Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 13:48
Shitfly
Shitfly is offline
Mjah, stel: je hebt een vriendin en je ligt lekker op bed, en dan ineens komt dat ding omhoog ik voel me dan opgelaten, maar wat vinden de meiden hier van? Ik denk dat de meeste jongens dit wel eens hebben? toch?
Oud 16-04-2003, 13:55
Verwijderd
Ik vind 't wel interessant als ik dat merk, ga er meteen mee spelen Tenzij het echt een verkeerd moment voor sex is, dan kan het me niet zo veel schelen. Ik weet dat een penis soms al door iets héél kleins kan erecteren, en dat de bijbehorende jongen daar niet veel aan kan doen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 13:56
Verwijderd
Heeft mijn vriend vrij snel, maar maakt me niet zoveel uit... Als ik het zie en we hebben tijd, dan spring ik erop. Als ik het zie en we zitten net een film oid te kijken, dan tja... dan laat ik het gewoon...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:17
Shitfly
Shitfly is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-04-2003 @ 14:55:
Ik weet dat een penis soms al door iets héél kleins kan erecteren, en dat de bijbehorende jongen daar niet veel aan kan doen.
Mjah dat is irritant vooral als je op school zit ofzow
In dat opzicht hebben vrouwen het weer makkelijk
Oud 16-04-2003, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Shitfly schreef op 16-04-2003 @ 15:17:
Mjah dat is irritant vooral als je op school zit ofzow
In dat opzicht hebben vrouwen het weer makkelijk
Zeker, tenzij je een strak truitje aan hebt, je raakt opgewonden en je tepels worden hard... Dan ziet iedereen het... Of je hebt een rokje aan en je raakt zo opgewonden dat de 'nattigheid' helemaal over je benen gutst (Maar gelukkig gebeurd dat laatste niet zo snel )
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:35
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-04-2003 @ 15:27:
Of je hebt een rokje aan en je raakt zo opgewonden dat de 'nattigheid' helemaal over je benen gutst (Maar gelukkig gebeurd dat laatste niet zo snel )
Echt gútsen... nou neen... maar ik heb al wel andere dingen meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef op 16-04-2003 @ 15:35:
Echt gútsen... nou neen... maar ik heb al wel andere dingen meegemaakt
Mja, dat je broek nat wordt oid... Heb ik een keertje tijdens aardrijkskunde gehad, ik dacht dat ik incontinent was geworden, maar 'k had over seks na zitten denken 't Was gelukkig mijn laatste les
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:51
Shitfly
Shitfly is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-04-2003 @ 15:48:
Mja, dat je broek nat wordt oid... Heb ik een keertje tijdens aardrijkskunde gehad, ik dacht dat ik incontinent was geworden, maar 'k had over seks na zitten denken 't Was gelukkig mijn laatste les
whehe nee je hebt een 'kort' bloesje aan (net iets over broek) bel gaat iedereen staat op, en dan zit je met dat ding mjah dan moet je maar gauw aan oude omaas denken
Oud 16-04-2003, 14:57
Verwijderd
of áltijd je jas meenemen de klas in
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:02
Shitfly
Shitfly is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-04-2003 @ 15:57:
of áltijd je jas meenemen de klas in
whehe sneaky draai je je om 'ja w8 ff jas aandoen' vooral met dit weer totaal niet opvallend ofzow

Maar ik heb het op een of andere manier best vaak, khoef niet eens aan sex te denken
Oud 16-04-2003, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Shitfly schreef op 16-04-2003 @ 16:02:
whehe sneaky draai je je om 'ja w8 ff jas aandoen' vooral met dit weer totaal niet opvallend ofzow

Maar ik heb het op een of andere manier best vaak, khoef niet eens aan sex te denken
Sommige jongens hebben dat, 't gaat vanzelf weer over... (ligt volgens mij aan je leeftijd...)
Mja, tot die tijd misschien wat langere truien/t-shirts dragen...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Zeker, tenzij je een strak truitje aan hebt, je raakt opgewonden en je tepels worden hard... Dan ziet iedereen het...
En dan altijd de opmerking naar je hoofd krijgen heb je het koud ofzo...

Voor jongens is het volgens mij wel vrij normaal dat dat (snel) gebeurt. Bij mijn vriend gebeurt het ook wel redelijk snel; ik vind het niet zo erg; weet ik tenminste nog dat ik een reactie uitlok bij hem . En wat ik doe; ligt aan de situatie; of het gewoon zo laten of andere leuke dingen gaan doen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:05
josdebos
josdebos is offline
tja.. net als saar.. ben het helemaal met dr eens.. dacht je dat meiden dat niet interressant vonden? echt wel.. klinkt stom.. maar meiden hebben ook aardig vaak last van opgewondenheid, en ik ben altijd in voor een lekker sekspartij... volgens mij ben ik nog erger dan me vriend.. en als het nog een keer gebeurd.. gewoon negeren, gaat wel over.. en als je vriendin het merkt en het 'goed' opvat.. gewoon lekker laten zo.. kan heel handig zijn.. en in de klas.. tja.. rennen naar de plee en daar tot bedaren komen ofzo.. denk aan je oma.. tenzij je opgewonden wordt van je oma.. lijkt me sterk.. maar het kan.. denk aan.. iets wat jou totaal koud laat ofzo! sterkte
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 17:55
paco
paco is offline
jezus dat boeit me nou helemaal NIETS kan gebeuren zomaar ten eerste... ten 2de me vriendin vind dat alleen maar leuk...

ik bedoel: haar tepels kunnen ook zomaar keihard en groot worden overal... dat zie je pas duidelijk in de zomer... boeiuh! vinnik alleen maar geil.
Oud 17-04-2003, 01:47
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-04-2003 @ 14:55:
bijbehorende jongen
Dat is een manonvriendelijke term!!!
We zijn geen objecten en/of collectersitems!!!!!

Oud 17-04-2003, 01:50
Verwijderd
Mij boeit het niet zo veel, integendeel moet alleen niet altijd gebeuren natuurlijk, dan denk ik ook wel van "you horney monkey" ofzow... *gniffel*
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:11
Verwijderd
Citaat:
Evil creature schreef op 17-04-2003 @ 02:47:
Dat is een manonvriendelijke term!!!
We zijn geen objecten en/of collectersitems!!!!!

Verzamel ze allemaal!

Ik heb verder niet echt last van zichtbare opwindingsverschijnselen. Mijn tepels worden alleen hard als je er ook daadwerkelijk aanzit, en niet al als ik fantaseer oid.
En natuurlijk als ik het koud heb
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:03
Optima
Optima is offline
hehehe, tja, mannen hebben hun 'ding'kennelijk niet onder controle. Mijn vriend heeft het altijd als we kussen. Al geef ik hem een kus onde rhet koken, dan staat hij 1 minuut later zijn 'kruis' te corrigeren.
Oud 17-04-2003, 09:41
Verwijderd
Liever dat ie vaak opgewonden wordt dan dat ie nooit opgewonden wordt
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:21
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 17-04-2003 @ 10:41:
Liever dat ie vaak opgewonden wordt dan dat ie nooit opgewonden wordt
joh
Oud 17-04-2003, 11:10
Mardrax
Mardrax is offline
als je op bed ligt is et nog wel het minst erg
maja, dat wordt vanzelf wel minder als je wat ouder wordt, hoop ik voor je

*had et een keer tijdens een spreekbeurt*
Oud 17-04-2003, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Mardrax schreef op 17-04-2003 @ 12:10:

Viel het toen op?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mardrax schreef op 17-04-2003 @ 11:10:
als je op bed ligt is et nog wel het minst erg
maja, dat wordt vanzelf wel minder als je wat ouder wordt, hoop ik voor je

OMG das knap lullig
Oud 17-04-2003, 11:43
Thomas
Thomas is offline
Geil.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 11:49
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
Voel me gevleid
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:29
Verwijderd
Als het gewoon gebeurt... ach ja, boeiend. Als het tijdens het zoenen ofzo is - yay!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 15:38
Shitfly
Shitfly is offline
woej maar jullie hebben allemaal een vriend van 20 ofzow ikke ben 15 is wel ietzjuhs anders, ook omdat we nog niet verder zijn gegaan zegmaar
Oud 17-04-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Shitfly schreef op 17-04-2003 @ 16:38:
woej maar jullie hebben allemaal een vriend van 20 ofzow ikke ben 15 is wel ietzjuhs anders, ook omdat we nog niet verder zijn gegaan zegmaar
Toen ik voor het eerst naast mijn vriend lag om een film te kijken, waren we nog maar erg pril in het zoen-gedeelte... Misschien twee keer echt gezoend... Maar toen merkte ik het al
Vond het eerder spannend dan wat anders, hij probeerde het wel af te schermen (hij hield een kussen op z'n buik, zogenaamd omdat hij dat fijn vond, later heb ik hem dat nooit meer zien doen ).
Schaam je maar niet hoor
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:13
Shitfly
Shitfly is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-04-2003 @ 16:56:
hij probeerde het wel af te schermen (hij hield een kussen op z'n buik, zogenaamd omdat hij dat fijn vond, later heb ik hem dat nooit meer zien doen )
*herkent zichzelf *
Oud 18-04-2003, 12:22
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Of je hebt een rokje aan en je raakt zo opgewonden dat de 'nattigheid' helemaal over je benen gutst

euh? dan moet je al wel heeel stevig opgewonden zijn volgens mij
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef op 18-04-2003 @ 13:22:

euh? dan moet je al wel heeel stevig opgewonden zijn volgens mij
uhu, behoorlijk jah, maar het kan
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 12:49
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-04-2003 @ 13:35:
uhu, behoorlijk jah, maar het kan
Dan moet je een goed absorberende katoenen onderbroek aantrekken. Soms zit je ook hormonaal in een periode dat het er al uit loopt zonder opwinding, omdat het waterdun is. Dat is ook de periode dat je sex wilt, want je bent dan vruchtbaar, dus nog meer nattigheid. Dat duurt twee dagen. Dan hoef je maar een man te ruiken of het is al feest. Ik sta dan niet voor mezelf in.
Oud 18-04-2003, 16:23
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Ok, hier heb ik een leuk verhaal over. Nouja, leuk....Mogen jullie ook 's lachen!

Ik had iets van anderhalve maand met m'n vriendin. We waren nog niet met elkaar naar bed geweest en we waren allebei redelijk onervaren wat dat betreft. Toen zijn we dus voort eerst gaan zwemmen. GEEN goed idee! Ik had achteraf het idee dat ik bijna de HELE middag lang een erectie heb gehad... Op het moment zelf dacht ik dat ik er NOOIT meer vanaf zou komen. Dan is het echt NIET leuk meer gewoon! En ikke maar me best doen om het te verbergen...wat verdraait moeilijk is met alleen een zwembroek aan!
Later heb ik het nog wel 's met me vriendin daarover gehad. Zij had die middag daar absoluut niks ervan gemerkt...

Ontopic: Je hebt er sowieso als jongen weinig controle over, en al helemaal weinig tot geen controle in je puberteit. Geloof me; als je ouder word, word het minder erg.
Ik verberg het alleen als het een heel erg ongepast moment is.
Tis toch gewoon natuurlijk?
En de meeste meisjes weten wel dat je daar als jongen niet veel controle over hebt.
En de meeste meisjes vinden het ook nog is interessant en/of opwindend ook!
Maak je er maar niet al te druk om. (weet ik; is moeilijk, deed ik ook toen ik zo oud was)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Shitfly schreef op 17-04-2003 @ 16:38:
Ach, als een meisje met een jongen zoent en die krijgt een erectie, dan vindt het meisje dat meestal alleen maar een soort van compliment... óók meisjes van 15. Dus maak je geen zorgen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 18:41
Mark
Mark is offline
Ahh, dat had ik laatst nog op school. Shit, dan staat iedereen op ja. Enne, meestal loop ik met mijn beste vriendin naar de volgende les. Meestal zijn we vrij snel weg, maar nu bleef ik dus nog even zitten. Zij wist van niets, zegt ze: "ik kom even bij je zitten." Gaat ze op me schoot zitten, die lieve schat.

Snow (die dit moment nooit meer vergeet)
Oud 20-04-2003, 03:52
Mardrax
Mardrax is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 17-04-2003 @ 12:11:
Viel het toen op?
als je voor een klas van 30 14-15 jarigen staat hoef je maar een vreemde bolling in je broek te hebben doordat je rits openstaat en binnen een minuut weet iedereen et
Oud 20-04-2003, 03:55
Mardrax
Mardrax is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 18-04-2003 @ 17:23:
Ok, hier heb ik een leuk verhaal over. Nouja, leuk....Mogen jullie ook 's lachen!

Ik had iets van anderhalve maand met m'n vriendin. We waren nog niet met elkaar naar bed geweest en we waren allebei redelijk onervaren wat dat betreft. Toen zijn we dus voort eerst gaan zwemmen. GEEN goed idee! Ik had achteraf het idee dat ik bijna de HELE middag lang een erectie heb gehad... Op het moment zelf dacht ik dat ik er NOOIT meer vanaf zou komen. Dan is het echt NIET leuk meer gewoon! En ikke maar me best doen om het te verbergen...wat verdraait moeilijk is met alleen een zwembroek aan!
Later heb ik het nog wel 's met me vriendin daarover gehad. Zij had die middag daar absoluut niks ervan gemerkt...
4 woorden: zo koud mogelijk water

maar inderdaad, je er druk om maken is zinloos, en er constant aan blijven denken in de angst dat iemand et ziet zorgt er meestal toch alleen maar voor dattie juist langerstijf blijft (een beetje de pijn die je alleen voelt als je eraan denkt )
Oud 22-04-2003, 09:59
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Shitfly schreef op 16-04-2003 @ 14:48:
Mjah, stel: je hebt een vriendin en je ligt lekker op bed, en dan ineens komt dat ding omhoog ik voel me dan opgelaten, maar wat vinden de meiden hier van? Ik denk dat de meeste jongens dit wel eens hebben? toch?
Ik vind dat juist wel leuk. Dat soort dingen gebeuren gewoon, gewenst of ongewenst. Ik vind het iig geen reden om kwaad te worden.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 22-04-2003 @ 10:59:
Ik vind dat juist wel leuk. Dat soort dingen gebeuren gewoon, gewenst of ongewenst. Ik vind het iig geen reden om kwaad te worden.
jij vind dat alleen maar prettig

maar tja, kan gebeuren, kan me er ook niet druk om maken als het bij mn vriendin gebeurt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten