Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 09:42
drama
drama is offline
dus, in familieverband, saampjes met je vriend(in), een commune misschien of ben je meer een kluizenaar?

wat en waarom?
Oud 22-04-2003, 09:56
Hagel
Hagel is offline
samen met mijn vriend, en dan op heeeel kleine schaal , 18 vierkante meter...met een keukentje in de kamer, dus zeer klein.
bevalt wel maar zijn wel op zoek naar iets groters, wat in deze tijd erg moeilijk is, zeker als je iets voor je tween wilt hebben en je zit beiden nog op school. Ben toen ik mijn examen heb gehaald gelijk uit huis gegaan omdat het daar wat minder goed ging, en daarna is mijn vriend hier gaan wonen om dat hij hier elke nacht en dag van de week al zat.

beetje wat je wilde weten? of bedoelde je iets anders met je vraag?
Oud 22-04-2003, 10:41
Verwijderd
Ik woon samen met m'n paps in een huis met 3 slaapkamers, en m'n zusje is er eens in de 2 weken. M'n vader zie ik bijna nooit omdat ie meestal bij z'n vriendin zit dus heb vaak het huis voor mezelf, dat is echt perfect.
Jah en ik heb een beste vriend die hier ook praktisch woont, hoort een beetje bij het meubilair
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 11:40
Verwijderd
in principe woon ik thuis...maar het grootste gedeelte van de tijd zit ik bij mn vriend thuis...die woont de meeste tijd alleen met zn moeder in een gigantisch huis...en eens in de zoveel tijd is zn pa dr ook bij die in zwitserland lesgeeft...binnenkort krijg ik als het goed is mn eigen huisje (met nadruk op je) met eigen keuken enzo en als het goed gaat zal mn vriend er op een gegeven moment bij komen wonen...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:01
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik woon met mijn vader in een *gezingswoning* , gewoon een huis dus. Hij is er zelden, dus meestal ben ik alleen. Verder woon ik in de weekenden practisch bij mijn beste vriend ( van vrijdag tot zondag of maandag)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:04
Verwijderd
Ik zit door de weeks in een klein kamertje in Maastricht, voor mn studie. En in het weekend en in vakanties woon ik thuis, samen met mn vader, moeder en zusje.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:19
Verwijderd
Nu mijn broer uit huis is woon ik alleen met mijn ouders en door zo min mogelijk thuis te zijn en zelfs amper te spreken met mijn ouders als ik er wel ben probeer ik ruzie te voorkomen

alleen het jammere is dat het niet echt wil werken
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 12:41
sinsere
sinsere is offline
Ik woon nog bij mijn ouders. We hebben best een groot huis,
en ik kan me lekker terugtrekken op mn eigen kamer. Over twee jaar willen mijn vriend en ik gaan samenwonen, als ik klaar ben met mn studie. Dan zal het huisje wel aanzienlijk kleiner worden dan wat ik nu gewend ben, maar met zn tweetjes heb je toch niet zoveel ruimte nodig.
Oud 22-04-2003, 12:53
Avelon
Avelon is offline
ik woon met mijn broertje kat pappa en mamma in een huis
in een normale situatie
Oud 22-04-2003, 15:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik woon met paps en mams in een huis in een kutdorp. En omdat ik geen deur in m'n kamer heb (want het is een zolder met een ladder) hoor ik ze constant en ben ik ze heel irritant gaan vinden. Hoe sneller ik t huis uit ben hoe beter.
Oud 22-04-2003, 15:24
Verwijderd
Ik leef niet samen op de kleine schaal. Vroeger wel maar toen werd ik te groot voor m'n schaal.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:30
Synonym
Synonym is offline
doe ik gewoon niet aan.
Oud 22-04-2003, 15:31
Synonym
Synonym is offline
Nee okey, ff serieus:

Woon bij m'n papa en mama en zusje en hond en hamster in een heel normaal huis in het kutste dorp van Nederland
Oud 22-04-2003, 15:35
GRRR
GRRR is offline
momenteel met me pa in een maisonettewoning. hij is er weinig en ik mag eigenlijk wel bijna alles. daarvoor een jaar met me zus in een om niet woning (soort kraakpand eigenlijk) en nog daarvoor met 7 mensen in een apartement en daarvoor met 9 mensen in een gezinswoning en daarvoor met 8 mensen in een ander gezinswoning en daarvoor met zijn 10en in een ander gezinswoning en daarvoor met zijn drieeen in een apartement en nog meer. ik ben de tel kwijt van hoeveel huizen ik bewoond heb.

altijd met mensen gewoond, maar nooit veel om ze gegeven, behalve mijn zus dan.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:41
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
GRRR schreef op 22-04-2003 @ 16:35:
momenteel met me pa in een maisonettewoning. hij is er weinig en ik mag eigenlijk wel bijna alles. daarvoor een jaar met me zus in een om niet woning (soort kraakpand eigenlijk) en nog daarvoor met 7 mensen in een apartement en daarvoor met 9 mensen in een gezinswoning en daarvoor met 8 mensen in een ander gezinswoning en daarvoor met zijn 10en in een ander gezinswoning en daarvoor met zijn drieeen in een apartement en nog meer. ik ben de tel kwijt van hoeveel huizen ik bewoond heb.

altijd met mensen gewoond, maar nooit veel om ze gegeven, behalve mijn zus dan.
jezus een serieuse post
Oud 22-04-2003, 15:43
GRRR
GRRR is offline
haha ik wilde het grappig brengen maar tis eigenlijk gewoon helemaal waar en eerder triest
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:55
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik woon met mijn ouders, broertje en zusje in een eengezisnwoning in een uit z'n voegen barstend dorpje(Heerhugowaard).

Omdat ik 17 ben, het goed heb hier en mijn situatie er gewoon niet naar is dat ik in een andere samenstelling zou willen wonen.
Oud 22-04-2003, 16:03
Muizzz
Muizzz is offline
ik woon met mijn ouders en mijn zus en mijn hond in een normaal huis.
tot een paar maanden geleden woonde de vriend van mijn zus ook nog bij ons (hij heeft hier bijna 2 jaar gewoond denkik)
vlakbij het centrum van zwolle.

en het is hier allemaal wel redelijk normaal denk ik.
Oud 22-04-2003, 16:08
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
met mijn mamma, broertje en zusje in een huis in een gat dat de naam Nederweert draagt..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:35
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik woon in een vrijstaand huis in een boerendorpje met mn ouders en mn broer. lekker interessant. ach, over 4 jaar ong. ben ik hier toch wel weg..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 18:37
Evito
Evito is offline
ik woon met mijn moeder en haar vriend
ik zit gewoon de hele dag op mijn kamer
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:34
eztah
eztah is offline
Samenleven op kleine schaal, ja, dat is moeilijk af en toe

Thuis heb ik daar wel eens moeite mee, we wonen in een niet al te groot huis, en dat geeft soms wel wat spanningen. Ik probeer op die momenten afleiding te zoeken, naar buiten gaan of vriendjelief opbellen

En bij mn vriendje, waar ik minstens de helft van de week ben, is het ook vaak druk. We wonen daar met 8 mensen, nu 6 ongeveer, op 2verdiepingen. Wel druk dus, alleen heb ik er daar minder moeite mee, de sfeer is meestal rustiger dan bij mijn ouders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten