Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2003, 11:34
watervrouw
watervrouw is offline
Ik weet niet waar ik het neer moet zetten dus ik zet het hier maar neer.

Ik had altijd een beste vriendin S. Ik ging altijd heel veel mee om. Vorig jaar kreeg ze een vriend en zag ik der bijna niet meer. Ja een vriend komt dan natuurlijk op de 1e plaats dat kan ik nog wel begrijpen.
Een paar maanden geleden had ik ruzie met haar gehad. Ik had eerder nooit ruzie met haar maar toen was het echt dikke mot. Na 1,5 week ruzie gehad te hebben was het weer goed. Maar he hele vertrouwen in haar ben ik kwijt.
Nou ga ik wel weer met haar om enzo. We gaan altijd samen op stap. En dat is opzich heel gezellig. Maar ze laat me altijd dan zitten.
Er is dan namelijk ook nog altijd iemand anders uit D. Daar ga ik nu heel erg veel mee om. Wel wat minder omdat die een vriend heeft. Maar dat is nu echt mijn beste vriendin. Ze gaat ook mee op vakantie.

Maar als we dan dus uit gaan laat ze mij zitten en dan gaat ze de hele tijd alles doen wat D ook doet.
Ik weet wel dat S niet met meerdere mensen om kan gaan maar het komt gewon wel heel lullig over.

Wat moet ik hier nou mee doen????? Kan iemand me advies geven ofzo??????

xxx mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2003, 11:48
etoile
etoile is offline
ik denk dat je er vrij weinig aan kan doen.

Als je het je echt dwars zit zou ik zeggen praat er over met je vriendin. Misschien begrijpt ze je wel.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 11:55
l0ve.Bel0w
l0ve.Bel0w is offline
Ehm je zei ook dat je begrijpt dat dat haar vriend toen op de 1e plaats kwam maar ik vind dat helemaal niet begrijpelijk. Ik heb ook een schat van een beste vriendin maar ook een vriendje. Ik zou haar dus nooit laten vallen voor een jongen!!!
Oud 20-04-2003, 11:57
Verwijderd
Ik snap niet helemaal wat het probleem nu precies is, maar er schijnt er wel een te zijn dus praat erover met haar zou ik zeggen. Maak duidelijk wat jouw probleem is en peil is wat zij ervan vindt enzo en hoe bewust ze zich ervan is.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 12:38
hopefully
hopefully is offline
denk dat je gewoon duidelijk moet zijn tegenover 'je beste vriendin' en ook tegenover D. dat jij vind dat je jou te weinig betrekken als jullie uitzijn, of altijd. Als ej duidelijk bent, dan weet jij waar je aan toe bent, en zij ook...
good luck!
hopefully
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten