![]() |
|
![]() |
Ik ben tegenwoordig heel erg veel aan het switchen tussen headet (voor te gamen) en boxen (voor muziek te luisteren), en omdat ik een beetje onhandig bureau heb is dit een behoorlijk "kut" werkje. Nou ben ik eens gaan kijken of hier iets tegen te doen is en ik ben dit tegen gekomen, wat dus eigenlijk perfect is maar met als enige nadeel dat dit bedrijf in de us ligt en ik geen credit card heb. Nu was mijn vraag dus eigenlijk of iemand iets soortgelijks als dit weet, of zelfs een nederlandse (internet)winkel heeft die dit soort dingen ook verkoopt. Andere oplossingen ook welkom.
(ow btw, ik heb graag de geluidskaart in/uit gangen, usb poorten en firewire poorten aan de voorkant willen.) alvast bedankt voor de hulp ![]() (btw een zelfde post @ got)
Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 11:10. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn veel nederlandse (web) winkels die van dat prut hebben, bij veel kasten zit het tegenwoordig ook vaak..
Zal even zoeken.. ![]() 34,90 www.gistron.com (bij geluid) Moet je alleen wel een Sound Blaster Live al bij hebben ![]() ![]() Maar het beste kun je van die dingen goekdoop vinden op een computerbeurs.. Dit heb ik: [IMG]http://photo.**********.nl/computers/sound_bay.jpg[/IMG] Koste me 3,- ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 12:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Bouw of verbouw je eigen pc. AgenaX | 18 | 05-01-2009 14:35 | |
De Kantine |
We are the Saailtans of Swing #414 Swlabr | 500 | 10-11-2008 11:47 | |
Software & Hardware |
[hardware] mic aansluiting + extra's aan voorkant?? Idiotique | 4 | 11-11-2005 00:39 | |
Software & Hardware |
[aansluiten] geluidskaart/kast Verwijderd | 5 | 06-09-2005 23:22 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Periodieke Winkel Aanbiedingen Verwijderd | 142 | 15-08-2005 22:35 | |
Software & Hardware |
Computerkast op de beurs gekocht Preaper | 69 | 04-10-2003 13:05 |