Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
of ze is nogal jaloers,
of ze is onzeker. of allebei natuurlijk... probeer t gewoon rustig aan dr uit te leggen dat dat zoenen gewoon een manier van begroeten is. doe ik ook met een paar jongens diek ken. mijn vriendje heeft er geen probleem mee, het betekent verder ook helemaal niets. |
![]() |
|
![]() |
ten eerste: ik zoen/kus alleen mijn vriendin op de mond. Ik hou er niet van om dat zomaar bij iedereen te doen.
ten tweede: het feit dat ze boos is, is waarschijnlijk een teken dat ze veel om je geeft. Waarom zou ze er anders niet tegen kunnen dat je 'met een ander zoent' (ik weet dat dat niet zo is, maar waarschijnlijk denkt zij dat wel) hoe oplossen? adres opzoeken en naar haar toegaan. Als je voor haar neus staat kan ze niet anders dan luisteren!
|
Verwijderd
|
Wees duidelijk:
Ik zoende niet met je vriendin, ik gaf haar alleen een kus op haar mond. Dat vind ik geen zoenen, dat was puur om afscheid te nemen en zuiver vriendschappelijk. Misschien had ik er meer bij moeten nadenken omdat jij het wel eens verkeerd zou kunnen opvatten: als dat gebeurd is dan spijt me dat. Als er dan nog niet mee te praten valt is het gewoon een kuthoer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, probeer op de een of andere manier met dr in contact te komen en leg uit hoe het precies zat met die zoen enzo.. Als ze dan nog steeds boos is of als ze niet eens naar je wil luisteren dan zou ik haar toch maar laten schieten eerlijk gezegd.. dan is ze misschien maar gewoon een jaloers kreng ofzo..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens je sig: "Nothing in the world is as hard as is seems, all you've got to do is to follow your dream!" Het moet zijn "as it seems". Ja sorry dat ik het zeg, maar ik erger me er al een paar dagen aan ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het ook absoluut niet kunnen. Je zoent toch geen andere meisjes op de mond wanneer je een vriendin hebt? De problemen die je nu hebt heb je over jezelf afgeroepen. Je kan uiteraard nog proberen alles uit te leggen en misschien dat ze je dan terugneemt of het nogmaals probeert. Toch acht ik die kans klein, je hebt immers helemaal aan jezelf te danken.
Als jij 19 bent en je typt nog steeds zo, dan is er echt iets mis. |
![]() |
|
Ik kan wel begrijpen dat je vriendin zo reageerde. Als zij niet weet dat jij zo met goede vriendinnen omgaat, kan zij het heel anders opvatten, vooral omdat jullie elkaar nog maar net kennen.
Ik zou dus ook haar adres opzoeken en bij dr langs gaan... Veel meer kan je niet doen als ze je sms niet beantwoordt en niet opneemt als je dr belt...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie: wat het (niet) is, misverstanden en FAQ Bart Klink | 18 | 13-05-2013 17:45 | |
Algemene schoolzaken |
een misverstand ten gevolg van een verschillende referentiekader nachtmens | 5 | 11-09-2011 07:55 | |
Beleidszaken |
Het beleid op psychologie. Gothic | 164 | 29-12-2004 20:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Kun je gelukkig zijn zonder educatie? Verwijderd | 27 | 09-03-2003 18:47 | |
Verhalen & Gedichten |
BOEKBESPREKING: Buitenstaanders - Renate Dorrestein Vlooienband | 59 | 21-09-2002 10:45 | |
ARTistiek |
Verhaal: Het Was Een SimPel MIsVersTand murwari | 18 | 09-07-2001 18:19 |