Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2003, 19:38
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Wel uuh, hij komt nogal snel klaar, en meestal heb ik dan nog zin

het probleem is; als hij is klaargekomen,is het nogal moeilijk om hem terug opgewonden te krijgen...?
tips?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:55
de goeie fee
de goeie fee is offline
Hmm...vraag ik mij ook af
Bij mijn ex ging het wel terug na een kwartiertje ofzo, maar bij mijn nieuwe vriend heb ik het nog niet uitgepluisd na hoeveel tijd hij weer actief is zeg maar
Heb er ook nog niet de tijd voor gehad..
Enfin.
Jongens, help ons uit de nood, zou ik zo zeggen.
Oud 03-05-2003, 20:02
Marshall84
Marshall84 is offline
klinkt heel stom maar in die tijd moet je niet aan je vriend gaan lopen plukken en steeds proberen van ow ff kijken of die het alweer doet! laat hem 15/40 min effe met rust ga rustig in zijn armen liggen en probeer daarna heel zachtjes en langzaam hem weer geil te maken maar niet gelijk als die is gekomen weer aan hem gaan zitten dat werkt namelijk niet
Oud 03-05-2003, 20:18
Zwavelstokje
Zwavelstokje is offline
dat was bij mijn vriend ook altijd heel moeilijk!
maar vaak als ik een tijdje aan zijn ballen of zijn piemel zelf likte kwam het wel weer terug, maar soms had hij helemaal geen zin meer maar maakte hij zin omdat ik nog wat meer wilde...maar je kunt het beste wat aan zijn ballen likken en aan zijn piemel en met je handen over zijn lijf gaan, dat werkt het beste!!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 20:54
Verwijderd
bij mn vriend duurt t soms wel wat lang.. dat is ook niet alles.. en hij heeft zo'n goed uithoudingsvermogen...
soms wel irri...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 23:00
Big Brother
Big Brother is offline
ik moet ook erg lang opladen, maar opzich geeft dat niks, kan je ruimte creeren voor een lief tussenspel
Oud 05-05-2003, 12:42
sofie3
sofie3 is offline
Sommigen doen er zelfs een dag over om weer zin te krijgen... beter een snelle zaadlozing voorkomen dan genezen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 12:48
Kadaver
Kadaver is offline
Meestal ejaculeer ik ook redelijk snel...echter, na een kwartier rust (lees: lief het meisje knuffelen) kan ik daarna echter wel 3 kwartier pompen zonder klaar te komen. (is dit bij anderen ook zo??)
Voor het meisje is dit heaven on earth, voor mij erg vermoeiend. Toch vind ik het prima want als het meisje geniet, geniet ik ook
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 13:12
Evito
Evito is offline
As I detest sexual intercourse when not being influenced by hormones, I must admit I'm more likely to throw you out of my fifth floor apartmentbuilding window than to penetrate that poor cunt again.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 13:20
-niels-
-niels- is offline
Mja die van mij blijft gewoon staat naar de daad...
als ie het echt begeeft (na 3x ofzo) dan vergt het idd wel ontzettend veel moeite...
Het helpt meestal als er iets opwindend gebeurd bij me... dus niet van "als ie recht op staat ga je sexen" maar meer van iets prikkelends... gewoon gestreeld worden op gevoelige plekjes... of overal kusjes... en soms wil het wel helpen als ze de slappe hap gewoon in de mond neemt...
Verder helpt het ook als ze gewoon met zichzelf bezig gaat... dat werkt ook erg opwindend... bij mij dan...
Oud 05-05-2003, 13:22
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Evito schreef op 05-05-2003 @ 14:12:
As I detest sexual intercourse when not being influenced by hormones, I must admit I'm more likely to throw you out of my fifth floor apartmentbuilding window than to penetrate that poor cunt again.
Koning
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 13:34
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 03-05-2003 @ 20:38:
Wel uuh, hij komt nogal snel klaar, en meestal heb ik dan nog zin
Arme jij... Mijn vriend kan het keilang uitstellen

Citaat:
het probleem is; als hij is klaargekomen,is het nogal moeilijk om hem terug opgewonden te krijgen...?
tips?
Laat hem even met rust, zoals Marshall84 ook al zei. Kwartiertje ofzo. Als je daarna bijvoorbeeld op hem gaat liggen, met je heupen een beetje tegen hem aanrijdt, zijn piemel/ballen likt, dan komt het vast wel goed. Maar niet meteen nadat ie is gekomen op zijn piemel duiken!! Bij mijn vriend heeft dit totaal geen zin. De eerste 10 minuten dat je dan daar aan het likken bent blíjf je met zo'n verschrompeld piemeltje zitten.

Regels voor berichten