![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik heb het op een of andere manier best vaak, khoef niet eens aan sex te denken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, tot die tijd misschien wat langere truien/t-shirts dragen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor jongens is het volgens mij wel vrij normaal dat dat (snel) gebeurt. Bij mijn vriend gebeurt het ook wel redelijk snel; ik vind het niet zo erg; weet ik tenminste nog dat ik een reactie uitlok bij hem ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
tja.. net als saar.. ben het helemaal met dr eens.. dacht je dat meiden dat niet interressant vonden? echt wel.. klinkt stom.. maar meiden hebben ook aardig vaak last van opgewondenheid, en ik ben altijd in voor een lekker sekspartij... volgens mij ben ik nog erger dan me vriend.. en als het nog een keer gebeurd.. gewoon negeren, gaat wel over.. en als je vriendin het merkt en het 'goed' opvat.. gewoon lekker laten zo.. kan heel handig zijn.. en in de klas.. tja.. rennen naar de plee en daar tot bedaren komen ofzo.. denk aan je oma.. tenzij je opgewonden wordt van je oma..
![]() |
![]() |
|
jezus dat boeit me nou helemaal NIETS kan gebeuren zomaar ten eerste... ten 2de me vriendin vind dat alleen maar leuk...
ik bedoel: haar tepels kunnen ook zomaar keihard en groot worden overal... dat zie je pas duidelijk in de zomer... boeiuh! vinnik alleen maar geil.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb verder niet echt last van zichtbare opwindingsverschijnselen. Mijn tepels worden alleen hard als je er ook daadwerkelijk aanzit, en niet al als ik fantaseer oid. En natuurlijk als ik het koud heb ![]() |
![]() |
|
hehehe, tja, mannen hebben hun 'ding'kennelijk niet onder controle. Mijn vriend heeft het altijd als we kussen. Al geef ik hem een kus onde rhet koken, dan staat hij 1 minuut later zijn 'kruis' te corrigeren.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vond het eerder spannend dan wat anders, hij probeerde het wel af te schermen (hij hield een kussen op z'n buik, zogenaamd omdat hij dat fijn vond, later heb ik hem dat nooit meer zien doen ![]() Schaam je maar niet hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ok, hier heb ik een leuk verhaal over. Nouja, leuk....Mogen jullie ook 's lachen!
![]() Ik had iets van anderhalve maand met m'n vriendin. We waren nog niet met elkaar naar bed geweest en we waren allebei redelijk onervaren wat dat betreft. Toen zijn we dus voort eerst gaan zwemmen. GEEN goed idee! ![]() ![]() ![]() Later heb ik het nog wel 's met me vriendin daarover gehad. Zij had die middag daar absoluut niks ervan gemerkt... ![]() ![]() Ontopic: Je hebt er sowieso als jongen weinig controle over, en al helemaal weinig tot geen controle in je puberteit. Geloof me; als je ouder word, word het minder erg. Ik verberg het alleen als het een heel erg ongepast moment is. Tis toch gewoon natuurlijk? En de meeste meisjes weten wel dat je daar als jongen niet veel controle over hebt. En de meeste meisjes vinden het ook nog is interessant en/of opwindend ook! Maak je er maar niet al te druk om. (weet ik; is moeilijk, deed ik ook toen ik zo oud was) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ahh, dat had ik laatst nog op school. Shit, dan staat iedereen op ja. Enne, meestal loop ik met mijn beste vriendin naar de volgende les. Meestal zijn we vrij snel weg, maar nu bleef ik dus nog even zitten. Zij wist van niets, zegt ze: "ik kom even bij je zitten." Gaat ze op me schoot zitten, die lieve schat.
![]() Snow ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar inderdaad, je er druk om maken is zinloos, en er constant aan blijven denken in de angst dat iemand et ziet zorgt er meestal toch alleen maar voor dattie juist langerstijf blijft (een beetje de pijn die je alleen voelt als je eraan denkt ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar tja, kan gebeuren, kan me er ook niet druk om maken als het bij mn vriendin gebeurt ![]() |
![]() |
|
|