Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
eh, als hij lieve ogen heeft, maar verder een beetje ruig is...
hij moet niet te lief zijn, en ook wel ff 2 sec me alleen kunnen laten... verder moet ie zo gek als een duur zijn als we uitgaan, en niet alleen bij mij zitten kleffe maar ook lekker pitten op metal, dat was het wel... |
![]() |
||
Citaat:
Ik dus wel.. Nou das bij mij meestal de eerste kennismaking ![]() C`est trop simple! ![]() Bisous, DaLoverBoy
|
![]() |
kleur ogen maken mij niet uit, zolang je er maar in weg kunt dromen *zucht*, en zolang hij maar lief is, en open, vind ik alles best. en zijn verdere uiterlijk?
ik val niet op superknap, meer op geval "normaal". meestal is er gewoon iets, dat me aantrekt strategie? FLIRTEN!f!! oogcontact, "per ongeluk" in zijn buurt verkeren enz. enz. gewoon, wat er in me op komt, verschilt per jongen
|
ik zoek nog steeds iemand die de juiste balans van stoerheid en liefheid heeft... mijn exen waren of te lief of te 'stoer'
![]()
|
Ik val op meestal beetje serieuze jongens, waar ik goed mee kan praten. Hebben vaak donker(blond) haar (ik zeg vaak, niet altijd) Ik hou niet van dat soort jongens die stoer lopen te doen, iemand die gewoon zich zelf is en mij neemt zoals ik ben.
Ik laat zien dat ik iemand leuk vind, doormiddel van geinteresseerd zijn in diegene. Luisteren naar wat hij zegt, lief lachen, praatje proberen te maken en doorvragen.. -->gesprek op gang houden. Hem aankijken als je tegen hem praat.. uuhm, ja zoiets.. denk ik.
Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 20:29. |
![]() |
||
Citaat:
|
Zijn ogen moeten me aanspreken, (Mooi, lief en ondeugend)
Liefst iemand met donker haar en lichte ogen. (heb ik ook) Maar die dingen heb je niet voor het uitkiezen... Verder moet ik hem kunnen vertrouwen, moeten goede gesprekken kunnen voeren en vooral eerlijk tegen elkaar kunnen zijn. Niet te druk, maar zijn momenten mag hij wel hebben. En eigenlijk nog veel meer... Maar op nummer 1 staat eerlijkheid en betrouwbaarheid... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uitstraling. Als hij zich zelfverzekerd houdt en een beetje mooi figuur (brede schouders!
![]() (Bij meiden kan ik op dezelfde manier aanwijzen dat ze eventueel goede vriendinnen van mij kunnen worden...) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bisous, DaLoverBoy
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als je me nu vraagt wat nou echt het leukste is aan mijn vriend: zijn ogen en zijn schattige, lieve gedrag... ![]() ![]() |
![]() |
|
Hij moet er vreselijk interessant en intelligent uitzien, d.w.z. niet dom uit z'n ogen staan kijken.
Hij moet een leuke manier van bewegen hebben,niet te gestresseerd maar ook niet té arrogant. Het mag geen lawaaierige boer zijn, die op café altijd blotemadammen-lollen wil vertellen. Hij moet liefst goed kunnen dansen. Ietwat mysterieus zijn, en toch schattig en een goed gevoel voor humor. Uiterlijk daar heb ik geen vast 'plan' voor ![]() ![]() EN mooie ogen, zo van die zachte maar toch doordringende ogen, maar ook weer niet té bambi-achtig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nee, mijn enige eis is dat ik hem aantrekkelijk moet vinden (dus beetje lekker lichaam iig ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zet hier overal 'zij' ipv 'hij' neer en je hebt mijn droomvrouw
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar van die lollen is zeker juist , niets is vervelender dan een jongen die heel de tijd zo lollen zit te vertellen, en dan nog liefst met een pint in de ene hand en in de andere een sigaret.
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. rood-op-geel is niet duidelijk leesbaar 2. excuses aanvaard 3. leuk is iets anders dan lekker |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iemand hoeft niet echt super knap te zijn; als zijn uitstraling maar goed en leuk is; dat vind ik wel balngrijk! Verder val ik voor hele bruine ogen die schitteren *Whieh* Zoals de ogen van mijn vriendje
![]() Verder moet karakter wel klikken en een beetje dezelfde interesses hebben; anders werkt het niet echt denk ik! |
![]() |
|
Heel lief en gevoellig (belangrijkste!),
Intelligent, meelevend, etc, lieve, mooie, (bruine) ogen, lang donkerblond haar met blondje plukjes (ongeveer net over haar schouders) Slank of een klein beetje mollig, Iets kleiner als ik (1.75?) maar weer niet te klein Niet alto- of gothic gekleed, liefst gewoon vrouwelijk. Humor, Moet lekker ruiken ![]() niet vies om eens een eigen initiatief te nemen en om te praten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toch ik snap wel wat je bedoelt. Als iemand lekker ruikt dan is het echt *whieh* ![]() Toen ik voor de 1e keer gezoend had rook ik de hele tijd aan dat truitje waar zijn geur aan zat. En ook nu als ik naar mijn vriendje ruik, of als mijn bed naar hem ruikt dan is het echt Hmm wat ruikt het toch lekker ![]() |
![]() |
|
![]() |
groene ogen
lang of halflang haar (als het maar wel goed verzorgd word.) make-up (maar denk dan niet aan wat de meeste slipknotfiguren tegenwoordig dragen, maar gewoon een subtiel ooglijntje en eventueel een klein beetje kleur.) donkere kleding (gewoon simpele, zwarte kleren, niet te overdreven of in het oog springend) zwarte nagellak *kwijl* |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kijk ALTIJD eerst naar 't gezicht/uitstraling, kortom: of ze een beetje lief/aardig overkomt , dan naar haar ogen (ze moet 'betrouwbare/eerlijke' ogen hebben, dat is iets dat ik gewoon niet kan uitleggen...), dan naar haar figuur. Wat karakter betreft: ik vind het belangrijk dat we samen kunnen lachen en qua niveau ongeveer hetzelfde zijn. Als er verder van beide kanten interesse is voor de anders interesses, dan vind ik het al snel goed. En hoe ik laat zien dat ik diegene wel leuk vind? Uhm... NIET... ![]() Ben NOGAL verlegen. Zeker wat meisjes betreft. Het is de laatste jaren iets minder geworden, maar toch. Oogcontact vind ik altijd wel belangrijk. Het rare is dat, van mijn vriendin en ik, IK degene was die (zo goed als al) het initiatief nam... ![]() Ik snap 'm ook niet. Laat ik het er op houden dat ik op dat moment ontoerekeningsvatbaar was... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Handen en ogen zijn het eerste waar ik naar kijk bij iemand, maar ik laat er mijn oordeel daarover niet doorslaggevend zijn, ogen zijn eigenlijk altijd wel mooi. Bovenal moet hij natuurlijk lief zijn.
Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 19:04. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Zana Nas-t Zeekoe | 12 | 30-01-2003 14:18 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |