Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
1 wijze les. Bouw nooit je leven om je vriend heen, maar bouw je leven om jezelf heen.
Verder heb ik er niet veel op te zeggen behalve; sterkte..
|
![]() |
heel erg bedankt voor de reacties, heb ik echt wel wat aan!
Tis voor mij nu echt moeilijk om mijn dagen in te delen, klinkt misschien triest maar we deden echt alles samen. En vandat laatste heb ik niet echt spijt want we deden het met plezier, we hielden van dezelfde dingen dus deden we die automatisch met elkaar.. Tis nu echt zo van.. ik ben alleen.. brrr tvoelt zo raar, maar dat zal wel komen omdat ik dat niet meer gewend ben. Maar ik had inderdaad niet echt meer mn eigen leven ofzow. Ik ging altijd uit met hem, of met hem en zijn vrienden. Hij speelt ook in een bandje en kging altijd mee met oefenen en optredens. Verder hadden we allebei een druk leven met werken. Twas niet zo zeer dat ik heel afhankelijk van hem was, maar ik heb wel spijt dat ik niet echt een eigen leven heb want nu voelt het idd alsof ik alles kwijt ben. Ik heb heus wel eigen vrienden, 1 hele goeie vriendin en een paar oppervlakkige vrienden, maar ja die zag ik dus ook niet zo vaak meer... tis echt moeilijk als iemand waarvan je zo veel houdt opeens je niet meer wilt, het kwam voor mij echt als een nachtmerrie. Hij zegt dat ie nog steeds van me houd enzow maar gewoon geen relatie meer wil, hij wil tijd voor zichzelf om zichzelf te leren kennen en hij wil meer vrijheid, doen wanneer, hoe hij iets wil. Dat waren in elk geval zijn woorden. nou vanavond ga ik met wat vrienden uit, het liefste zou ik in mn bed gaan liggen en huilen maar ja ik heb afleiding nodig anders ga ik alleen maar aan hem zitten denken (triest ja I know) hopelijk komt het ooit weer goed of kom ik er in elk geval over heen. Ik ben in elk geval een stuk onzekerder geworden nu ik gedumpt ben, kzit me de hele tijd af te vragen wat ik verkeerd gedaan heb of ik te dik ben etc. pfff misschien klinkt dit allemaal een beetje stom maar kben gewoon eerlijk khoop dat t vanavond leuk wordt xxxxx
|
hey meissie
ik weet precies wat je doormaakt tis ook pas geleden uit met mijn vriend en hij zegt nog steeds dat hij ook van mij houdt... ik zou vragen aan hem waarom hij het plotseling uit heeft gemaakt ik bedoel maar na 3 jaar heb je toch grote gevoelens voor elkaar en weet je wat ik altijd zeg Real love doesnt end its 4-ever ik weet zeker dat het weer goed komt tussen jullie sterkte Groetjes Miss Morena |
![]() |
||
Citaat:
Snow ![]()
|
Verwijderd
|
Bouw je eigen leven nu eens op, als je de zaken voor je zelf voor elkaar en op een rijtje hebt en je wil hem nog steeds terug; bel hem eens op en spreek af samen eens wat te gaan praten..
Je kan hem natuurlijk een brief sturen waarin je schrijft hem in ieder geval een tijdje met rust te laten en zelf rust neemt. Het is belangrijk je eigen leven naast je vriend(in) te hebben... |
![]() |
|
Auw, wat een k-u-t situatie... Ik zou eerst even afwachten hoe het dit weekend allemaal verloopt. Probeer opnieuw contact te leggen met je vriend en vraag wat het probleem is.
Zet sowieso eerst alles op een rijtje.... En probeer eens iets leuk te doen.. Voor de rest kan ik hier weinig tips aan geven want zoveel ervaring met zo`n lange relatie heb ik niet.... Ow ja... Nog een ding... Niet zo slim om je op zijn vriendenkring te baseren. Alles hangt er dan vanaf.. Ik zou nooit mijn eigen vrienden of vriendinnen laten stikken! Maar toch het maakt trouwens toch ook niet uit dat het zijn vrienden zijn... Het zijn nou toch ook yours na 3 jaren? Op sommige vrienden van hem kan je nou toch ook wel op bouwen? In ieder geval als het na het weekend nog steeds niet werkt tussen jullie 2. Praat erover!!!! Hier kan je het sowieso! Alleen maar aardige mensen die je willen helpen ![]() Veel sterkte schat!! Bisous, DaLoverBoy
|
Wat vervelend zeg.
Hebben jullie het wel goed serieus uitgepraat, of heb je naar je gevoel nog steeds geen goede reden gekregen? Misschien zit er meer achter bij je (ex)vriend (sorry..). Als je echt duidelijkheid krijgt, ben jij niet meer zo onzeker over jezelf. Want het ligt vast niet aan jou, er moet gewoon iets anders zijn. Ik zou er nog 1x even goed serieus over praten, en leg hem ook uit dat je gewoon duidelijkheid wil waarom hij het uitgemaakt heeft, omdat je jezelf anders enorm kut voelt, en niet kan leven met die onzekerheid. Dan wil hij het vast wel vertellen, want hij geeft echt nog wel om je. Het kan heel moeilijk zijn natuurlijk om nog contact te zoeken omdat je dan de confrontatie aan moet gaan. Toch is het wel een goed idee dat je dit doet. Er zit zelfs een kans in dat het nog goed gaat komen tussen jullie twee. Zijn vrienden waren ook jouw vrienden, kun je niet met een vriend van hem praten hoe de vork in de steel zit? Het is heel fijn als je met iemand erover kunt praten en je hart kunt luchten die hem ook goed kent. En het hoeft toch niet automatisch te betekenen dat de vrienden die je via hem hebt verkregen ineenkeer geen vrienden meer van jou zijn? Bel dus ook gewoon je vrienden die je via hem hebt leren kennen op! Je hoeft je heus niet te beperken tot dingen waar hij niks mee te maken heeft gehad? Als dit een probleem blijkt voor jou, en je kunt het echt niet, kun je radicaal alle contact verbreken, en je eigen leven langzaam bij beetje op gaan bouwen. Tijd heelt alle wonden, geloof mij maar! Veel sterkte! Liefs.
||
![]() |
Citaat:
en ja eerlijk gezegd verwachte ik wel met hem te trouwen ja.. bedankt iedereen voor de reacties trouwens! echt heel erg bedankt... xxx Brigitte
|
Verwijderd
|
Hai Malika,
ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is na zo'n tijd en al helemaal als je ineens niet veel meer over lijkt te houden. Dat je onzeker word over jezelf is begrijpelijk maar natuurlijk helemala niet nodig.. Het is denk ik dezelfde reden als waarom jij nu niks meer over lijkt te hebben dat hij het heeft uitgemaakt. Juist omdat jullie alles samen deden en jij overal mee naar toe ging en alles.. Hij is zichzelf daarin kwijt geraakt en wil zichzelf weer terugvinden, weer een op zichzelf staand persoon worden in plaats van het gevoel te hebben bijna dezelfde als jij te zijn zeg maar. Dat denk ik tenminste (ik herken het wel namelijk). Jij zal ook heel veel van zijn leven zijn geweest, en hij zal daarom denk ik net zoveel weer op moeten bouwen als jij. Alleen is het voor hem een keuze, en voor jou een feit.. Of het nou weer goed komt tussen jullie of niet, het lijkt me hoe dan ook belangrijk dat jij ook je eigen leven weer opbouwt. Misschien zal het dan juist wel weer goedkomen, omdat het dan anders zal gaan (maar ik wil je geen hoop geven). Het is logisch dat jij nu eerst gewoon heel verdrietig bent en dat is helemaal niet triest! Dat is zo bij iedereen, en daar moet je even doorheen. Je mag best even jezelf heel zielig vinden en heel veel huilen, zolang je er maar niet in blijft hangen. Daarna kun je op zoek gaan naar wat JIJ nu eigenlijk precies allemaal leuk vind.. je zult vast nog wel interesses hebben waarmee je niet zoveel hebt gedaan, nou nu is het moment dat wel te doen! Probeer nieuwe mensen te ontmoeten, pak contact met je oude vrienden weer op en ga op zoek naar eigen hobbies. Probeer gewoon wat dingen (een sportiefs, iets creatiefs, maakt niet uit) en dan merk je vanzelf wat jij leuk vind.. Nou goed, heel veel sterkte in ieder geval!! |
![]() |
||
Citaat:
jezus wat triest! zelf nog nooit iemand 'kwijtgeraakt'? nee dat zal wel niet anders praat je niet zo! mij vorige vriendje maakte het na 2 maandan al uit! dat vond ik al erg laat staan 3 jaar! heel veel sterkte ermee! ik zal eigenlijk ok niet weten wat je moet doen! praten heel veel praten!
||
Citaat:
Probeer misschien wat uitleg te vragen..maar op lange termijn schiet je daar niet zoveel mee op, sommige mensen kunnen het nu eenmaal niet uitleggen ofzo en als het over is, is het over. Ik had er nogal wat problemen mee om dat te begrijpen vroeger. Dit klinkt een beetje overoptimistisch maar..probeer er zonder kleerscheuren uit te komen en na een tijdje krijg je jouw leven wel weer op orde hoor, vergt ff tijd enzo, good luck.
|
hoi...
ten eerste wat kut voor je..ik weet hoe t voelt om iemand "te verliezen"op zon manier..je snapt er niets van...hulpeloos..maar ik denk dat je op t moment t beste zoveel mogelijk om mensen heen moet zijn..proberen je hoofd dmv je vrienden ergens anders te houden.. en tja..het cliche : probeer met hem te praten..onderhandelen..misschien is een pauze goed..je kan toch niet zomaar 3 jaar weg gooien?..niet provoceren..duidelijk zijn..aangeven (jij zelf) wat misschien fout ging..wat beter kan.. maarja..elke relatie is anders..ik weet t niet succes.. |
![]() |
|
![]() |
hey Brigitte!
Jah, echt kut voor je! Ik kan het me nog steeds niet voorstellen. Jullie zijn het everlasting koppel dacht ik altijd. Ik leef echt met je mee meis, we gaan je er helemaal doorheen slepen, in ieder geval door de zware tijd, waarin het verdriet het ergst is. En ik weet dat je denkt dat je er nooit meer overheen gaat komen, maar dat is niet waar, tijd heelt alle wonden...dus ook de jouwe! We gaan beginnen met straks naar Harry Potter te gaan (yeah!) ![]() ![]() Het gaat allemaal weer goedkomen en je gaat je vanzelf wel weer gelukkig voelen, ik weet het zeker! Heel veel liefs van je 'zussiej' Angela *xxxx* |
![]() |
||
Citaat:
no offence verder hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zoals ik dit allemaal lees, denk ik dat je vriend misschien meer vrijheid wilde, omdat jullie altijd alles samen deden. Misschien voelde hij zich benauwd, misschien vond hij dat jullie relatie in een sleur terechtkwam. Ik zou hem ernaar vragen.
Ik weet niet goed wat je zou kunnen doen om je vrolijker te voelen. Een relatie van bijna 3 jaar is niet niks. Jullie hebben veel tijd met elkaar doorgebracht en jullie hebben veel voor elkaar gevoeld. Maar soms komt de een erachter dat de ander toch niet de ware is, dat kan ook na 3 jaar gebeuren. Dit is een hele moeilijke periode waar je ff doorheen moet. Ik zou zeggen: ga door met het van je af schrijven. Ikzelf hou een dagboek bij en dat scheelt al heel veel. Ga leuke dingen doen met vriendinnen, maar zorg ervoor dat je het niet te diep wegstopt (dan komt het vroeg of laat weer naar boven omdat je het niet goed verwerkt hebt). Zorg er dan ook voor dat je ook wat tijd voor jezelf neemt, alleen bent, nadenkt... en daarna weer wat ontspanning gaat zoeken. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik zou proberen hem los te laten en niet te erg te hopen dat het weer goed komt. Stel dat het niet goed komt, dan is de teleurstelling nog groter. Stel dat het wel goed komt, dan ben je weer de gelukkigste persoon op aarde. Veel sterkte en succes, meis... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat waren jouw redenen om het uit te maken? Trinity | 43 | 27-01-2010 13:32 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik? sopmonster | 53 | 26-08-2008 12:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ervaren jullie liefde? vosje16 | 12 | 09-03-2007 22:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Jouw relationeel hoogte- en dieptepunt van 2005 Thee Muts | 130 | 17-01-2006 10:50 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik ''gedumpte'' vriendin helpen? elize_girl | 17 | 27-01-2005 22:08 |