Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2003, 19:38
pimomes1987
pimomes1987 is offline
Gelderlander 24-04-2003;

Balkons appartementengebouw ingestort
MAASTRICHT (ANP) - In de Maastrichtse nieuwbouwwijk Céramique zijn donderdagavond vijf balkons van een appartementengebouw ingestort. Dat heeft de politie bekendgemaakt. Een persoon is onder het puin terechtgekomen. Het gaat om een gebouw aan de Bellefroidlunet.

T is toch belachelijk dat zoiets in Nederland kan gebeuren? Wij met onze hypermoderne bouw, en dan gebeurt er zóiets!!! Jullie reacties graag.
Oud 24-04-2003, 19:40
Verwijderd
Ik heb t net gezien op t 8 uur journaal idd....best raar. Zijn echt super nieuwe appartementen.....hopen dat er niet al te veel mensen gewond zijn geraakt.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:40
naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik wil je graag herinneren aan het parkeerdek van de Van der Valk in Tiel (ingestort), het dak van de IKEA in Amsterdam (ook ingestort), en ook aan de gigantische bouwfraude van afgelopen jaren.

Er zullen wel veel te goedkope en veel te zwakke materialen gebruikt zijn.
Oud 24-04-2003, 20:01
SuperS
SuperS is offline
sjengen *zucht*
Oud 24-04-2003, 20:15
Verwijderd
Citaat:
pimomes1987 schreef op 24-04-2003 @ 20:38:
T is toch belachelijk dat zoiets in Nederland kan gebeuren? Wij met onze hypermoderne bouw, en dan gebeurt er zóiets!!! Jullie reacties graag.
Stel je niet zo aan. Nederland is niet onaantastbaar ofzo. Een aannemer kan fouten maken, verkeerd materiaal gebruiken, noem maar op. Het is heus niet zo dat er nu meteen links en rechts gebouwen gaan instorten, je gilt meteen weer maar het valt reuze mee. Shit happens.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-04-2003 @ 21:15:
Stel je niet zo aan. Nederland is niet onaantastbaar ofzo. Een aannemer kan fouten maken, verkeerd materiaal gebruiken, noem maar op. Het is heus niet zo dat er nu meteen links en rechts gebouwen gaan instorten, je gilt meteen weer maar het valt reuze mee. Shit happens.
allemaal leuk en aardig, maar als zoiets gebeurd moet wel onderzocht worden of dat bij de rest van die bouw ook het geval is...lijkt me wel zo veilig......
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:29
SMC
SMC is offline
Ooggetuige: 'Alsof een luchtballon werd gevuld´

Twintig gezinnen uit het Maastrichtse flatgebouw, warvan vijf balkons zijn ingestort, hebben hun woning moeten verlaten uit voorzorg.

Er wordt nog gekeken of alle inwoners van het gebouw weg moeten. Het complex telt bijna honderd appartementen. Een van de geëvacueerde bewoners, R. Prikken: "Ik hoorde op een gegeven moment een raar geluid door de flat gaan. Alsof er een luchtballon werd gevuld met hete lucht.'' Toen hij naar buiten keek, zag hij dat de flat was gaan schuiven. Op dat moment stonden er volgens hem twee mensen op een balkon dat naar beneden stortte.

24-4-2003 21:24

Vijf balkons van flatgebouw ingestort in Maastricht

In Maastricht zijn aan het begin van de avond vijf balkons van een flatgebouw ingestort, met een grote ravage tot gevolg.

Volgens de eerste berichten zouden twee mensen onder het puin vandaan gehaald zijn. De politie kan niet zeggen of ze nog leven. Een persoon werd onder een wit laken per brancard afgevoerd. De brandweer is op dit moment nog bezig met puinruimen en zoekt naar eventuele andere slachtoffers. Het flatgebouw - Patio Sevilla - is nog geen jaar oud. De bouwer is Smeets Groep uit Maastricht. Het complex ligt in de nieuwe wijk Céramique aan de Maas. Het balkon van de flatwoning op de bovenste verdieping is door onbekende oorzaak los geraakt en heeft vier andere balkons meegesleurd. Uit voorzorg worden alle balkons van het flatgebouw gecontroleerd.

Aldus L1.nl
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:58
Atje85
Atje85 is offline
Twee doden na instorten balkons van flatgebouw

Uitgegeven: 24 april 2003 21:28
Laatst gewijzigd: 24 april 2003 21:38

MAASTRICHT - In de Maastrichtse nieuwbouwwijk Céramique zijn donderdagavond vijf balkons van een appartementengebouw ingestort. Daardoor zijn twee bewoners om het leven gekomen.

De brandweer zoekt nog met behulp van speurhonden naar meerdere slachtoffers, meldde de politie. Het gaat om het gebouw Patio Sevilia op de hoek van de Daemslunet en de Bellefroidlunet.

De politie evacueerde radeloze en geshockeerde bewoners uit uit de flat. Bewoner R. Prikken woont op de derde verdieping van het gebouw. "Ik hoorde op een gegeven moment een raar geluid door de flat gaan. Alsof er een luchtballon werd gevuld met hete lucht." Toen hij naar buiten keek, zag hij dat de flat was gaan schuiven. Op dat moment stonden er volgens hem twee mensen op een balkon dat naar beneden stortte.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Hallo zeg! Maak je EVEN niet zo druk . Er is maar weer eens bewezen dat mensen ook fouten kunnen maken, en dit keer met twee slachtoffers. Tsja, erg treurig maar zo is het nu eenmaal.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 09:41
geen punt.
geen punt. is offline
In de krant stond een foto van een gast die vanaf een zelfde balkon, dat (nog) niet ingestort was, ramptoeristje stond te spelen. Dan ben je stom.
Oud 26-04-2003, 10:13
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
meelman schreef op 26-04-2003 @ 10:41:
In de krant stond een foto van een gast die vanaf een zelfde balkon, dat (nog) niet ingestort was, ramptoeristje stond te spelen. Dan ben je stom.
van zulke domheid kan ik wel genieten persoonlijk
Oud 26-04-2003, 12:43
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
tsjah, lullig, what else can I say....
Oud 26-04-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-04-2003 @ 21:15:
dan maar meer gebouwen met mensen van de linkse kant , laat de mensenmet een rechtse kant maar staan dan
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:00
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Riep je dat ook toen het WTC naar beneden kwam zetten??

Maar wat een gezeur van je. Een gebouw kan nu eenmaal instorten, jouw huis overigens ook... Dus zit niet meteen te mekkeren als een varken dat geslacht wordt... damn zeg...
Oud 26-04-2003, 15:07
AtHell
AtHell is offline
Achja het is wel grappig.
Oud 26-04-2003, 15:11
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
AtHell schreef op 26-04-2003 @ 16:07:
Achja het is wel grappig.
Dit noem ik dus grappig. Triest figuur.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:14
Verwijderd
Citaat:
siNix schreef op 26-04-2003 @ 15:38:
dan maar meer gebouwen met mensen van de linkse kant , laat de mensenmet een rechtse kant maar staan dan
Of van de onderkant, he?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:34
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
In de IJmuider Courant van vandaag stond een artikel over een mevrouw die in het appartement woonde en die een zware plantenbak van 200 kilo had gekocht. Ze had voor de zekerheid met de uitvoerder gebeld en die zei dat ze de bakken ebter niet kon neerzetten omdat ze de constructie niet vertrouwden. De IJmuider Courant had het interview met haar in de plek waar de bewoners werden opgevangen, dus het lijkt me aardig betrouwbaar.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:48
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Wawl schreef op 26-04-2003 @ 16:11:
Dit noem ik dus grappig. Triest figuur.
Ga huilen ofzo. Alsof ik me niet mag vermaken met het leed van anderen.
Oud 26-04-2003, 16:10
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
AtHell schreef op 26-04-2003 @ 16:48:
Ga huilen ofzo. Alsof ik me niet mag vermaken met het leed van anderen.
Gast, doe gewoon normaal. Ik zeg alleen dat ik het nogal opgepast vind en meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 16:34
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Wawl schreef op 26-04-2003 @ 17:10:
Gast, doe gewoon normaal. Ik zeg alleen dat ik het nogal opgepast vind en meer woorden ga ik hier niet aan vuil maken.
Ok mijn excuses voor m'n lompe reactie, ik was iets te snel op m'n teentjes getrapt.
Oud 26-04-2003, 17:09
Verwijderd
Beetje laat met Domino Day :/
Nee, zoiets kan gebeuren, waren volgens mij Spaanse architecten. Wel minder.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 18:56
Verwijderd
nederlandse bouw gaat wel achteruit zeg
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 20:20
thugz-angel
thugz-angel is offline
ja best wel jammer dat dit is gebeurt,
maar het kan altijd gebeuren,
als t door goedkoop materiaal is, dan vind ik t best wel smerig eigenlijk, maar ok, dat komt wel vaker voor
Oud 27-04-2003, 00:51
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
******** schreef op 26-04-2003 @ 19:56:
t zijn maar 5 van de zoveel honderdduizenden(ofzo ) balkons in NL...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2003, 02:58
Verwijderd
Citaat:
wouszer schreef op 26-04-2003 @ 18:09:
Beetje laat met Domino Day :/
[..].

Verder, ja jammer maar helaas. Shit happens, fouten worden gemaakt en in dit soort omstandigheden kunnen die helaas rampzalig blijken..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 09:29
Verwijderd
Zou t iets te maken kunnen hebben met de bouwfraude? Ik bedoel, goedkope materialen bij een vriendjesbedrijf kopen voor een paar euro's extra is toch erg aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 27-04-2003 @ 10:29:
Zou t iets te maken kunnen hebben met de bouwfraude? Ik bedoel, goedkope materialen bij een vriendjesbedrijf kopen voor een paar euro's extra is toch erg aantrekkelijk.
Vind je dat niet een beetje vergezocht?
Ingestorte balkons = slechte bouw = slechte materialen = goedkope materialen van bouwfraude.
Maar ja, dat zal een of andere commissie wel uitvogelen. Ik denk zelf dat het gewoon botte pech is.

En jellerd: er komt een onderzoek, maak je niet druk.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 10:54
Atje85
Atje85 is offline
Ingestorte balkons Maastricht wellicht niet goed verankerd

Uitgegeven: 26 april 2003 22:08
Laatst gewijzigd: 26 april 2003 22:09

MAASTRICHT - De ingestorte balkons van de Patio Sevilla in Maastricht waren mogelijk niet verankerd. Dat is althans het vermoeden van architect Z. Swider, die tussen 1986 en 1998 in Maastricht een architectenbureau had en nadien naar België vertrokken is.

Directeur P. Smeets van het gelijknamige aannemersbedrijf, dat het appartementencomplex bouwde, zegt in een reactie niet te weten of de balkons verankerd waren en of dat wel nodig was.

Weerhaak

Het balkon wordt tijdens de bouw in stalen pinnen geschoven die uit de vloerconstructie van het appartement steken. De uiteinden van deze stalen pinnen moeten na het erin schuiven van het beton van het balkon omgebogen worden, zodat ze als weerhaak functioneren. Daardoor kan het balkon niet meer schuiven. "De vlechter moet dat weten", zei Swider zaterdagavond in Maastricht, waar hij een persconferentie van de gemeente en de aannemer bijwoonde.

De zogeheten stekeinden van de ingestorte balkons hebben geen haken, viel Swider op. Dat heeft bij hem het vermoeden gevestigd, dat de stekeinden niet zijn omgebogen, en het balkon dus feitelijk kon gaan schuiven. Op de plek waar de balkonnen omlaag zijn gestort, is zichtbaar dat de stalen dragers van het bovenste balkon door het omlaag vallen van het balkon zijn omgebogen, maar van de onderste balkons zijn ze afgebroken. De omgebogen stalen dragers vertonen geen haak aan het uiteinde. Volgens Swider is het maken van deze haken erg moeilijk, omdat bouwvakkers er moeilijk bij kunnen. "Dan wordt al snel gezegd: laat maar zo, de ribbels op het ijzer houden dat balkon wel", denkt Swider.

Smeets bevestigt dat de haken aan de muurkant van de bovenste etage van Patio Sevilla, waar de balkons instorten, er niet meer zitten. "Maar ik weet niet of die erin hadden moeten zitten", zegt hij. Hij kondigt hiernaar een eigen onderzoek aan, zodra justitie de in beslag genomen dossiers over het complex vrijgeeft. Dat onderzoek zal worden verricht door prof. Beijer, hoogleraar civiele techniek en materiaalkunde in Delft.

Overspannen

Smeets heeft verder uitlatingen van een uitvoerder onderzocht, die een bewoonster onlangs waarschuwde geen zware dingen op het balkon te zetten, omdat hij het balkon niet vertrouwde. Bij Smeets waren twee uitvoerders bij Patio Sevilla betrokken. Een van hen is gehoord, maar weet van niets. De ander is sinds donderdag overspannen thuis en kon niet worden gehoord worden, aldus Smeets.

nu.nl
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 11:14
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 26-04-2003 @ 19:56:
Jij beoordeeld de gehele Nederlandse bouwwereld negatief, op basis van één ongeluk? Pff...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:40
Pluche
Pluche is offline
Citaat:
(QUOTE)Stel je niet zo aan. Nederland is niet onaantastbaar ofzo. Een aannemer kan fouten maken, verkeerd materiaal gebruiken, noem maar op. Het is heus niet zo dat er nu meteen links en rechts gebouwen gaan instorten, je gilt meteen weer maar het valt reuze mee. Shit happens. (/QUOTE)
Er zijn wel twee mensen overleden door dit ongeluk. Dit kan je heel erg raken en dan moet je niet gaan zeggen dat iemand zich aan stelt.
En de bewoners die nu weer terug mogen, kunnen gewoon weer op hun balkons....jaja ze zijn gestut maar dat wil ook niet veel zeggen
Het is gewoon heel naar dat dit is gebeurd en ik hoop dat dit soort dingen niet meer vaak voor zullen komen. Je kan fouten maken ja, maar je kan ook gewoon slecht bezig zijn. PUNT.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:49
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Louisa schreef op 27-04-2003 @ 13:40:
Je kan fouten maken ja, maar je kan ook gewoon slecht bezig zijn. PUNT.
Je weet toch niet wat hier aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Louisa schreef op 27-04-2003 @ 13:40:
Er zijn wel twee mensen overleden door dit ongeluk. Dit kan je heel erg raken en dan moet je niet gaan zeggen dat iemand zich aan stelt.
En de bewoners die nu weer terug mogen, kunnen gewoon weer op hun balkons....jaja ze zijn gestut maar dat wil ook niet veel zeggen
Het is gewoon heel naar dat dit is gebeurd en ik hoop dat dit soort dingen niet meer vaak voor zullen komen. Je kan fouten maken ja, maar je kan ook gewoon slecht bezig zijn. PUNT.
Ik zeg niet dat hij zich aanstelt omdat er 'maar' twee mensen dood zijn, ik zeg dat hij zich aanstelt omdat het hier gaat om een menselijke fout die absoluut geen trend betekent. Hij smijt meteen met allerlei termen 'het is toch belachelijk dat...', 'en dat in Nederland' enzovoort. Daar kan ik niet tegen.

Bouwen is, net als alle andere beroepen, mensenwerk. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Fouten leveren soms schade op. Face it.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 13:32
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-04-2003 @ 14:22:
Ik zeg niet dat hij zich aanstelt omdat er 'maar' twee mensen dood zijn, ik zeg dat hij zich aanstelt omdat het hier gaat om een menselijke fout die absoluut geen trend betekent. Hij smijt meteen met allerlei termen 'het is toch belachelijk dat...', 'en dat in Nederland' enzovoort. Daar kan ik niet tegen.

Bouwen is, net als alle andere beroepen, mensenwerk. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Fouten leveren soms schade op. Face it.
Dat is een van de zekerheden in het leven van de mens...
Oud 27-04-2003, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef op 27-04-2003 @ 14:32:
Dat is een van de zekerheden in het leven van de mens...
Ja, dat is dus precies het probleem waar mensen niet meer mee geconfronteerd willen worden. Leven is gewoon gevaarlijk. Als je in een auto stapt heb je ook een flinke kans om slachtoffer te worden van een verkeersongeval: er sterven jaarlijks veel meer mensen door verkeersongelukken dan door welke instorting, moord, brand, aanslag of enge ziekte dan ook. Toch hoor je daar nooit iemand over. Blijkbaar hebben mensen dat geaccepteerd, maar als er één keer in de tien jaar twee mensen omkomen bij een instorting gilt meteen iedereen moord en brand.

Mensen willen iets wat niet kan: totale veiligheid. Totale veiligheid is een illusie.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 13:54
belindakuh
belindakuh is offline
Verschrikkelijk dat het hier in Nederland kan gebeuren zoiets.Ik woon in Maastricht en ik ken de wijk,hij was supernieuw en dan gebeurd er zoiets ook nog us 2 mensen dood,die man moet ich toch superschuldig voelen!!! .Un vriendin van me die der opa en oma wonen ook in zo'n flat...dus die zullen zich ook niet meer veilig voelen.Zo heb je toch geen rust meer,zal wel niemand meer op ut balkon gaan zittuh!!!Arme mensen!!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 14:10
REIE
REIE is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-04-2003 @ 14:22:
Degelijke constructies mag je toch wel verwachten? Vaak worden gebouwen te stevig gebouwd uit voorzorg. Natuurlijk, niets is gemaakt voor de eeuwigheid, maar je moet wel hele grove fouten maken voordat iets snel weer instort.
Oud 27-04-2003, 14:41
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
REIE schreef op 27-04-2003 @ 15:10:
Degelijke constructies mag je toch wel verwachten? Vaak worden gebouwen te stevig gebouwd uit voorzorg. Natuurlijk, niets is gemaakt voor de eeuwigheid, maar je moet wel hele grove fouten maken voordat iets snel weer instort.
Beste Reie,

Wie zegt dat er hier fouten zijn gemaakt? De constructie die daar gebruikt is, word door heel nederland gebruikt, voorzover ik begrepen heb. Het kan dus overal gebeuren.

Overigens, heb je er al eens aan gedacht dat het ook gebeurd kan zijn omdat de eigenaar van het 5e balkon misschien iets te zware bloempotten ofzo op het terras heeft gezet. Het hoeft echt niet alleen te komen door de constructie hoor, er zijn meerdere factoren.

Niet meteen blaten, eerst het onderzoek afwachten.

PS: totale veiligheid is idd een illussie.
Oud 27-04-2003, 15:15
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 27-04-2003 @ 15:41:
Beste Reie,

Wie zegt dat er hier fouten zijn gemaakt? De constructie die daar gebruikt is, word door heel nederland gebruikt, voorzover ik begrepen heb. Het kan dus overal gebeuren.

Overigens, heb je er al eens aan gedacht dat het ook gebeurd kan zijn omdat de eigenaar van het 5e balkon misschien iets te zware bloempotten ofzo op het terras heeft gezet. Het hoeft echt niet alleen te komen door de constructie hoor, er zijn meerdere factoren.

Niet meteen blaten, eerst het onderzoek afwachten.

PS: totale veiligheid is idd een illussie.

Citaat:
Atje85 schreef op 27-04-2003 @ 11:54:
.............

Het balkon wordt tijdens de bouw in stalen pinnen geschoven die uit de vloerconstructie van het appartement steken. De uiteinden van deze stalen pinnen moeten na het erin schuiven van het beton van het balkon omgebogen worden, zodat ze als weerhaak functioneren. Daardoor kan het balkon niet meer schuiven. "De vlechter moet dat weten", zei Swider zaterdagavond in Maastricht, waar hij een persconferentie van de gemeente en de aannemer bijwoonde.

De zogeheten stekeinden van de ingestorte balkons hebben geen haken, viel Swider op. Dat heeft bij hem het vermoeden gevestigd, dat de stekeinden niet zijn omgebogen, en het balkon dus feitelijk kon gaan schuiven. Op de plek waar de balkonnen omlaag zijn gestort, is zichtbaar dat de stalen dragers van het bovenste balkon door het omlaag vallen van het balkon zijn omgebogen, maar van de onderste balkons zijn ze afgebroken. De omgebogen stalen dragers vertonen geen haak aan het uiteinde. Volgens Swider is het maken van deze haken erg moeilijk, omdat bouwvakkers er moeilijk bij kunnen. "Dan wordt al snel gezegd: laat maar zo, de ribbels op het ijzer houden dat balkon wel", denkt Swider.

Smeets bevestigt dat de haken aan de muurkant van de bovenste etage van Patio Sevilla, waar de balkons instorten, er niet meer zitten. "Maar ik weet niet of die erin hadden moeten zitten", zegt hij. Hij kondigt hiernaar een eigen onderzoek aan, zodra justitie de in beslag genomen dossiers over het complex vrijgeeft. Dat onderzoek zal worden verricht door prof. Beijer, hoogleraar civiele techniek en materiaalkunde in Delft.

.................

nu.nl
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
belindakuh schreef op 27-04-2003 @ 14:54:
Verschrikkelijk dat het hier in Nederland kan gebeuren zoiets.Ik woon in Maastricht en ik ken de wijk,hij was supernieuw en dan gebeurd er zoiets ook nog us 2 mensen dood,die man moet ich toch superschuldig voelen!!! .Un vriendin van me die der opa en oma wonen ook in zo'n flat...dus die zullen zich ook niet meer veilig voelen.Zo heb je toch geen rust meer,zal wel niemand meer op ut balkon gaan zittuh!!!Arme mensen!!!
Je snapt er nog niks van, maar gezien je jeugdige leeftijd kunnen we je dat niet toerekenen.

en het feit dat je limbo bent natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:37
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 27-04-2003 @ 16:15:
Overigens... het bericht dat je quote praat alleen over een vermoeden. Niet dat het werkelijk zo is...
Oud 27-04-2003, 19:13
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Kubstudent schreef op 27-04-2003 @ 16:37:
Overigens... het bericht dat je quote praat alleen over een vermoeden. Niet dat het werkelijk zo is...

Ja, maar het is nog helemaal niet bekend wat er nou werkelijk fout is gegaan dus...
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 19:30
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 27-04-2003 @ 20:13:
Ja, maar het is nog helemaal niet bekend wat er nou werkelijk fout is gegaan dus...
Dat bedoelde ik dus...

Maar ik heb wel ergens gelezen over een pot van 200 kilo die op het terras staat... maar weet niet zeker of dat daar was...

Maar eerst het onderzoek afwachten...
Oud 27-04-2003, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 27-04-2003 @ 20:13:
nou dat kan ik je wel vertellen dat bovenste balkon kon niet t gewicht dragen dat benodigd was...dus brak t af en sleurde t in zijn val de andere balkons meej. Ze hadden dus gewoon geen goeie berekeningen gemaakt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten