Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2003, 13:02
videoband
videoband is offline
in de printer of op de cartridge , voor het gemak zet ik ook even het cartridge nummer erbij

C6656A zwart
C6657A kleur
C6658A foto

alsvast bedankt !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2003, 14:33
Roytjuh
Roytjuh is offline
Citaat:
videoband schreef op 24-04-2003 @ 14:02:
in de printer of op de cartridge , voor het gemak zet ik ook even het cartridge nummer erbij

C6656A zwart
C6657A kleur
C6658A foto

alsvast bedankt !
Die zitten al op de cartridges, dus als je een cartridge koopt zit de printkop er al bij
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 17:37
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Roytjuh schreef op 24-04-2003 @ 15:33:
Die zitten al op de cartridges, dus als je een cartridge koopt zit de printkop er al bij
Inderdaad, dat is bij alle HP printers zo. Nadeel is dat dit de prijs van de cardridges opdrijft, en een printkop natuurlijk veel langer meegaat dan één inktcardridge.
Oud 24-04-2003, 19:19
Lausteen
Lausteen is offline
koop dus een kanon
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 06:53
videoband
videoband is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 24-04-2003 @ 18:37:
Inderdaad, dat is bij alle HP printers zo. Nadeel is dat dit de prijs van de cardridges opdrijft, en een printkop natuurlijk veel langer meegaat dan één inktcardridge.
dat is niet met alle hp's zo , ik heb namelijk hier een cartridge staan waarbij dat niet zo is , en me vorige Hp had dat ook niet.

printkoppen gaan inderdaad langer eme dan 1 inktpatroon , maar hebben ze daarvoor het hervullen niet uitgevonden ?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 07:36
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
videoband schreef op 25-04-2003 @ 07:53:
dat is niet met alle hp's zo , ik heb namelijk hier een cartridge staan waarbij dat niet zo is , en me vorige Hp had dat ook niet.
Zou best kunnen, weet ik niet precies. Iig wel bijna alle HP's en zeker de populaire types.
Citaat:
printkoppen gaan inderdaad langer eme dan 1 inktpatroon , maar hebben ze daarvoor het hervullen niet uitgevonden ?
Niet HP/Epson iig, dat is hun grootste vijand dat hervullen. Zij verdienen namelijk uitsluitend op de inkt, de printers zelf maken ze niet of nauwelijks winst op (indien we R&D meetellen). Dat consumenten nu hun cardridges gaan bijvullen en zo een stuk minder cardridges van HP/Epson afnemen zien deze twee laatste bedrijven met lede ogen gebeuren, en bouwen beveiligingen in ter voorkoming van hiervan en ook drijgen ze met garantievoids, waarnaar de hervullers het gat leuk hebben opgevuld en hebben gezegd de printer te vergoeden indien deze stuk gaat door een hervulling, wat overigens nauwelijks gebeurt.
Reageren

Regels voor berichten