Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 21:04
marieke27
marieke27 is offline
Hey iedereen,

ik zal me eerst voorstellen:

ik ben een 27 jarig antwerpse vrouw, ik ben een administratief medewerker van Telenet.
Mijn tienerjaren heb ik doorgebracht met diëeten, ik heb jaren verschillende eetstijlen gevolgd en van weight watchers kreeg ik de beste resultaten tot ik een "plateau" bereikte. Wat ik maar deed, ik kreeg die laatste 10 kg er gewoon niet af. Ik had 4 weken gelijnd met gevolg dat ik een halve kilo bijkwam!
Ik werd zo depressief dat ik een hele doos pralines naar binnen werkte (dat voelde echt h e e r l i j k, na een paar maanden op dieet te zijn!)

Na die doosje praline voelde ik me natuurlijk schuldig, ik maakte plannen over hoe ik mijn eigen ging bestraffen, met twee weken zeer strict dieet of met een crash-dieet maar ik had echt genoeg van diëeten dus zocht ik het web af naar thermogene vetverbranders waarover mijn vriendin mij eens over had verteld dat het ongelooflijk goed is etc.
Ik begon het web te speuren, skeptisch natuurlijk want ik geloofde er niet in dat er een vetverbrander bestond die ook echt werkte. Eerste resultaten van google was "xenadrine". Heb er effe over gelezen, leuke commentaren van gebruikers etc. maar vond het te duur, 70€ voor een potje vind ik nou echt te duur.
Ik zocht ff verder op google en dieet forums en ik vond eindelijk het formule dat ik zocht:

-een goede vetverbrander
-niet duur
---------------------------+
Stacker 4

Stacker 4 ingredienten: Ephedrine (Sido Cordifolia), Caffeine, Aspirine. Wat doet ephedrine (stond op het site):

-eetlustremmend
-verhoogt stofwisseling (zet het stofwisseling op een hoger niveau)
-geeft je energie (en bij energie bedoel ik echt "ENERGIE", wat tevens aanwijst dat vetstoffen als worden verbrandt (daarom komt er energie vrij)

De actieve ingredienten van stacker 4 zijn ephedrine, caffeine en aspirine (ook wel eca stack genoemd). Het is als de populaire Xenadrine maar veel sterker en goedkoper. Het bevat Sido Cordifolia (sterkste ephedrine plant met L-nor D-nor en pseudo-ephedrine). Het gebeurt wel eens dat je minder gemakkelijk in slaap valt door al het energie dat het geeft.

Ik heb dit dan onmiddelijk besteld van www.getfit.be en na 30 minuten van inname voelde ik echt geen honger meer. Dit was ongelooflijk, vergeleken met die Fattaché eetlustremmer die je bij de apotheek verkrijgt scoort dit ding echt ongelooflijk hoog.

De eerste week verloor ik al 2.5 kg, tweede week was dit rond 2 kg. Nu ben ik op mijn derde week, mijn cellulitis begint al te verdwijnen (oh god eindelijk, hier heb ik echt lang op gewacht).

Ik wou gewoon mijn ervaringen delen met iedereen die ook overgewicht is, stacker 4 is echt de max!

(het is rond de 35€ denk ik op www.getfit.be - levert naar nederland en belgië)

Groetjes iedereen en nog een sportieve en fijne dag!
Oud 22-04-2003, 21:05
Verwijderd
--> lijntopic!?
Oud 22-04-2003, 21:06
Verwijderd
*zucht*

1. Er is een lijntopic...
2. Hij staat niet voor niks boven aan.
3. Raad niet van die slechte troep aan.
Oud 22-04-2003, 21:07
Verwijderd
*pleit voor slot(je)*
Oud 22-04-2003, 21:10
alwaysgood
alwaysgood is offline
je zou eventueel als je echt wil afvallen een ballontje in je maag laten plaatsen, waardoor je minder 'kan' eten, met als gevolg dat je afvalt.

Maar inderdaad hier zijn al genoeg topics over.
Oud 22-04-2003, 21:18
Evil creature
Evil creature is offline
Wat is er mis mee?
Veel mensen denken negatief over dat soort middelen maar niet alle producten hoeven slecht te zijn.

Ik gebruik geen afval-producten maar creatine, dit zorgt voor spiergroei en betere pretaties. Veel creatine komt uit china en daar zitten allerlei giftige stoffen in. Maar ik heb een merk gevonden dat zuivere creatine levert en wel degelijk werkt.

Het is goed om te vermelden welke lichaamsproducten wel veilig te gebruiken zijn en welke niet. Daarom vind ik dat dit een goed topic is.
Oud 22-04-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Evil creature schreef op 22-04-2003 @ 22:18:
Daarom vind ik dat dit een goed topic is.
Ik vind het geen goed topic, het nl hoort in de lijntopic.
Topic gesloten

Regels voor berichten