op 29-04-2003 @ 18:52:
en die spsups post niet?
lekker naief jij!
daarom heb ik er ook bij gezet "lekker subjectief ook weer dit"
Oud 29-04-2003, 17:56
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 29-04-2003 @ 18:54:
daarom heb ik er ook bij gezet "lekker subjectief ook weer dit"

mmmm, duidelijkheid is een gave zal ik maar zeggen dan he!

Regels voor berichten