![]() |
|
Verwijderd
|
oh jongens jonges dit is vet
Exp. metalcore/death/grind, ziekelijk technisch ook nog! Beetje dillenger, converge, cryptopsy, the red chord, etc.... http://play.mp3.com/cgi-bin/play/pla...ng_of_ways.mp3 http://play.mp3.com/cgi-bin/play/pla...d_lullabie.mp3 Laatst gewijzigd op 18-03-2003 om 21:37. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hahahahahaha wat ben jij triest zeg hahahahhahah Alsjeblieft, ga als cornervlag in moldavie werken ofzo.
|
jij bent eerder triest in mijn ogen 86,
je denk echt alles beter te weten, komt altijd met stomme opmerkingen aan. Elke foto van jezelf moet je mooie cd-collectie laten zien. Terwijl je zelf weet dat veel mensen op dit forum niet zo met muziek bezig zijn entoch blijf je maar proberen. Das ignorant en triest imo. Tuurlijk ik post hier ook, maar ik probeer geen status op te bouwen of hoog te houden tegenover virtuele vrienden. Maar ik zeg maar zo hier heb je een lepel kun je je ingewanden uitlepelen en verkopen aan je buddy lennart.
Laatst gewijzigd op 22-04-2003 om 13:47. |
![]() |
||
Citaat:
punt 1: Mijn digicam is kapot, en ik heb een snoer van een meter. En mijn cd collectie zit achter mijn pc. Dus ik kan niet anders dan een foto met mijn collectie erop hebben als ik een actuele maak met digicam. MOet ik de cd's weghalen en daar een foto van jou neerhangen soms? punt 2:Ik probeer ook geen status hoog te houden of wat dan ook. Maar jij hebt een probleem ergens mee. Ik snap ook wel dat je zo cool als mij wilt zijn, maar dat is nu eenvoudigweg niet mogelijk! Misschien als je hard je best doet kom je over de helft (sarcasme)
|
dat ik een probleem heb of meerdere daar heb je vast gelijk in, een probleem met jou nou nee, dat zou je willen, zou weer je ego strelen. en hoe vaak ga je me nog erop wijzen dat ik het gebruik van sarcasme en ironie niet ken en laten we cynisme niet vergeten. Ik weet dat al lang hoor jongetje. En dat eerste punt was ook cynisme
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
jouw muziek collectie Earphone | 67 | 12-12-2005 17:05 | |
Muziek |
Bands die klinken als... Unique Clone | 58 | 11-09-2005 21:32 | |
Muziek |
Aanraad-topic Verwijderd | 87 | 02-08-2005 20:59 | |