Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2003, 14:30
miekmuis
miekmuis is offline
Ik krijg nogal de indruk dat hier heel wat getraumatiseerde mannen rondlopen omdat ze op een lullige manier zijn gedumpt.

Willen jullie misschien je verhaal kwijt jongens?
Oud 19-04-2003, 14:32
Marcade
Marcade is offline
Heu .. dit topic is meer een flame achtig iets dan een normaal objectief topic.

..

Heu .. *in de war*

Ik snap het niet? Arghhh...

.. *loopt trauma op* ..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:36
miekmuis
miekmuis is offline
Och jongen het spijt me ik zal even wat duidelijker zijn.

Ik doel meer op reply's als:

"1 woord:

Wijven. Zucht

(Nouja, eigenlijk twee.)"

in een topic over liefdesverhalen...
Oud 19-04-2003, 14:37
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 19-04-2003 @ 15:30:
Ik krijg nogal de indruk dat hier heel wat getraumatiseerde mannen rondlopen omdat ze op een lullige manier zijn gedumpt.

Hmm er is nogal met mn gevoelens gespeelt door een meisje waar ik heel erg gek op was/ben. Ik heb haar leren kennen via een vriendin van mij. Eigelijk meteen toen ik haar zag was ik al verliefd op haar. We hebben gechat en voor mijn gevoel klikte het wel. Ze zei dingen zoals: ik wel best wel voelen hoe je zoent en hoe je lippen voelen. Ze stuurde ook vaak smsjes dat ze naar me verlangde en dat ze graag met mij wilde knuffelen. Ze is ook bij mij op mn kamer Idols komen kijken, en na afloop gaf ze me een tongzoen. We zijn zelfs uit eten geweest, wezen bowlen en naar de bios geweest. Tijdens de film vroeg ze nog of ik haar lippen wilde proeven dus natuurlijk deed ik dat een paar dagen later zei ze dat ik niet haar type was ik voelde me echt zwaar kut! nu nog steeds eigelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:37
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 19-04-2003 @ 15:36:
.... *in de war* .. uhh, okay, als jij daar blij van word.

..

*kucht*

Wijven .. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:39
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 19-04-2003 @ 15:37:
Hmm er is nogal met mn gevoelens gespeelt door een meisje waar ik heel erg gek op was/ben. Ik heb haar leren kennen via een vriendin van mij. Eigelijk meteen toen ik haar zag was ik al verliefd op haar. We hebben gechat en voor mijn gevoel klikte het wel. Ze zei dingen zoals: ik wel best wel voelen hoe je zoent en hoe je lippen voelen. Ze stuurde ook vaak smsjes dat ze naar me verlangde en dat ze graag met mij wilde knuffelen. Ze is ook bij mij op mn kamer Idols komen kijken, en na afloop gaf ze me een tongzoen. We zijn zelfs uit eten geweest, wezen bowlen en naar de bios geweest. Tijdens de film vroeg ze nog of ik haar lippen wilde proeven dus natuurlijk deed ik dat een paar dagen later zei ze dat ik niet haar type was ik voelde me echt zwaar kut! nu nog steeds eigelijk.
Tsjah dat s pijnlijk. Maar je kende haar via een vriendin van je?Heeft die van te voren je niet gewaarschuwd dat het waarschijnlijk niks zou worden? Of wist ze dat niet?
Oud 19-04-2003, 14:41
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-04-2003 @ 15:37:
.... *in de war* .. uhh, okay, als jij daar blij van word.

..

*kucht*

Wijven .. *zucht*
Je hebt helemaal gelijk. Zullen we met zijn allen maar weer terug naar de onderdanigheid aan de man? Handelingsonbekwaam woden zodra we trouwen enz.?
Oud 19-04-2003, 14:43
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Neej helemaal niet, juist het tegenovergestelde. Ik had echt het gevoel dat ze me leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:44
miekmuis
miekmuis is offline
Ja ik bedoel die vriendin? Had die niet zien aankomen dat dat meisje nergens op uit was?
Oud 19-04-2003, 14:45
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 19-04-2003 @ 15:41:
Je hebt helemaal gelijk. Zullen we met zijn allen maar weer terug naar de onderdanigheid aan de man? Handelingsonbekwaam woden zodra we trouwen enz.?
Nee ik haat onderdanige vrouwen. En handelingsonbekwaam zijn de meeste vrouwen zoiezo al hoor, of ze nou trouwen of niet.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:46
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 19-04-2003 @ 15:43:
Neej helemaal niet, juist het tegenovergestelde. Ik had echt het gevoel dat ze me leuk vond.
Waarom ga je niet gewoon verder met versieren? Zelfs als ze heeft gezegd dat ze niet jouw type is .. heeft ze dan ook laten weten dat ze niet verder met je wilde, of niet? Ik bedoel, waarom heeft ze anders met je gezoend enzo?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:46
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-04-2003 @ 15:45:
Nee ik haat onderdanige vrouwen. En handelingsonbekwaam zijn de meeste vrouwen zoiezo al hoor, of ze nou trouwen of niet.
Jij! Jij! Man!

Tssk, wij handelingsonbekwaam? Ik heb heus wel mijn eigen bankrekening en mag heus wel zelfstandig een wasdroger kopen als ik dat wil hoor!
Oud 19-04-2003, 14:49
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 19-04-2003 @ 15:46:
Jij! Jij! Man!

Tssk, wij handelingsonbekwaam? Ik heb heus wel mijn eigen bankrekening en mag heus wel zelfstandig een wasdroger kopen als ik dat wil hoor!
Oh en daar is veel handelingsbekwaamheid voor nodig. Ik heb het meer over ruzies tussen mannen en vrouwen. Dan zijn de mannen altijd degene diplomatiek en objectief proberen te handelen, terwijl de vrouwen er altijd een potje van bakken en met de ene loze argument na de andere op tafel smijten.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:49
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 19-04-2003 @ 15:44:
Ja ik bedoel die vriendin? Had die niet zien aankomen dat dat meisje nergens op uit was?
Die heeft zover ik weet er niks over gezegt.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:55
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-04-2003 @ 15:49:
Oh en daar is veel handelingsbekwaamheid voor nodig. Ik heb het meer over ruzies tussen mannen en vrouwen. Dan zijn de mannen altijd degene diplomatiek en objectief proberen te handelen, terwijl de vrouwen er altijd een potje van bakken en met de ene loze argument na de andere op tafel smijten.
Uhh ja daar kon je nog best wel eens gelijk in hebben

Maar dat heeft toch echt niks met handelingsbekwaamheid te maken hoor
Oud 19-04-2003, 14:55
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-04-2003 @ 15:46:
Waarom ga je niet gewoon verder met versieren? Zelfs als ze heeft gezegd dat ze niet jouw type is .. heeft ze dan ook laten weten dat ze niet verder met je wilde, of niet? Ik bedoel, waarom heeft ze anders met je gezoend enzo?
Ze wil vrienden blijven en niet meer
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:56
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 19-04-2003 @ 15:55:
Oh .. nee? Meestal in een ruzie gaat het toch om twee meningsverschillen en moet er .. onderhandeld .. worden naar een tussenweg.

Of gaat het in jouw ruzies anders? (Volgens mij wel, volgens mij wil jij gewoon de volle 100% gelijk hebben, net als alle vrouwen, en anders word je sjacherijnig enzo Zo vreselijk als vrouwen sjacherijnig worden )
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 19-04-2003 @ 15:55:
Ze wil vrienden blijven en niet meer
Heeft ze ook aangegeven *waarom* jij haar type niet bent? Heb je gevraagd waarom ze initieel dan wel iets met je aan het beginnen was. Ik bedoel, dat zoenen enzo .. *kuch* ..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 14:58
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-04-2003 @ 15:56:
Oh .. nee? Meestal in een ruzie gaat het toch om twee meningsverschillen en moet er .. onderhandeld .. worden naar een tussenweg.

Of gaat het in jouw ruzies anders? (Volgens mij wel, volgens mij wil jij gewoon de volle 100% gelijk hebben, net als alle vrouwen, en anders word je sjacherijnig enzo Zo vreselijk als vrouwen sjacherijnig worden )
Juist dan word ik sjagerijnig en ga heel mokkig op de bank zitten zeggen dat ie me niet mag aanraken.

Zoiets?

Maar handelingsonbekwaam is in mijn woordenboekje eigenlijk het economische begrip handelingsonbekwaam
Oud 19-04-2003, 14:59
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
Marcade schreef op 19-04-2003 @ 15:57:
Heeft ze ook aangegeven *waarom* jij haar type niet bent? Heb je gevraagd waarom ze initieel dan wel iets met je aan het beginnen was. Ik bedoel, dat zoenen enzo .. *kuch* ..
Het enigste wat ze heeft gezegt is dat ik heel lief en aardig ben maar dat ik niet haar type ben. Aangezien ik nog niet zo heel veel ervaring met meisjes heb heb ik haar ook niet gevraagd waarom ze me dan gezoent heeft enzo.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:01
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 19-04-2003 @ 15:36:

Ik doel meer op reply's als:

"1 woord:

Wijven. Zucht

(Nouja, eigenlijk twee.)"

in een topic over liefdesverhalen...
Misschien ontging het subtiele sarcasme van die opmerking je even. Dat geeft niet, hoor.

Om maar even ontopic te blijven: getraumatiseerd ben ik niet, daar ben ik te veerkrachtig voor. Ik ben gewoon realistisch. Ik zie hoe mensen zich gedragen, ik weet hoe mensen denken. Daar heb ik wel een gezonde dosis cynisme en achterdocht aan overgehouden.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:03
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 19-04-2003 @ 15:55:
Niet om het één of ander, maar op grond van art. 1:234 BW ben jij als minderjarige nog steeds handelingsonbekwaam...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:19
Thomas
Thomas is offline
Nee, hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 15:22
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-04-2003 @ 16:03:
Niet om het één of ander, maar op grond van art. 1:234 BW ben jij als minderjarige nog steeds handelingsonbekwaam...
Hmpf

Maargoed, je hebt dus niet bij voorbaat een hekel aan al ons vrouwen?
Oud 19-04-2003, 15:32
Loezzel
Loezzel is offline
Boehoe, niet alle vrouwen zijn hetzelfde hoor...
Ik maak heel goed ruzie, uhum... Vrouwen kunnen ook toegeven hoor....
Oud 19-04-2003, 15:38
Drizzt
Drizzt is offline
Pff.. ik ben zeker getraumatiseerd, maar mijn verhaal kan ik niet kwijt in minder dan 1 boekwerk.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 16:11
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Drizzt schreef op 19-04-2003 @ 16:38:
Pff.. ik ben zeker getraumatiseerd, maar mijn verhaal kan ik niet kwijt in minder dan 1 boekwerk.
Och jongen toch! Wat doen we je aan?
Oud 19-04-2003, 16:50
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 19-04-2003 @ 15:30:

Ja hoor, hoe laat zullen we afspreken?
Oud 19-04-2003, 17:18
DEChengst
DEChengst is offline
Pffff.

Ik ben nooit gedumpt
Oud 19-04-2003, 17:25
Verwijderd
ben tot nu toe alleen nog maar afgewezen
zo van.. "je bent me type niet maar we kunnen wel vriendjes zijn" enzo (verzin es iets nieuws ) en dan bijv. paar dagen later op msn ook nog namen nemen van hoe alleen ze zich wel niet voelen enzo

Laatst gewijzigd op 19-04-2003 om 19:15.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 22:10
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Citaat:
Kwyjibo schreef op 19-04-2003 @ 15:59:
Het enigste wat ze heeft gezegt is dat ik heel lief en aardig ben maar dat ik niet haar type ben. Aangezien ik nog niet zo heel veel ervaring met meisjes heb heb ik haar ook niet gevraagd waarom ze me dan gezoent heeft enzo.
Wat voor een trauma ik aan haar heb over gehouden?: Ik was voor haar al heel erg onzeker, nu ben ik alleen nog maar onzekerder
Oud 19-04-2003, 23:00
Paperz
Paperz is offline
Zijn 't niet altijd vrouwen die over liefde spreken en zo eerlijk en oprecht zijn in een relatie? Dan moet je eens goed luisteren naar de redenen die die dames geven om het uit te maken...

dan is 't ons goed recht om *ZUCHT* vrouwen te zeggen :>
Oud 19-04-2003, 23:04
Kwyjibo
Kwyjibo is offline
Weet je wat me ook opvalt bij vrouwen, dan zeggen ze bijvoorbeeld dat ze je eerst beter willen leren kennen voordat ze wat met je nemen. Maar dan loop je in een discotheek en wat zie je: dat meisje zoenen met een jongen die ze net kent
Oud 20-04-2003, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Disasterpiece schreef op 19-04-2003 @ 18:25:
ben tot nu toe alleen nog maar afgewezen
zo van.. "je bent me type niet maar we kunnen wel vriendjes zijn" enzo (verzin es iets nieuws ) en dan bijv. paar dagen later op msn ook nog namen nemen van hoe alleen ze zich wel niet voelen enzo
Dat ze zich alleen voelen wil niet zeggen dat ze maar met de eerste de beste wat nemen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 12:32
Verwijderd
neej maar als ze er dan ook nog tegen je over beginnen te praten... nadat ze je eerst hebben afgewezen...

als jij nou echt helemaal gek zou zijn op een jongen... en dan word je opeens door em afgewezen... en een paar dagen later begint ie opeens een gesprek tegen je dat ie zich zo alleen voelt.. zou je dat dan tof vinde ofzo?

Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 12:39.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten