Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2003, 22:12
Verwijderd
tijdens een van mijn afgelopen reizen in de trein kreeg ik een gesprek mee van twee meisjes die het uitvoerig hadden over het uitgaan en hun nieuwe vriendje.

Door dat gesprek ben ik me gaan afvragen wat voor julie "normaal" is.

Wanneer je uit gaat en je zoent met iemand, of je hebt zelfs een one night stand, en uiteindelijk vloet daaruit een relatie voort, of wanneer men de persoon in kwestie steeds beter leert kennen, en pas met hem/haar zoent zo gauw je iets met elkaar hebt?

Het eerst genoemde is iets wat ik nogal vaak hoor onder studenten. Ik zelf heb pas met mijn liefste gezoend toen ik daadwerkelijk met hem had. Dit vind ik dan ook heel erg normaal eigenlijk.

mijn excuses als er al een topic hierover geweest en anders graag jullie mening

liefs, hanne
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2003, 22:15
Mark
Mark is offline
Hmmz, het kan gewoon allebei. Als er maar liefde in het spel is. De manier waarop je dan een relatie krijgt. Swa...

Mark (die laatst nog gezoend heeft, maar daar is niets uit voort gekomen)
Oud 20-04-2003, 22:19
king112
king112 is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 20-04-2003 @ 23:15:
Hmmz, het kan gewoon allebei. Als er maar liefde in het spel is. De manier waarop je dan een relatie krijgt. Swa...

Mark (die laatst nog gezoend heeft, maar daar is niets uit voort gekomen)
Inderdaad wat maakt het nou uit op welke manier het gebeurt!
Als het maar gebeurt
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:37
Thomas
Thomas is offline
Het kan natuurlijk allebei, maar ik prefereer de tweede variant.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:38
lord-dracula
lord-dracula is offline
hehe king 112 begint los te komen

ja als het maar gebeurt in de disco pak je er 1 of soms wel meer op de bek (tongen) dat is heel normaal meestal heb je al wat gedronken en dan kijk je niet zo nauw zo zie ik deze situatie
Oud 20-04-2003, 22:45
king112
king112 is offline
Citaat:
lord-dracula schreef op 20-04-2003 @ 23:38:
hehe king 112 begint los te komen

ja als het maar gebeurt in de disco pak je er 1 of soms wel meer op de bek (tongen) dat is heel normaal meestal heb je al wat gedronken en dan kijk je niet zo nauw zo zie ik deze situatie
Eigenlijk ging ik alleen maar daarvoor uit!
Maarja een keer gelukt!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:45
king112
king112 is offline
Citaat:
king112 schreef op 20-04-2003 @ 23:45:
Eigenlijk ging ik alleen maar daarvoor uit!
Maarja een keer gelukt!
Maar nu ga ik daar echt niet meer voor uit!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2003, 22:51
lord-dracula
lord-dracula is offline
je moet gewoon lol hebben en soms komen de dames wel vanzelf maar natuurlijk moetje zelf ook wat doen (dat spreekt voorzich) maarhet komt erop neer dat je ook niet altijd wat krijg in een disco dus je kunt beter plezier maken dan alleen achetrde vrouwen aan gaan als je dan geen vrouw krijg is je hele avond verpest en dat is zonde dus plezier voor alles
Oud 21-04-2003, 00:00
Verwijderd
Dat eerste is bij mij toch echt meer gebruikelijk... Ik weet ook niet waarom, maar zo is het al sinds we uitgaan. Bovendien kén ik weinig jongens echt. De jongens die ik beschouw als vrienden zijn óf al bezet, of niet mijn type en andersom. Verder ken ik vrij weinig jongens, behalve over internet. En daar haal ik over het algemeen mijn slachtoffers niet vandaan.

Komt overigens wel vaker voor dat ik zoen met jongens die in ieder geval bekenden van mij zijn. Maar eerst vriendschap - nee. Daarna wel
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 12:02
lord-dracula
lord-dracula is offline
slachttoffers ben je lelijk ofzo ??? volgens mij niet die foto's in je album zijn wel goed dus je hoef geen slachttofferste zeggen maargeluksvofgels (SLIJM SLIJM)
Oud 21-04-2003, 16:27
Marsel
Marsel is offline
Citaat:
miewbeessie schreef op 20-04-2003 @ 23:12:

Het eerst genoemde is iets wat ik nogal vaak hoor onder studenten. Ik zelf heb pas met mijn liefste gezoend toen ik daadwerkelijk met hem had. Dit vind ik dan ook heel erg normaal eigenlijk.

liefs, hanne
Hoe doe je dat dan he.. je zegt dat je elkaar leuk vind, en later zoen je pas? Dus op de kinderlijke manier van jah we hebben verkering.. en later pas zoenen.
Vind het vrij logisch dat je eerst zoent en daarna pas spreekt over 'ons' ofzo... En bedoel ik niet zomaar iemand, maar iemand die je heel lang kent, goed kent etc.. dan zoen je toch eerst voordat je zegt dat je de ander heeeeeeeeeeel leuk vind
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 19:19
Buffy
Buffy is offline
ikzelf heb beide varianten wel meegemaakt. tis wel zo dat variant een vaker is voorgekomen

maar t maakt mij niets uit wanneer ik pas zoen. als er wederzijdse liefde in het spel is, is het toch ook goed?

liefs Buffy
Oud 21-04-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
lord-dracula schreef op 21-04-2003 @ 13:02:
slachttoffers ben je lelijk ofzo ??? volgens mij niet die foto's in je album zijn wel goed dus je hoef geen slachttofferste zeggen maargeluksvofgels (SLIJM SLIJM)

Ik noem ze slachtoffers bij gebrek aan een beter woord Ik kan nou niet zeggen dat ze echt ex-vriendjes zijn, de meesten tenminste niet, maar ze zijn ook niet mensen-voor-een-avond. Zo goed?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Marsel schreef op 21-04-2003 @ 17:27:
Hoe doe je dat dan he.. je zegt dat je elkaar leuk vind, en later zoen je pas? Dus op de kinderlijke manier van jah we hebben verkering.. en later pas zoenen.
Vind het vrij logisch dat je eerst zoent en daarna pas spreekt over 'ons' ofzo... En bedoel ik niet zomaar iemand, maar iemand die je heel lang kent, goed kent etc.. dan zoen je toch eerst voordat je zegt dat je de ander heeeeeeeeeeel leuk vind
Naar mijn mening is het absoluut niet kinderlijk dat je pas zoent met degene van wie je houd wanneer je daadwerkelijk verkering/een relatie met diegene hebt. Je kent elkaar dan goed, en je maakt steeds weer een stapje dichter naar elkaar toe. Voor mijn gevoel is het gewoon vreemd als je eerst met iemand zoent (of meerder bijvoorbeeld tijdens het uitgaan, alsof het een vleesmarkt is waaruit je kiest). Vaak wordt het dan niet eens wat met diegene waarmee je gezoend hebt, en ik vind dat een zoen toch iets intiems is...

liefs, hanne
(kan zijn dat ik er wat bekrompen ideeen over heb... maar goed als iedereen de zelfde mening zou hebben ist ook zo saai

Ps: mijn excuus voor de schrijffouten, maar ik ben moe en teveel gewerkt vant weekend)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten