Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2003, 20:39
Snufje
Snufje is offline
Hai!

Wanneer is jullie eindexamenfeest en hebben jullie al een jurk? (Als dat al moet..)

Ik kon nergens een jurk vinden.. Toen was m'n ma op vakantie in Amerika en toen had ze een hele mooie jurk voor mij gezien.. Gebeld en dat ding beschreven enzo, en dat ie supermooi was.. Nouja, uiteindelijk heeft ze 'm voor mij gepast en meegenomen..

Hij is echt supergaaf en hij zit echt supermooi, hij sluit echt helemaal aan, geweldig gewoon Hij is zwart, 1 bandje, beetje glitterig, mjah, moeilijk te omschrijven.. Ik post wel een foto als het zover is Mijn examenfeest is trouwens 24 april.. Is hij bij jullie voor of na de examens? Bij ons dus voor.. En wat vind je daar van?

Oke, dat was het voor vandaag
Advertentie
Oud 18-03-2003, 20:51
Monica
Monica is offline
dan heb je een exclusieve jurk

Ok, ik heb er twee Maar ik weet al welke ik aantrek
Hij is zwart, tot op mijn enkels in één lengte. Beetje een glansstof. Spaghettibandjes, bovenaan zwarte rozen. Ik heb er roze handschoenen bij

Mijn gala is op 5 juni, dus nog vóór de uitslag en ná de examens.
Oud 18-03-2003, 21:04
Ieke
Ieke is offline
Wij moeten ook in jurk. Heb er al wel 1
Oud 18-03-2003, 21:06
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
4 juni.. na examens, voor uitslag.. lekker spannend

ik heb er al eentje, een tweedehandse knalpaarse lange spaghettibandjes-jurk van 16 euro op de markt

nou moet ik em alleen nog ff verbouwen tot Jenneke's-Super-Knal-Gala-Jurk
Oud 18-03-2003, 21:37
Sirenie
Sirenie is offline
Wij hebben een feest in het thema van de laatste lesdag, geen gala dus voor mij
Oud 19-03-2003, 09:39
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Monica schreef op 18-03-2003 @ 21:51:
dan heb je een exclusieve jurk

Ok, ik heb er twee Maar ik weet al welke ik aantrek
Hij is zwart, tot op mijn enkels in één lengte. Beetje een glansstof. Spaghettibandjes, bovenaan zwarte rozen. Ik heb er roze handschoenen bij

Mijn gala is op 5 juni, dus nog vóór de uitslag en ná de examens.
je beschrijft nou precies MIJN jurk

Laatst gewijzigd op 19-03-2003 om 10:40.
Oud 19-03-2003, 10:11
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Gaaf! Ik ga binnenkort zelf nog ff 24-karaat gouden manchetknopen zoeken voor bij m'n smoking.
Oud 19-03-2003, 10:35
sunflouwer
sunflouwer is offline
ha, vanmiddag net eindexamenbal en stunt overleg gehad.
Over de stunt zijn we het niet helemaal eens. De ene helft (waaronder ik) wil harry potter stunt. De andere helft wil western stunt, met zo'n rodeo koe, maar dat hadden ze 2 jaar geleden ook al.

Voor het eindexamenbal hebben we voor het examen, net als de stunt, en ik heb voor mijn verjaardag een gala jurk gekregen. Lange donkerblauwe, met 2 lagen, tot mijn enkel. De jurk heeft een glansje erop en er zit een kreukeltje in de stof bewerkt , heel mooi iig.
Oud 19-03-2003, 12:48
Shirleypurley
Shirleypurley is offline
Ons eindfeest is na de examens op 28 mei. Het thema is prom-night en ik heb nog geen idee wat ik aan ga trekken?!
Maar het wordt iig wel een jurk Ik moet alleen nog een leuke vinden!
Oud 19-03-2003, 13:18
Monica
Monica is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 19-03-2003 @ 10:39:
je beschrijft nou precies MIJN jurk
whahaha gaaf
Oud 19-03-2003, 13:21
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Monica schreef op 19-03-2003 @ 14:18:
whahaha gaaf
zo lang je maar niet bij mij op school zit
Oud 19-03-2003, 15:15
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb ergens na de examens en voor de uitslag "Prom" maar ik doe geen jurk aan, staat mij absoluut niet!!
Oud 19-03-2003, 15:18
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 19-03-2003 @ 16:15:
Ik heb ergens na de examens en voor de uitslag "Prom" maar ik doe geen jurk aan, staat mij absoluut niet!!
ik vind gewoon dat het er bij hoort... ik heb normaal ook nooit een jurk/rok aan ofzo, maar bij een gala hoort gewoon echt een galajurk...
Oud 19-03-2003, 15:23
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Snufje schreef op 19-03-2003 @ 16:18:
ik vind gewoon dat het er bij hoort... ik heb normaal ook nooit een jurk/rok aan ofzo, maar bij een gala hoort gewoon echt een galajurk...
Jah maar ik heb geen jurk, en ik heb het geld er nie voor over om voor 1 avondje een dure jurk te kopen...
Oud 19-03-2003, 15:47
Verwijderd
die van mij was 100 dagen voor het examen (100-dagenfeest) ergens in februari..

en ik had een smoking ^_^
Oud 19-03-2003, 15:58
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 19-03-2003 @ 16:23:
Jah maar ik heb geen jurk, en ik heb het geld er nie voor over om voor 1 avondje een dure jurk te kopen...
Bij de We Women heb je soms gave nette broeken en topjes, die je op zich daarna ook nog wel es aankunt! Tis daar niet echt goedkoop maar ook niet superduur...Pakken zijn ook gaaf, maar das helemaal duur...Ik ken trouwens wel meer mensen die niet in jurk willen/gaan, en ik vind het ook helemaal niet raar ofzo Eigenlijk wilde ik ook een pak, maar tis zo warm en duur....Nu heb ik een jurk (van de h&m, heel saai, maar misschien heb je m wel es gezien ) Grijs onderjurkje, met zwarte halfdoorzichtige stof eroverheen. Tot op mijn knieën,maar wel schuin afgesneden. Rechts loopt een strook van borduursels en kraaltjes. het decollete is zeg maar ruimvallend, en de mouwtjes zijn in 2-en geknipt zodat ze losjes op mijn schouders vallen, er zitten ook nog touwtjes aan zeg maar... Btje vage beschijving maar goed...En ik doe er nog open schoenen met hakken onder
Het gala is trouwens op 10 juni, na examens maar voor uitslag (12 juni ) dus...Kheb vandaag een kaartje gekocht...
iedereen veel plezier op je gala en succes met je examens!!!
Oud 19-03-2003, 16:01
KiMZz
KiMZz is offline
Idd nog een bijkomstigheid: heb ook geen schoenen voor onder een galajurk. Had ik nou maar gekeken bij de after-kerst uitverkoop..
Wow verkopen ze nu al kaartjes voor t eindexamengala?? Bij ons is dat een week vantevoren hooguit!!
Ennuh heb volgende week vrijdag schoolfeest, daarvoor kan je vanaf maandag kaartjes kopen ofzo. Bij ons zijn ze nie zo snel..
Oud 19-03-2003, 16:20
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 19-03-2003 @ 17:01:
Idd nog een bijkomstigheid: heb ook geen schoenen voor onder een galajurk. Had ik nou maar gekeken bij de after-kerst uitverkoop..
Wow verkopen ze nu al kaartjes voor t eindexamengala?? Bij ons is dat een week vantevoren hooguit!!
Ennuh heb volgende week vrijdag schoolfeest, daarvoor kan je vanaf maandag kaartjes kopen ofzo. Bij ons zijn ze nie zo snel..
hmmm ja...maar bij ons is het in een kasteel dus dat moet allemaal op tijd geregeld worden...kost dan ook wel 22 euro 50 maja...is wel all-inclusive
enne, die schoenen kun je ook nog kopen als ze zomerschoenen in de winkels kopen, doe ik ook...is wel geen uitverkoop dan maja...moet je gewoon schoenen kopen die wel een beeeeeetje lekker zitten en je dus nog vaker aankan
Oud 19-03-2003, 16:23
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef op 19-03-2003 @ 17:20:
hmmm ja...maar bij ons is het in een kasteel dus dat moet allemaal op tijd geregeld worden...kost dan ook wel 22 euro 50 maja...is wel all-inclusive
enne, die schoenen kun je ook nog kopen als ze zomerschoenen in de winkels kopen, doe ik ook...is wel geen uitverkoop dan maja...moet je gewoon schoenen kopen die wel een beeeeeetje lekker zitten en je dus nog vaker aankan
Jah das waar... Naja k zie wel heb nog tijd zat, eerst maar eens examen doen!!

Ennuh, bij ons is het "gewoon" in een dansschool alias danscafe hier in de stad, dus ZO netjes hoeft t nou ook weer nie..
Oud 19-03-2003, 16:27
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 19-03-2003 @ 17:23:
Jah das waar... Naja k zie wel heb nog tijd zat, eerst maar eens examen doen!!

Ennuh, bij ons is het "gewoon" in een dansschool alias danscafe hier in de stad, dus ZO netjes hoeft t nou ook weer nie..
Achja, bij ons is het gala in een discotheek.. maar eerst op school kom je aan met een bepaalde auto, iig byzonder vervoer.. Ik kom met 'n limo bijvoorbeeld... Is echt heel gaaf allemaal
Oud 19-03-2003, 16:37
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
ik ga in de grooooote amerikaanse truck van mijn oom! is zo'n supergrote, glimmende vrachtauto...zonder oplegger dan...maar als hij niet bij dat kasteel kan komen, ga ik in de open kever ofzo van mijn buurman, is ook
Oud 19-03-2003, 18:28
*Novah*
*Novah* is offline
ik heb (volgens mij) 24 april het galadiner.. Ik ga niet speciaal nog een jurk aanschaffen, want ik heb er al drie ofzo
Eentje was van afgelopen kerst, en die is zo ontzettend mooi.. dus die doe ik dan gewoon weer aan met het galadiner
Oud 19-03-2003, 18:54
Verwijderd
Ik ga niet speciaal voor die school een jurk aanschaffen..
Waarschijnlijk trek ik m'n gothicjurk gewoon aan Hebben ze op school trouwens nog niet gezien, dus kan ik altijd nog zeggen dat ie nieuw is..?
Oud 19-03-2003, 19:33
the 6th gate
the 6th gate is offline
oeh eindexamengala. dat was vorig jaar best wel heel leuk
Oud 19-03-2003, 21:04
Basia
Basia is offline
ik haat gala's met jurken bah bah bah
sowieso schoolfeesten zijn KUT
geef mij maar gewoon uitgaan

jeuj nu ben ik een uitzondering
altijd leuk
Oud 19-03-2003, 21:09
Monica
Monica is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 19-03-2003 @ 14:21:
zo lang je maar niet bij mij op school zit
Als jij denkt dat de naam "de Goudse Waarden" bij een chinees restaurant ofzo hoort is er niets aan de hand
Oud 20-03-2003, 09:00
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Monica schreef op 19-03-2003 @ 22:09:
Als jij denkt dat de naam "de Goudse Waarden" bij een chinees restaurant ofzo hoort is er niets aan de hand
Moest denken aan een of ander museum
Oud 20-03-2003, 09:47
hiephoi
hiephoi is offline
Heeey, Ik weet wel dat 'De Goudse Waarden' geen chinees restaurant is want elke dag ben ik wel een paar uurtjes te vinden. Wij hebben ook straks volgens mij 5 juni examen feest en mijn jurk is fantastisch! Ik dacht ik doe eens een keertje geen zwart dus nu heb ik een kertje een knalrode gekocht. Hij is leuheuk!
Oud 20-03-2003, 11:04
Iduna
Iduna is offline
20 juni waarschijnlijk (laat he)
en ik weet nog niet welke ik aan trek.
Oud 20-03-2003, 12:05
*Burning water*
*Burning water* is offline
Mijn galajurk is rood, mooi (zoals dat hoort bij galajurken ), beetje glimmend, dunne bandjes. Bij ons is het gala al volgende week woensdag
Oud 20-03-2003, 13:02
Monica
Monica is offline
Citaat:
Miss Helena schreef op 20-03-2003 @ 10:00:
Moest denken aan een of ander museum
dan is het goed
Oud 20-03-2003, 14:27
kussie van Michelle
kussie van Michelle is offline
Mjah kep nog geen jurk.... volgens mij kannik beter 1 huren dan kopen.. ben ik goedkoper uit denk ik (toch?) maaaar weet nie waar
Oud 21-03-2003, 17:55
break of dawn
break of dawn is offline
Ons galabal is op 24 april, de dag voor de laatste lesdag en dus ook voor de examens.

Ik heb een hele saaie (niet volgens mijn moeder en oma... maar ja, wat weten die daar nou van ) lange, zwarte jurk die tot op mijn enkels reikt. Spaghettibandjes, bovenaan een extra stuk stof zeg maar ... beetje vaag maar wel leuk op zich hoor. Verder heb ik nog schoenen met een hak (jawel ) van suede met bovenop openingen... ook vaag maar óók weer leuk

En natuurlijk moeten daar ook nog oorbellen, armband en een mooie ketting bij ... suggesties?
Oud 21-03-2003, 18:20
Ketjing
Ketjing is offline
Ik heb me gala al gehad, bij ons wordt ie met kerst gehouden. Het vervoer is altijd leuk om te zien, wij kwamen in winkelkarrtejes
Oud 21-03-2003, 20:12
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
kussie van Michelle schreef op 20-03-2003 @ 15:27:
Mjah kep nog geen jurk.... volgens mij kannik beter 1 huren dan kopen.. ben ik goedkoper uit denk ik (toch?) maaaar weet nie waar
same here

Kwil eigenlijk ook het liefst geen jurk, ben daarnaast ook niet echt zo'n jurkenpersoon. Dat wordt dus best lastig zoeken, aangezien er -voor zover ik weet- veel gala-outfits (die je kunt huren) jurken zijn...
Oud 22-03-2003, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Basia schreef op 19-03-2003 @ 22:04:
ik haat gala's met jurken bah bah bah
sowieso schoolfeesten zijn KUT
geef mij maar gewoon uitgaan

jeuj nu ben ik een uitzondering
altijd leuk
Valt wel mee, denk ik. Ik vind schoolfeesten ook niet leuk, maar gewoon uitgaan ook niet. Ik ben ook niet geweest toen ik een paar jaar terug eindexamen deed.
Oud 22-03-2003, 13:24
Ellun
Ellun is offline
Mijn examenfeest is op 24 april, we weten nog niet wat de dresscode gaat worden, of gala, of normaal, of het thema Grease, hetzelfde thema als de stunt. Ik hoop eerlijk gezegd niet dat het gala wordt, omdat ik doodsbang ben dat ik mijn prachtige jurk aan het eind van de avond kan weggooien. Doe mij maar een Grease-feest!
Oud 23-03-2003, 09:04
tracy-day
tracy-day is offline
Ik heb nog niet eens iets over een examen feest gehoord!
Oud 23-03-2003, 15:15
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Ons examenfeest is op 5 Juni, dus idd ná de examens maar vóór de uitslag
Ik heb al wel een jurk, ga hem alleen niet beschrijven want dat lukt niet (Ingewikkeld ding is het )

Bij ons hoef je trouwens geen kaartjes te kopen voor het feest, het is gewoon vanzelfsprekend dat iedereen komt, daar wordt van uit gegaan. Iedereen komt ook gewoon
Oud 23-03-2003, 15:51
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
voor zover ik weet hebben wij niet eens een eindfeest
Oud 23-03-2003, 19:52
Niccie
Niccie is offline
Keb mn gala al gehad, vorige week vrijdag... was wel cool.. had verder hele simpele jurk aan, maar mn haar zat wel cool!!!
En t stuntfeest ben ik mee bezig hebben we 28 april waarsch... en 29 stuntdag en savonds lkkr koninginnenach... de zaterdag ervoor nog tent (feest op dorp) en koninginnedag de 30ste... dus party weekje!!!!
Oud 23-03-2003, 20:02
Snufje
Snufje is offline
De kosten zijn bij ons € 17,50! Best wel veel..! We gaan naar de kickvors in altvorst nadat we op school zijn aangekomen enzo..
Oud 24-03-2003, 11:37
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Snufje schreef op 23-03-2003 @ 21:02:
De kosten zijn bij ons € 17,50! Best wel veel..! We gaan naar de kickvors in altvorst nadat we op school zijn aangekomen enzo..
Heey dat ken ik!! Daar gaan heel veel mensen uit mijn klas (Ammerzoden, Kerkdriel als je dat kent) heen! Maar niet met gala, maar gewoon om uit te gaan...
Oud 24-03-2003, 16:45
Verwijderd
Wij hebben deze woensdag gala en ik heb zelfs een jurk Hij is heeeel mooi natuurlijk. Zwart, heel erg diepzwart, simpel, recht, stretchig, met split-tot-knie. Woei.
Oud 25-03-2003, 14:24
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Snufje schreef op 18-03-2003 @ 21:39:
Hai!

Wanneer is jullie eindexamenfeest en hebben jullie al een jurk? (Als dat al moet..)

Ik kon nergens een jurk vinden.. Toen was m'n ma op vakantie in Amerika en toen had ze een hele mooie jurk voor mij gezien.. Gebeld en dat ding beschreven enzo, en dat ie supermooi was.. Nouja, uiteindelijk heeft ze 'm voor mij gepast en meegenomen..

Hij is echt supergaaf en hij zit echt supermooi, hij sluit echt helemaal aan, geweldig gewoon Hij is zwart, 1 bandje, beetje glitterig, mjah, moeilijk te omschrijven.. Ik post wel een foto als het zover is Mijn examenfeest is trouwens 24 april.. Is hij bij jullie voor of na de examens? Bij ons dus voor.. En wat vind je daar van?

Oke, dat was het voor vandaag
Gelukkig hoeven wij op school niet in gala, maar wel als een hollywood celebrity, ook nogal een probleem, maar gelukkig geen gala, ik had in de derde klas een gala, was totaal geen succes
Oud 27-03-2003, 16:55
prulleke
prulleke is offline
we hebben 25 april stunt, 11 juni gala. Dat is dus 1 dag voor de uitslag. Iedereen drinkt natuurlijk veel, uit feest of zenuwen, dus dat wordt gezellig Ik heb nog geen jurk, maar wil een lange zwarte, mooi afkledende met hele dunne bandjes. Heb namelijk een knalroze bril en ketting als assescoires, en schoenen ook al.
Nu de jurk nog....
Oud 28-03-2003, 11:09
Alpha #1
Alpha #1 is offline
Ik weet niet wanneer we gala hebben. Tis bij mij nog niet bekend. Ergens in de mei-vakantie of in de week erna. Het is op een donderdag, dat weet ik wel.
Ik had met de kerst al een jurk! Toen hadden ze er veel en nog in alle maten dus.. Ik ben nou niet echt iemand die overal inpast. Ik heb ook veel eisen, hij moet mooi zijn, mooi lijken, fijn zitten, etc. Maar goed, ik heb er een van MEXX (duur, dat wel, maar wel mooi) met een plooi achter en bandjes die je eraf kunt halen. Heel mooi, lijkt een beetje corset-achtig. Zwart btw.
Oud 28-03-2003, 16:23
Verwijderd
wij hebben geen gala.. wij hebbe gewoon disco in de hooi hierzo in zoutelande.. dat is euhm 16 juni ofzo..

'k heb wel 3 galajurke overgens van de kerstgala's bij ons op school.

eentje is gewoon normale jurk beetje hoog vanvoren en vanachter bandjes over kruis en een split vanachteren.. en vanvoren zitte glitters die als een ster uit elkaar spatten zeg maar beetje vreemd maja..

dan heb 'k er ook nog een en die is superlaag uitgesnede, een v hals zeg maar maar dan superlaag en vanachter istie dan zeg maar hetzelfde met die v en een split erin.. verder geen glitters ofzo (toen ik die aanhad was ik galakoningin ) komt vast omdat ie zo laag uitgesnede is..

en heb ik nog een van afgelope jaar das een halter en gewoon helemaal glitters.. is ook heel laag uigesnede..

Laatst gewijzigd op 28-03-2003 om 16:26.
Oud 31-03-2003, 17:43
Miss. Tandenborstel
Miss. Tandenborstel is offline
Wij hebben 9 mei gala Onze laatste lesdag dus..
die dag hebben we ook examenstunt!
Ik zou echt nog niet weten wat ik aan moet doen
Oud 02-04-2003, 13:24
tammylove
tammylove is offline
[SIZE=3]hé allemaal,

ik heb 13 Juni mijn examenfeest. dus én na mijn examens, én na de uitslag. best balen dus. maar ja, ik heb geen idee wat k aantrek. eerst maar eens ff w88 of ik slaag!!!

groetjes,
tammylove[/SIZE]

Regels voor berichten