Advertentie | |
|
![]() |
|
ha, vanmiddag net eindexamenbal en stunt overleg gehad.
Over de stunt zijn we het niet helemaal eens. De ene helft (waaronder ik) wil harry potter stunt. De andere helft wil western stunt, met zo'n rodeo koe, maar dat hadden ze 2 jaar geleden ook al. Voor het eindexamenbal hebben we voor het examen, net als de stunt, en ik heb voor mijn verjaardag een gala jurk gekregen. Lange donkerblauwe, met 2 lagen, tot mijn enkel. De jurk heeft een glansje erop en er zit een kreukeltje in de stof bewerkt , heel mooi iig.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Het gala is trouwens op 10 juni, na examens maar voor uitslag (12 juni ![]() ![]() iedereen veel plezier op je gala en succes met je examens!!! ![]() |
![]() |
|
Idd nog een bijkomstigheid: heb ook geen schoenen voor onder een galajurk. Had ik nou maar gekeken bij de after-kerst uitverkoop..
![]() Wow verkopen ze nu al kaartjes voor t eindexamengala?? Bij ons is dat een week vantevoren hooguit!! Ennuh heb volgende week vrijdag schoolfeest, daarvoor kan je vanaf maandag kaartjes kopen ofzo. Bij ons zijn ze nie zo snel..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() enne, die schoenen kun je ook nog kopen als ze zomerschoenen in de winkels kopen, doe ik ook...is wel geen uitverkoop dan maja...moet je gewoon schoenen kopen die wel een beeeeeetje lekker zitten en je dus nog vaker aankan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ennuh, bij ons is het "gewoon" in een dansschool alias danscafe hier in de stad, dus ZO netjes hoeft t nou ook weer nie..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb (volgens mij) 24 april het galadiner.. Ik ga niet speciaal nog een jurk aanschaffen, want ik heb er al drie ofzo
![]() Eentje was van afgelopen kerst, en die is zo ontzettend mooi.. dus die doe ik dan gewoon weer aan met het galadiner ![]()
|
![]() |
Heeey, Ik weet wel dat 'De Goudse Waarden' geen chinees restaurant is want elke dag ben ik wel een paar uurtjes te vinden. Wij hebben ook straks volgens mij 5 juni examen feest en mijn jurk is fantastisch! Ik dacht ik doe eens een keertje geen zwart dus nu heb ik een kertje een knalrode gekocht. Hij is leuheuk!
|
![]() |
|
Ons galabal is op 24 april, de dag voor de laatste lesdag
![]() Ik heb een hele saaie (niet volgens mijn moeder en oma... maar ja, wat weten die daar nou van ![]() ![]() ![]() ![]() En natuurlijk moeten daar ook nog oorbellen, armband en een mooie ketting bij ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Kwil eigenlijk ook het liefst geen jurk, ben daarnaast ook niet echt zo'n jurkenpersoon. Dat wordt dus best lastig zoeken, aangezien er -voor zover ik weet- veel gala-outfits (die je kunt huren) jurken zijn... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn examenfeest is op 24 april, we weten nog niet wat de dresscode gaat worden, of gala, of normaal, of het thema Grease, hetzelfde thema als de stunt. Ik hoop eerlijk gezegd niet dat het gala wordt, omdat ik doodsbang ben dat ik mijn prachtige jurk aan het eind van de avond kan weggooien. Doe mij maar een Grease-feest!
|
Ons examenfeest is op 5 Juni, dus idd ná de examens maar vóór de uitslag
![]() Ik heb al wel een jurk, ga hem alleen niet beschrijven want dat lukt niet ![]() ![]() Bij ons hoef je trouwens geen kaartjes te kopen voor het feest, het is gewoon vanzelfsprekend dat iedereen komt, daar wordt van uit gegaan. Iedereen komt ook gewoon ![]() |
![]() |
|
![]() |
Keb mn gala al gehad, vorige week vrijdag... was wel cool.. had verder hele simpele jurk aan, maar mn haar zat wel cool!!!
![]() En t stuntfeest ben ik mee bezig hebben we 28 april waarsch... en 29 stuntdag en savonds lkkr koninginnenach... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
we hebben 25 april stunt, 11 juni gala. Dat is dus 1 dag voor de uitslag. Iedereen drinkt natuurlijk veel, uit feest of zenuwen, dus dat wordt gezellig
![]() Nu de jurk nog....
|
Ik weet niet wanneer we gala hebben. Tis bij mij nog niet bekend. Ergens in de mei-vakantie of in de week erna. Het is op een donderdag, dat weet ik wel.
Ik had met de kerst al een jurk! Toen hadden ze er veel en nog in alle maten dus.. Ik ben nou niet echt iemand die overal inpast. Ik heb ook veel eisen, hij moet mooi zijn, mooi lijken, fijn zitten, etc. Maar goed, ik heb er een van MEXX (duur, dat wel, maar wel mooi) met een plooi achter en bandjes die je eraf kunt halen. Heel mooi, lijkt een beetje corset-achtig. Zwart btw. |
![]() |
|
Verwijderd
|
wij hebben geen gala.. wij hebbe gewoon disco in de hooi hierzo in zoutelande.. dat is euhm 16 juni ofzo..
'k heb wel 3 galajurke overgens ![]() eentje is gewoon normale jurk beetje hoog vanvoren en vanachter bandjes over kruis en een split vanachteren.. en vanvoren zitte glitters die als een ster uit elkaar spatten zeg maar beetje vreemd maja.. dan heb 'k er ook nog een en die is superlaag uitgesnede, een v hals zeg maar maar dan superlaag en vanachter istie dan zeg maar hetzelfde met die v en een split erin.. verder geen glitters ofzo (toen ik die aanhad was ik galakoningin ![]() en heb ik nog een van afgelope jaar das een halter en gewoon helemaal glitters.. is ook heel laag uigesnede.. Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 16:26. |
![]() |
|
![]() |
[SIZE=3]hé allemaal,
ik heb 13 Juni mijn examenfeest. dus én na mijn examens, én na de uitslag. ![]() ![]() ![]() ![]() groetjes, tammylove[/SIZE]
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote 'Ik zoek...' topic #? Trimm Trabb | 465 | 02-06-2018 22:02 | |
Lifestyle |
Galajurken Verwijderd | 7 | 26-04-2013 13:26 | |
Lifestyle |
galajurk Amare | 2 | 16-04-2004 07:57 | |