![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar de mijne zijn te klein om het te kunnen zonder ze tegen elkaar te drukken, en ik kán ze niet tegen elkaar drukken. Ik krijg ze niet van hun plaats ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens wil m'n vriend liever niet dat ik ze tegen elkaar duw, hij vindt het er eng uitzien, bang dat ik ze 'breek' oid ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tussen mijn borstjes kunnen wel twee lullen tegelijk. Heeft dus niet zoveel zin. Maar ik zuig hem wel eens af terwijl ik op mijn rug lig, en dan kleddert er wel wat op mijn gezicht en op mijn borst.
En als hij op zijn rug ligt wrijf ik er wel eens een hard tepeltje langs, als ik hem toch aan het verwennen ben.. Dat vinden we allebei lekker.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en het idee zelf dat ik daar lig en zijn lul bekant tegen me kin aangeramd krijg wind me nu niet echt acuut op.... |
![]() |
|
![]() |
Tja, het zou bij mij wel kunnen, mijn borsten zijn er groot genoeg voor. Maar het lijkt mij nou niet echt opwindend om zijn lul zeg maar zo tussen mijn borsten te zien gaan...tja moet het misschien maar eens voorstellen aan mijn vriend, maar ik denk eigenlijk ook niet echt dat hij het een goed idee vind. Misschien maar gewoon eens proberen, je weet het nooit he...
|
![]() |
Ik heb het een paar keer gedaan (of iig: een jongen deed het bij mij
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |