Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2003, 16:14
Verwijderd
hey!

ik heb even een vraagje over toelating tot havo5 in het reguliere onderwijs.
Ik zit nu in havo 5 op het vavo (volwassen onderwijs), en stel je voor als ik het dit jaar niet haal is het dan mogelijk om met de behaalde certificaten in te stromen in havo 5 van het reguliere onderwijs volgend jaar? of heeft iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2003, 08:33
Flasher
Flasher is offline
Hey Wouter,

Ehmmm tsjah..... je kan voor die vakken die je voldoende hebt afgesloten inderdaad certificaten krijgen.
Voor de vakken die je onvoldoende hebt afgesloten kan je die certificaten gaan halen.

Ik dacht dat voor ons geldt, dat je naar Leeuwarden of Heereveen moet.
Vaak zijn het maar 3 vakken die je niet gehaald hebt, en daarin krijg je dan de hele week les.
Meisje die verleden jaar bij ons op school gezakt is, doet het ook. In Natuurkunde,wiskunde en dacht economie.
Is gewoon zwaar relaxed, behalve het reizen met de bus dan

Maar met die samenvattingen van mij ga jij dit jaar wel halen hoor

Veel suc6.

Peter
Oud 06-05-2003, 19:05
bloffan
bloffan is offline
Je kan in het regulier onderwijs volgens mij niet alleen bepaalde vakken volgen en in die bepaalde vakken school-/eindexamen doen. Je moet dan volgens mij gewoon alle vakken opnieuw doen (behalve vakken waarvoor alleen een schoolexamen bestaat en die je al hebt afgesloten). Als je het dit jaar op het vavo niet haalt kan je volgens mij het beste nog een jaar vavo doen en dan alleen de vakken waarvoor je onvoldoende had opnieuw doen. Dan kan je je ook volledig contrereren op die paar vakken. En als je alleen het centraal examen voor die vakken slecht heb gemaakt, kan je misschien ook vrijstelling krijgen voor het schoolexamen, dat weet ik niet zeker.

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 19:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten