Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2003, 20:45
Roffachick
Roffachick is offline
Het klinkt heel raar en ik zit er ook heel erg meej

Ik heb een vriend waar ik veel van hou denk ik dan als hij weg is mis ik hem en als hij komt dan maakt het me niet zo veel uit en als hij er is dan hebben we het meestal wel fijn maar k voel me soms erg raar weet iemand wat dit is Sorry dat het zo dom is maar het is erg klotè

En ik wil ook weten of hij van mij houd dat verschilt

En nog een vraag mijn vriend trilt ontzettend als hij bij mij is en meestal ook als hij sex wilt... Wat is dat precies . . . . . Maar vanavond had hij da weer niet HET WAS WEL KOUD dus ja

ik zou erg graag antwoord willen

xxxxx Linda
Oud 24-04-2003, 20:46
Thomas
Thomas is offline
Gebruik interpunctie.

Hoezo trilt hij dan?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:50
miro
miro is offline
Allereerst, gebruik alsjeblieft hoofdletters en punten, dit valt nauwelijks te lezen.

Tweede: Wat bedoel je met raar voelen? Op een goede manier? En als je wil weten of hij ook van jou houdt, dan vraag je hem dat toch?

Enne.. dat trillen, komt waarschijnlijk omdat ie zich nog een btje zenuwachtig voelt bij jou in de buurt, misschien vooral bij de sex.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:52
Evito
Evito is offline
Haal altijd de vibrator van je stoel af, voordat je vriend erop gaat zitten. Anders wordt hij zo bruin.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:53
Roffachick
Roffachick is offline
hahaha wat grappig TIS SERIEUS HOOR
Oud 24-04-2003, 20:54
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik vind het een beetje een raar verhaal!
Als hij er niet is mis je hem, als hij komt kan het je niet zoveel schelen en als hij dan weer bij je is hebben jullie t wel fijn, maar voel je je rot?!Zo een beetje goed?

Ik herken het gevoel wel een beetje moet ik zeggen...
Ik had precies hetzelfde toen het (voor mijn gevoel) niet zo lekker ging tussen mijn vriend en mij...
Het is inmiddels een dik half jaar uit...Het ging dus echt niet meer...Ik misde um wel, maar als hij kwam had ik daar helemaal geen zin in...Dat klinkt waarschijnlijker nog raarder maar t was wel altijd zo...Had ik echt zoets van; dan is hij er zo weer; BAH!
Zat niet goed duz en ik heb het uiteindelijk ook uitgemaakt...

Misschien zit jij ook met dit gevoel??
Ik weet t niet?

En dat hij trilt, tjah, daar kan hij nix aan doen denk ik...Misschien is hij heel onzeker?
Hoe lang heb je deze relatie al?
En hoe oud ben je?

Verder kunnen wij (hier op t forum) je niet echt ermee helpen denk ik...Je moet goed voor jezelf nagaan wat je precies wil en van deze relatie verwacht!
Oud 24-04-2003, 22:33
Jordi
Jordi is offline
Het gaat zeker niet erg goed in jullie relatie hè?
Ik denk dat je niet speciaal hem mist, maar meer het gevoel dat je met hem associeert. Ik denk dat je het vroeger heel fijn met hem had en dat je dat dus mist. Je denkt dan: als hij komt, dan krijg ik dat gevoel weer.
Maar zou het misschien kunnen dat hij verandert is, of jij, en dat hij je dat gevoel niet geeft als hij er dan eenmaal is en dat je het daarom niet zo spectaculair vindt als hij komt?

Je voelt je wel prettig bij hem, maar soms is het ook een beetje vreemd (zei je geloof ik). Ik denk dus dat dat komt omdat jullie wel veel hebben meegemaakt ofzo en dat het vertrouwt is om bij hem te zitten. Maar dat jullie uit elkaar zijn gegroeid en dat het niet meer zo goed klikt als eerst.

Dat hij trilt lijkt me óf een teken van onzekerheid en zenuwen óf van extreme opwinding.

Ik hoop eigenlijk dat ik geen gelijk heb, maar dit is wat ik denk en jij vroeg om verklaringen/antwoorden. Succes met jullie relatie in ieder geval!
Oud 24-04-2003, 22:40
Verwijderd
Misschien trilt hij wel van ingehouden orgasmes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten