Advertentie | |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Systeem eisen Microsoft Windows 2000 Professional: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
LOL @ die systeemeisen
![]() Ik heb zelf Win XP Professional draaien op een ouwe Celeron-366 met 512Mb intern geheugen en een (destijds heel vlotte) Quantum Fireball 8.4 U-ATA schijf. Op zich is dat nog best redelijk, zolang je geen dingen doet die aan de maximum capaciteit van het geheugen raken. |
![]() |
|
Veel geheugen is erg belangrijk yep, processor veel minder belangrijk voor desktop werk.
Windows 2000 zou ik installeren als je 128MB hebt, maar eigenlijk vind ik Windows XP op 128MB ook al lekker werken. Als je 256MB hebt zit je prima. Voor mn eigen desktop heb ik er nu 1024 inzitten. Met eMule, CD branden en andere apps actief gebruikt ie zo'n 750 van de 1024 MB, werkt nog prima, niet vertragend, vind dat heerlijk werken dus. ![]()
||
Citaat:
![]() ik heb zelf ok 1024mb ![]()
||
Citaat:
En de oplossing voor een dergelijk probleem is gegeven; stap over naar Windows 2000/XP.
||
Citaat:
![]() Verder, alle geheugengebruik optellen wat je in task manager ziet is niet de goeie methode. Sommige programma's verbergen dit (ik noem MSIE). Hoe en waarom weet ik niet, misschien dat Microsoft het niet zo leuk vindt te laten zien dat hun MSIE veel geheugen gebruikt. *shrug* Anyways, download Statbar, mooie utility en kun je o.a. geheugen- en CPUgebruik zien. ![]()
|||
Citaat:
aah ![]() Citaat:
![]()
||
Yup, ik heb hier ook een pc met win98, elke maand reinstall is overdreven, maar wel vaak fouten, crashes enz. Ik speel er voornamelijk games op dus het maakt niet zo veel uit voor mij.
Bij de andere pc bij ons met winXP bijna nog nooit een fout meegemaakt, echt ultra-stabiel. Dus GEWOON DOEN XP (mits je een goeie pc hebt) [offtopic] Citaat:
Wat ik hiermee wil zeggen is dat je wel een erg snelle pc hebt voor WinXP met 3d games. Op mijn AMD Athlon XP 1800+ met Win98 en 256 sdram, tnt2 32mb loopt UT min. 60 FPS met intense actie, en max 120FPS normaal (niet echt eerlijke vergelijking maar toch). [offtopic] |
![]() |
||
Citaat:
Heb je wel recente nVidia Detonator drivers gebruikt? De 30.xx serie is het meeste geschikt voor GeForce 2 MX kaarten. Als je de standaard Windows XP drivers gebruikt is de performance inderdaad erg slecht. Verder hangt het af van je videokaart, GeForce 2 MX200 is vanwege de gehalveerde geheugenbandbreedte enorm traag, zo'n 5 of 6 keer langzamer dan een GeForce 3. BTW: vergeet niet de [ /offtopic ] tag, met / dus. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|