![]() |
|
![]() |
http://www.meki.tk/
BAGDAD - Het twaalfjarige symbool voor het lijden van het Iraakse volk in de Amerikaanse oorlog tegen Saddam Hussein, Ali Abbas, zal dinsdag nog worden overgevlogen naar een ziekenhuis in Koeweit. Dat zei een woordvoerder van het Koeweitse ministerie van Volksgezondheid dinsdag. "Ali (Isamail Abbas) wordt overgevlogen van Bagdad naar Nasiriya waar hij kan rusten en dan zijn reis zal voorzetten naar Koeweit waar hij omstreeks 11 uur zal arriveren", aldus de zegsman. Hij zal in het speciale al-Babtain brandwondenziekenhuis worden verpleegd zolang dat nodig is. Iraakse artsen verklaarden maandag te vrezen voor het leven van de 12-jarige Ali Abbas. Hij verloor tijdens een bombardement beide armen en liep ernstige brandwonden over zijn lichaam op. Zijn zwangere moeder, zijn vader en acht andere familieleden kwamen om het leven. Televisiebeelden van de jongen gingen de hele wereld over. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() dit kind is het bewijs dat allah ( als er al zoiets is ) een wrede klootzak is, ja ik weet dat ik nu kans loop dat er iemand met een modelvliegtuigje tegen mijn huis aan gaat vliegen. maar eerst een kind zijn bezittingen en zijn famillie afnemen, dan zijn armen n hem ook nog eens grof laten verbranden. weten jullie wel hoeveel dat genezingesproces jeukt. lekker krabben word dat. ![]()
|
Verwijderd
|
[QUOTE]b-z schreef op 19-04-2003 @ 20:40:
dit kind is het bewijs dat allah ( als er al zoiets is ) een wrede klootzak is, ja ik weet dat ik nu kans loop dat er iemand met een modelvliegtuigje tegen mijn huis aan gaat vliegen. Zal ik met je een inhoudelijke discussie over het geloof gaan voeren? maar eerst een kind zijn bezittingen en zijn famillie afnemen, dan zijn armen n hem ook nog eens grof laten verbranden. weten jullie wel hoeveel dat genezingesproces jeukt. lekker krabben word dat. Dat is de schuld van Bush, dat schijnheilige Satans (of Sjaitans)gebroed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
[QUOTE]Che Guevara schreef op 19-04-2003 @ 21:36:
Citaat:
nix mee mis hoor maar je merkt het wel meteen
|
Heeft iemand hier de column van Youp van ´t Hek gelezen over datzelfde jongetje dat niet meer zelf aan zijn gat kan krabben? De verheerlijking van het martelaarschap zal me anders ook jeuken...
||
Citaat:
Anyway, die column staat in het NRC handelsblad van vorige week zaterdag geloof ik. Correct me if I'm wrong.
||
Citaat:
ik denkt dat de VS hem dan op hun kosten weer een beetje laat oplappen en dat zien ze dan als de grootste goedheid ter wereld. Dat het hun bom was die zijn armen eraf ruktte, dat vergeten ze natuurlijk voor het gemak even... |
![]() |
|
|