Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 13:31
Bob De Bouwer
Bob De Bouwer is offline
als een meisje haar slipje aan heeft, en een jongen komt klaar tegen het slipje. het sperma maakt t slipje nat. kan een meisje zo zwanger worden?
Oud 09-06-2003, 13:48
Some
Some is offline
volgens mij wel.... als een meisje met dr vagina al bij een plek ligt waar net sperma heeft gelegen kan het zelfs al zwanger worden als ik me goed herinner
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 13:50
Maurice
Maurice is offline
Oud 09-06-2003, 14:03
sinsere
sinsere is offline
Mensjes, mensjes, kijk dan toch ook uit
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Some schreef op 09-06-2003 @ 13:48:
volgens mij wel.... als een meisje met dr vagina al bij een plek ligt waar net sperma heeft gelegen kan het zelfs al zwanger worden als ik me goed herinner
Alles KAN (oke niet alles) maar de kans is heeeeel minimaal
bette4ever
bette4ever is offline
als er geen spermacellen door het slipje zijn gekomen dan niet...maar is dat wel zo dan bestaat er een kans dat het meisje zwanger is. Die kans is alleen wel heel erg klein.
Het beste kun je gelijk een test laten doen dan weet je het meteen. Veel suc6!!
Oud 09-06-2003, 14:10
Verwijderd
*blaat*
Yup, wel erg kleine kans... maar euh. Yup t'ken
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 14:44
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Qimm schreef op 09-06-2003 @ 15:03:
Alles KAN (oke niet alles) maar de kans is heeeeel minimaal
Idd heel minimaal.
Oud 09-06-2003, 15:14
poesiefox
poesiefox is offline
Nee. De jongens moeten dan helemaal de vagina doorzwemmen naar boven. Ze overleven het zure vaginamilieu maar een minuut of twintig, en ze zwemmen een centimeter per uur. Wat best snel is, gezien hun grootte, overigens.

Voor een succesvolle bevruchting moeten ze dus bij de voordeur (de baarmoedermond) afgeleverd worden. En eigenlijk moeten ze daar naar binnen gesleurd worden door de zuigende werking van een klaarkomende baarmoedermond.
Oud 09-06-2003, 16:16
Fresa
Fresa is offline
Damn echt?

Ik kom niet klaar door penetratie, dus dat laatste stukje ("naar binnen gesleurd worden door de zuigende werking van een klaarkomende baarmoedermond") gaan mijn vriends zaadcelletjes nooit meemaken... = minder kans op een snelle bevruchting?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:23
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Fresa schreef op 09-06-2003 @ 17:16:
Damn echt?

Ik kom niet klaar door penetratie, dus dat laatste stukje ("naar binnen gesleurd worden door de zuigende werking van een klaarkomende baarmoedermond") gaan mijn vriends zaadcelletjes nooit meemaken... = minder kans op een snelle bevruchting?
yup. Moet je andere bevorderende maatregelen inzetten, zoals een paar dagen sperma sparen. En even een kwartiertje op je rug blijven liggen, je benen optrekken en wat en weer rollen.
Ales wat dan nog niet binnen is, is toch al dood, dus dan kun je rustig gaan plassen en gaan slapen. En doe het op het goede moment, dus pal voor de ovulatie.

( En dat is dus het probleem, want dat laat zich niet tot het uur precies voorspellen, en juist als hij een paar dagen moet sparen, heeft drie keer per dag dus ook geen zin....)

PS : de meeste vrouwen komen niet klaar door alleen penetratie, en moet je eens zien wat een overbevolking er is....

Je zou natuurlijk kunnen proberen om clitoraal klaar te komen terwijl hij in je is. Jouw of zijn vinger...hint...
Oud 09-06-2003, 16:47
Fresa
Fresa is offline
@ Poesiefox: Thanx, niet dat ik van plan ben om al zwanger te worden (god, laat ons hopen van niet) maar ik vind het wel interessant om te weten, ik dacht eerlijk gezegd dat vrouwen enkel een orgasme kregen om het leuker te maken, maar het heeft dus echt nut bij de voorplanting (applausje voor de meneer hierboven dat wij ook mogen genieten )

Citaat:
poesiefox schreef op 09-06-2003 @ 17:23:

PS : de meeste vrouwen komen niet klaar door alleen penetratie, en moet je eens zien wat een overbevolking er is....

Je zou natuurlijk kunnen proberen om clitoraal klaar te komen terwijl hij in je is. Jouw of zijn vinger...hint...
Dat moet dan wel NADAT hij is klaargekomen zeker... Dat wordt nog moeilijker :-/
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:42
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
bette4ever schreef op 09-06-2003 @ 15:03:

Het beste kun je gelijk een test laten doen dan weet je het meteen. Veel suc6!!
de kans is heel heel klein, dus waarom gelijk een test doen? weet je wel hoe duur die krengen zijn? wacht eerst de ongesteldheid af en zie dan eens verder.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 18:08
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Fresa schreef op 09-06-2003 @ 17:47:
Dat moet dan wel NADAT hij is klaargekomen zeker... Dat wordt nog moeilijker :-/
nou ... nee
der kan bij de meste standjes toch nog best een vingertje tussen
Oud 09-06-2003, 18:20
Fresa
Fresa is offline
Hum hum... Ik bedoelde dat mijn vriend dan eerst moet klaarkomen en mij dan, met begeleiding, maar ook met iets minder harde penis (om maar niet te zeggen: zacht) moet laten klaarkomen? Ocharme de jongen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 09:29
Bob De Bouwer
Bob De Bouwer is offline
als het gebeurt de dag voor dat zij ongesteld moet worden. kan het dan zijn dat ze de volgende dag niet ongesteld wordt omdat ze al zwanger is?
Oud 10-06-2003, 09:44
ieneminie
ieneminie is offline
Volgens mij kan je toch niet zwanger worden vlak voor en na de menstruatie?? of iig is de kans dan toch heel erg klein???
Oud 10-06-2003, 11:19
poesiefox
poesiefox is offline
Vlak voor de menstruatie, als je enigzins regelmatig bent, is bijna onmogelijk. Dan zou je wel liefst twee weken te laat moeten ovuleren.

Vlak erna, dus vanaf dag 6 of zo, is de kans wel degelijk aanwezig. Ovulatie zit op dag 14, maar stel dat je een paar dagen te vroeg bent, en als je dan ook nog weet dat sperma cellen als ze eenmaal veilig in de eileider zijn aangekomen het daar nog tot 5 dagen kunnen uithouden....
Oud 10-06-2003, 11:22
BELLEKE
BELLEKE is offline
dus als jongen net is klaargekomen, en nog even wat tegenje aanleunt en meisje heeft geen slipje aan, is het ook mogelijk?
Oud 10-06-2003, 12:55
ieneminie
ieneminie is offline
jep.. heb je nu een probleem belleke?
Oud 10-06-2003, 13:05
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
ieneminie schreef op 10-06-2003 @ 13:55:
jep.. heb je nu een probleem belleke?
gelukkig niet want ik heb net mn maandstonden achter de rug... maar ik neem wel nog geen pil en...
Oud 10-06-2003, 20:06
curious12
curious12 is offline
hmm ik heb maybe wel een probleem.. mijn vriendin moest gister ongesteld worden maar is nog niet gebeurd.. we gebruiken wel condoom met het neuken zelf maar soms met naak vrijen schiet er ie wel s in.. ik wist dat er dan een hele minime kleine kans was (ook al doen haal ik hem er zo snel mogelijk uit).. maar ik ga me nu toch echt wel zorgen maken

Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 20:24.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 20:15
ieneminie
ieneminie is offline
En ze gebruikt geen pil en jullie gebruiken soms geen condoom?!!!!!! DOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 11-06-2003, 18:23
Maurice
Maurice is offline
wrijf het erin.
Oud 11-06-2003, 18:41
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
morris schreef op 11-06-2003 @ 19:23:
wrijf het erin.
Er klopt iets niet.

Bij je naam staat 'Medewerker', dat zou 'Banned' moeten zijn.

Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 18:51
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Fresa schreef op 09-06-2003 @ 17:47:
@ Poesiefox: Thanx, niet dat ik van plan ben om al zwanger te worden (god, laat ons hopen van niet) maar ik vind het wel interessant om te weten, ik dacht eerlijk gezegd dat vrouwen enkel een orgasme kregen om het leuker te maken, maar het heeft dus echt nut bij de voorplanting (applausje voor de meneer hierboven dat wij ook mogen genieten )

Ehm, het is de bedoeling dat jullie zo op elkaar ingespeeld raken dat het tegelijk lukt. HIj moet het dus een tijdje tegen kunnen houden, tot jij zover bent. Dat doe je door stil te liggen en wat te wiebelen en zijn bekkenbodemspieren wat aan te spannen, in ieder geval de boel op druk te houden, op precies de goede diepte. Ondertussen spelen jullie wat met jouw klitje. Door jouw spiertrekkingen en je gekreun en gekronkel als het net begint te komen kan hij het dan echt niet meer houden, en hopla, een gezamenlijk orgasme. Lukt ons tegenwoordig bijna altijd. Vergt jaren training dat wel.

Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 18:53.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 08:26
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 11-06-2003 @ 19:41:
Er klopt iets niet.

Bij je naam staat 'Medewerker', dat zou 'Banned' moeten zijn.

ik had het hier over:

Citaat:
En ze gebruikt geen pil en jullie gebruiken soms geen condoom?!!!!!! DOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 12-06-2003, 09:19
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
curious12 schreef op 10-06-2003 @ 21:06:
hmm ik heb maybe wel een probleem.. mijn vriendin moest gister ongesteld worden maar is nog niet gebeurd.. we gebruiken wel condoom met het neuken zelf maar soms met naak vrijen schiet er ie wel s in.. ik wist dat er dan een hele minime kleine kans was (ook al doen haal ik hem er zo snel mogelijk uit).. maar ik ga me nu toch echt wel zorgen maken
Dat is inderdaad niet slim... In voorvocht zitten ook zaadcellen. Laat je vriendin een zwangerschapstest doen, want ook al is de kans zeer klein, hij is er wel.
Oud 12-06-2003, 09:24
ajaccio
ajaccio is offline
Citaat:
M|ST schreef op 09-06-2003 @ 15:03:
Mensjes, mensjes, kijk dan toch ook uit
idd. kijk dn uit

Regels voor berichten