Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2003, 21:32
iguana
iguana is offline
Hallo allemaal .

Ik zit met een dillema het gaat om het volgende .
Ik heb donderdag een meisje lere kenne en het was meteen liefde op het eerste gezicht (cliche) .
We hebbe veel gepraat gelache en gezoend jullie kenne het wel telefoonnummers uitgewisseld.
De dagen erna veel gsmst en gebeld ze is gek op mij ik op haar ze vindt me leuk lief aardig ben helemaal haar typ zegt ze zij ook de mijne .
Nu ben ik zondag met der uitgeweest met stel vriende erbij zate we op een bank in de dicotheek , kwam ik een goede vriendin van me tegen.
Dus ik geef die vriendin drie zoene en een op der mond doen we altijd .
Toen ik naar huis wou gaan wou ik dat ene meisje (van donderdag) zoene en toen wou ze nie nou vondt ik nie zo erg dus ik naar huis .
Volgende dag smst ze me ik heb nagedacht je bent me typ niet ik haar weer sms van hoezo zegt ze ja je stond met dat andere meisje te zoene (die goede vriendin van me ) .
Maar ik heb der dus nie gezoend alleen een kus op der mond dat is standaard om gedag te zegge .......
Nu wil ze niks meer van me wete ze belt me nie ik haar wel maar ze neemt nie op ze beantwoord me sms nie meer maar ben gek op der en wil der nie late schiete .
Kortom hoe los ik dit op ?????????
Help me please
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2003, 21:40
Martijntj
Martijntj is offline
Citaat:
iguana schreef op 21-04-2003 @ 22:32:
Hallo allemaal .

Ik zit met een dillema het gaat om het volgende .
Ik heb donderdag een meisje lere kenne en het was meteen liefde op het eerste gezicht (cliche) .
We hebbe veel gepraat gelache en gezoend jullie kenne het wel telefoonnummers uitgewisseld.
De dagen erna veel gsmst en gebeld ze is gek op mij ik op haar ze vindt me leuk lief aardig ben helemaal haar typ zegt ze zij ook de mijne .
Nu ben ik zondag met der uitgeweest met stel vriende erbij zate we op een bank in de dicotheek , kwam ik een goede vriendin van me tegen.
Dus ik geef die vriendin drie zoene en een op der mond doen we altijd .
Toen ik naar huis wou gaan wou ik dat ene meisje (van donderdag) zoene en toen wou ze nie nou vondt ik nie zo erg dus ik naar huis .
Volgende dag smst ze me ik heb nagedacht je bent me typ niet ik haar weer sms van hoezo zegt ze ja je stond met dat andere meisje te zoene (die goede vriendin van me ) .
Maar ik heb der dus nie gezoend alleen een kus op der mond dat is standaard om gedag te zegge .......
Nu wil ze niks meer van me wete ze belt me nie ik haar wel maar ze neemt nie op ze beantwoord me sms nie meer maar ben gek op der en wil der nie late schiete .
Kortom hoe los ik dit op ?????????
Help me please
Misschien via-via het uit laten leggen? Of mailen? Of naar haar toe gaan ??

Khoop dat het helpt, veel betere dingen weet ik niet !
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:50
iguana
iguana is offline
Nee ik weet ook niks weet amper waar ze woont ja de plaats wel.
Normaal durf ik op een meisje af te gaan ofzo of goed met der te prate , maar toen ik haar zag sloeg gewoon dicht.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:56
Gwinnie
Gwinnie is offline
nou...
als ze daar nu al kwaad om word,,,, als jullie nog nie eens echt wat hebben,, denk je is in hoe jaloers ze strax misschien is.. of misschien alleen onzeker.
ga gewoon naar dr toe en leg uit wat je ons uitlegde..
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 21:59
Martijntj
Martijntj is offline
Citaat:
iguana schreef op 21-04-2003 @ 22:50:
Nee ik weet ook niks weet amper waar ze woont ja de plaats wel.
Normaal durf ik op een meisje af te gaan ofzo of goed met der te prate , maar toen ik haar zag sloeg gewoon dicht.
Dáár hebben ze dus http://www.detelefoongids.com/ voor uitgevonden ! Weet je waar ze woont en haar telefoonnummer. Je moet er geen misbruik van maken, maar gébruik!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 22:00
iguana
iguana is offline
Ik heb het er al meerdere male uitgelegd
Maar ja hope dat ze er na een nachie goed slape er over heeft nagedacht en erachter komt dat ze mij wil .
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 22:02
Martijntj
Martijntj is offline
Als je echt zoveel voor haar betekent als zij zegt dat dat was komt ze er vanzelf achter en zal het vanzelf ook allemaal wel weer op zu'n pootjes crashen..!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 22:39
iguana
iguana is offline
Nou ik hoop dat het goedkomt ben ik een keer gek op een meisje gebeurt er weer zoeits stoms
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 22:44
king112
king112 is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 21-04-2003 @ 22:56:
nou...
als ze daar nu al kwaad om word,,,, als jullie nog nie eens echt wat hebben,, denk je is in hoe jaloers ze strax misschien is.. of misschien alleen onzeker.
ga gewoon naar dr toe en leg uit wat je ons uitlegde..
ligt er aan hoe ze gezoend hebben!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 06:09
Martijntj
Martijntj is offline
Citaat:
king112 schreef op 21-04-2003 @ 23:44:
ligt er aan hoe ze gezoend hebben!
...dat staat er toch? Een gewone kus op haar mond ..... als dat het einde van de wereld zou zijn? Ik kan begrijpen dat dat meisje van donderdag daar moeite mee heeft; maar na wat uitleg zou ze het toch wel moeten begrijpen?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 07:54
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Als je gewoon aan dat meisje uitlegt wat ze voor je betekent lijkt me dat niet zo'n probleem. En verneuk het dan de volgende keer niet, dat had je aan zien komen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:43
wietsie
wietsie is offline
leg er gewoon uit dat het een goede vriendin van je is en dat jullie dat altijd doen en vertel haar dat je d'r echt leuk vindt en alleen haar leuk vind!
Oud 23-04-2003, 21:47
naan
naan is offline
of ze is nogal jaloers,
of ze is onzeker.
of allebei natuurlijk...

probeer t gewoon rustig aan dr uit te leggen dat dat zoenen gewoon een manier van begroeten is. doe ik ook met een paar jongens diek ken. mijn vriendje heeft er geen probleem mee, het betekent verder ook helemaal niets.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 22:04
phmpruim
phmpruim is offline
ten eerste: ik zoen/kus alleen mijn vriendin op de mond. Ik hou er niet van om dat zomaar bij iedereen te doen.

ten tweede: het feit dat ze boos is, is waarschijnlijk een teken dat ze veel om je geeft. Waarom zou ze er anders niet tegen kunnen dat je 'met een ander zoent' (ik weet dat dat niet zo is, maar waarschijnlijk denkt zij dat wel)

hoe oplossen? adres opzoeken en naar haar toegaan. Als je voor haar neus staat kan ze niet anders dan luisteren!
Oud 23-04-2003, 22:45
Verwijderd
Wees duidelijk:

Ik zoende niet met je vriendin, ik gaf haar alleen een kus op haar mond. Dat vind ik geen zoenen, dat was puur om afscheid te nemen en zuiver vriendschappelijk. Misschien had ik er meer bij moeten nadenken omdat jij het wel eens verkeerd zou kunnen opvatten: als dat gebeurd is dan spijt me dat.

Als er dan nog niet mee te praten valt is het gewoon een kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:55
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-04-2003 @ 23:45:

Als er dan nog niet mee te praten valt is het gewoon een kuthoer.
alle vrouwen zijn..... *Hans Teeuwen*

Maar goed, probeer op de een of andere manier met dr in contact te komen en leg uit hoe het precies zat met die zoen enzo..
Als ze dan nog steeds boos is of als ze niet eens naar je wil luisteren dan zou ik haar toch maar laten schieten eerlijk gezegd.. dan is ze misschien maar gewoon een jaloers kreng ofzo..
Oud 24-04-2003, 10:00
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Ach, ik zou het ook niet zo geweldig vinden als ik een vriendin had die elke 'vriend' ook op de mond zoent. Dus, óf je moet maar op zoek naar iemand die jou gedrag goedkeurt, of je moet gewoon die vriendin niet op de mond zoenen.
Oud 24-04-2003, 10:07
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 23-04-2003 @ 23:04:
ten eerste .. ten tweede

Trouwens je sig:

"Nothing in the world is as hard as is seems, all you've got to do is to follow your dream!"

Het moet zijn "as it seems". Ja sorry dat ik het zeg, maar ik erger me er al een paar dagen aan
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 10:08
Thomas
Thomas is offline
Ik vind het ook absoluut niet kunnen. Je zoent toch geen andere meisjes op de mond wanneer je een vriendin hebt? De problemen die je nu hebt heb je over jezelf afgeroepen. Je kan uiteraard nog proberen alles uit te leggen en misschien dat ze je dan terugneemt of het nogmaals probeert. Toch acht ik die kans klein, je hebt immers helemaal aan jezelf te danken.

Als jij 19 bent en je typt nog steeds zo, dan is er echt iets mis.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 11:30
Loezzel
Loezzel is offline
Ik kan wel begrijpen dat je vriendin zo reageerde. Als zij niet weet dat jij zo met goede vriendinnen omgaat, kan zij het heel anders opvatten, vooral omdat jullie elkaar nog maar net kennen.
Ik zou dus ook haar adres opzoeken en bij dr langs gaan... Veel meer kan je niet doen als ze je sms niet beantwoordt en niet opneemt als je dr belt...
Oud 24-04-2003, 13:40
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
******** schreef op 24-04-2003 @ 11:07:

Trouwens je sig:

"Nothing in the world is as hard as is seems, all you've got to do is to follow your dream!"

Het moet zijn "as it seems". Ja sorry dat ik het zeg, maar ik erger me er al een paar dagen aan
ow, bedankt, ik had het niet gezien. Zal het meteen veranderen.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 13:42
phmpruim
phmpruim is offline
je kunt ook naar haar huistelefoon bellen, dan ziet ze niet dat jij het bent en neemt ze wel op. En als ze nummerweergave heeft, moet je zorgen dat jou nummer niet te zien is op haar toestel.

Maar naar haar toe gaan helpt waarschijnlijk meer. Succes! En hou ons op de hoogte!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:22
iguana
iguana is offline
Nou ik ga dus morguh weer met der uit ze gelooft me zegt ze
en nu maar hope dat het helemaal goed gaat kome ik hou jullie op de hoogte.
BEdankt voor het advies .
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:28
phmpruim
phmpruim is offline
succes!
Reageren

Regels voor berichten