Advertentie | |
|
![]() |
|
hehe king 112 begint los te komen
ja als het maar gebeurt in de disco pak je er 1 of soms wel meer op de bek (tongen) dat is heel normaal meestal heb je al wat gedronken en dan kijk je niet zo nauw zo zie ik deze situatie
||
Citaat:
Maarja een keer gelukt! |
![]() |
|
je moet gewoon lol hebben en soms komen de dames wel vanzelf maar natuurlijk moetje zelf ook wat doen (dat spreekt voorzich) maarhet komt erop neer dat je ook niet altijd wat krijg in een disco dus je kunt beter plezier maken dan alleen achetrde vrouwen aan gaan als je dan geen vrouw krijg is je hele avond verpest en dat is zonde dus plezier voor alles
|
Verwijderd
|
Dat eerste is bij mij toch echt meer gebruikelijk... Ik weet ook niet waarom, maar zo is het al sinds we uitgaan. Bovendien kén ik weinig jongens echt. De jongens die ik beschouw als vrienden zijn óf al bezet, of niet mijn type en andersom. Verder ken ik vrij weinig jongens, behalve over internet. En daar haal ik over het algemeen mijn slachtoffers niet vandaan.
Komt overigens wel vaker voor dat ik zoen met jongens die in ieder geval bekenden van mij zijn. Maar eerst vriendschap - nee. Daarna wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vind het vrij logisch dat je eerst zoent en daarna pas spreekt over 'ons' ofzo... En bedoel ik niet zomaar iemand, maar iemand die je heel lang kent, goed kent etc.. dan zoen je toch eerst voordat je zegt dat je de ander heeeeeeeeeeel leuk vind |
![]() |
|
![]() |
ikzelf heb beide varianten wel meegemaakt. tis wel zo dat variant een vaker is voorgekomen
![]() maar t maakt mij niets uit wanneer ik pas zoen. als er wederzijdse liefde in het spel is, is het toch ook goed? liefs Buffy
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik noem ze slachtoffers bij gebrek aan een beter woord ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
liefs, hanne (kan zijn dat ik er wat bekrompen ideeen over heb... maar goed als iedereen de zelfde mening zou hebben ist ook zo saai ![]() Ps: mijn excuus voor de schrijffouten, maar ik ben moe en teveel gewerkt vant weekend) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
ander jongen, en een relatie sophies | 20 | 08-05-2007 12:18 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zo vroeg al een relatie? droomkoningin | 49 | 08-11-2004 23:04 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik nou een relatie krijgen king112 | 59 | 01-08-2003 12:11 | |
Liefde & Relatie |
Bang voor een relatie Dminor | 24 | 25-07-2002 16:54 | |
Liefde & Relatie |
B.N.S.I.E.R'er (Bewust Niet Stortend In Een Relatie'er).... Waarom is dat zo vreemd? Rio | 24 | 29-04-2002 22:04 |