![]() |
|
als er geen spermacellen door het slipje zijn gekomen dan niet...maar is dat wel zo dan bestaat er een kans dat het meisje zwanger is. Die kans is alleen wel heel erg klein.
Het beste kun je gelijk een test laten doen dan weet je het meteen. Veel suc6!!
|
![]() |
Nee. De jongens moeten dan helemaal de vagina doorzwemmen naar boven. Ze overleven het zure vaginamilieu maar een minuut of twintig, en ze zwemmen een centimeter per uur. Wat best snel is, gezien hun grootte, overigens.
Voor een succesvolle bevruchting moeten ze dus bij de voordeur (de baarmoedermond) afgeleverd worden. En eigenlijk moeten ze daar naar binnen gesleurd worden door de zuigende werking van een klaarkomende baarmoedermond.
||
![]() |
Citaat:
Ales wat dan nog niet binnen is, is toch al dood, dus dan kun je rustig gaan plassen en gaan slapen. En doe het op het goede moment, dus pal voor de ovulatie. ( En dat is dus het probleem, want dat laat zich niet tot het uur precies voorspellen, en juist als hij een paar dagen moet sparen, heeft drie keer per dag dus ook geen zin....) PS : de meeste vrouwen komen niet klaar door alleen penetratie, en moet je eens zien wat een overbevolking er is.... Je zou natuurlijk kunnen proberen om clitoraal klaar te komen terwijl hij in je is. Jouw of zijn vinger...hint...
||
![]() |
@ Poesiefox: Thanx, niet dat ik van plan ben om al zwanger te worden (god, laat ons hopen van niet) maar ik vind het wel interessant om te weten, ik dacht eerlijk gezegd dat vrouwen enkel een orgasme kregen om het leuker te maken, maar het heeft dus echt nut bij de voorplanting
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Vlak voor de menstruatie, als je enigzins regelmatig bent, is bijna onmogelijk. Dan zou je wel liefst twee weken te laat moeten ovuleren.
Vlak erna, dus vanaf dag 6 of zo, is de kans wel degelijk aanwezig. Ovulatie zit op dag 14, maar stel dat je een paar dagen te vroeg bent, en als je dan ook nog weet dat sperma cellen als ze eenmaal veilig in de eileider zijn aangekomen het daar nog tot 5 dagen kunnen uithouden....
|
![]() |
hmm ik heb maybe wel een probleem.. mijn vriendin moest gister ongesteld worden maar is nog niet gebeurd.. we gebruiken wel condoom met het neuken zelf maar soms met naak vrijen schiet er ie wel s in.. ik wist dat er dan een hele minime kleine kans was (ook al doen haal ik hem er zo snel mogelijk uit).. maar ik ga me nu toch echt wel zorgen maken
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 20:24. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ehm, het is de bedoeling dat jullie zo op elkaar ingespeeld raken dat het tegelijk lukt. HIj moet het dus een tijdje tegen kunnen houden, tot jij zover bent. Dat doe je door stil te liggen en wat te wiebelen en zijn bekkenbodemspieren wat aan te spannen, in ieder geval de boel op druk te houden, op precies de goede diepte. Ondertussen spelen jullie wat met jouw klitje. Door jouw spiertrekkingen en je gekreun en gekronkel als het net begint te komen kan hij het dan echt niet meer houden, en hopla, een gezamenlijk orgasme. Lukt ons tegenwoordig bijna altijd. Vergt jaren training dat wel.
Laatst gewijzigd op 11-06-2003 om 18:53. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |