Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
GING NIE HELEMAAL GOED, NOG MAAR EEN KEERTJE DAN...:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Vrouw
Leeftijd: 16 Van wat voor soort muziek houd u? e) Hiphop/R&B Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? Nee. Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering
|
Vrouw
Leeftijd: 16 Van wat voor soort muziek houd u? c) top 40/pop Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? cd tasje ![]() Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? b) de inrichting/sfeer
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Vrouw
Leeftijd: 21 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal c) top 40/pop d) klassiek/kindermuziek Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? (Ligt aan de zaak, ik koop cd's meestal bij de mediamarkt en ja, daar koop ik ook wel eens wat anders (vaker dan dat ik cd's koop). Ik koop er ook wel eens inktpatronen en andere computerbenodigdheden (en een digitale camera gekocht daar)) Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid |
![]() |
|
Verwijderd
|
Man / Vrouw*
Leeftijd: 18 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal b) trance/dance c) top 40/pop d) klassiek/kindermuziek Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? a) Nooit b) 1-5 keer c) 6-10 keer d) 11 of meer keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? Nee Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid d) alle bovenstaande antwoorden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Man
Leeftijd:19 jaar Van wat voor soort muziek houd u? b) trance/dance c) top 40/pop d) klassiek/kindermuziek Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? c) 6-10 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? nee Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering Even een paar opmerkingen: Deze vragenlijst is behoorlijk slecht. Dat kun je al zien aan mijn antwoorden bij vraag 1. Maak daar een vraag van dat mensen hun favoriet kunnen aankruizen, en geen mc vraag, en al helemaal niet een waar je een antwoord moet kiezen. Bij de laatste vraag zit geen mogelijkheid om iets anders in te vullen. Verder veel succes met je opdracht. Als je verder nog hulp nodig hebt, laat je het maar weten.
|
Vrouw
Leeftijd:16 Van wat voor soort muziek houd u? b) trance/dance c) top 40/pop mag je ook 2 antwoorden geven? zo niet doe dan maar trance/dance Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? Dvd's Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? b) de inrichting/sfeer (2) c) de klantvriendelijkheid (1)
|
Verwijderd
|
Vrouw
Leeftijd: 15 Van wat voor soort muziek houd u? c) top 40/pop d) klassiek/kindermuziek Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? a)nooit b) 1-5 keer 0,5 keer ofzo ![]() Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? nee Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering |
![]() |
|
Vrouw
Leeftijd: 17 Van wat voor soort muziek houd u? c) top 40/pop Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? Lege cd'tjes en videobanden. Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid d) de bovenstaande antwoorden + goede prijzen
|
![]() |
ik BEN kei lief
![]() Vrouw* Leeftijd: 15 Van wat voor soort muziek houd u? c) top 40/pop Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? posters Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? c) de klantvriendelijkheid
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-04-2003 om 15:35. |
![]() |
|
Vrouw
Leeftijd: 15 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal d) klassiek Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? d) 11 of meer keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? cd bonnen Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid
|
Vrouw
Leeftijd:18 Van wat voor soort muziek houd u? d) kindermuziek e) R&B/hiphop (waar was die ![]() Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? Nope Wat vindt u belangrijk aan een cd-zaak? c) de klantvriendelijkheid
|
Vrouw
Leeftijd: 17 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? d) 11 of meer keer (zo'n 25 per jaar) Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? af en toe een videoband of DVD. Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid (ik vind het dus alledrie belangrijk. Ze moeten alle CDs hebben die je zoekt, en het moet er ook gezellig genoeg zijn om er de hele dag in rond te snuffelen)
|
Man
Leeftijd: 17 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock Tja, wat is dit nu voor vraag, rock is een wereld van verschil in vergelijking tot metal. Ik houdt nog meer van dance dan van metal, maar rock is het enige waar ik naar luister... ![]() Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? Nee Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid Allemaal dus, neem voorbeeld aan The Music Store.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Man / Vrouw* Vrouw
Leeftijd: 17 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal <= absoluut b) trance/dance c) top 40/pop d) klassiek/kindermuziek Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? a) Nooit b) 1-5 keer <= c) 6-10 keer d) 11 of meer keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? nee, niets anders Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering <= b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid |
![]() |
|
Vrouw*
Leeftijd:16 Van wat voor soort muziek houd u? b) trance/dance Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? ja beltegoed, dvd's, Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? b) de inrichting/sfeer Bedankt voor het invullen van deze enquête. you are welcome.. [/B][/QUOTE] |
![]() |
|
Vrouw*
Leeftijd:15 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? Kaartjes voor festivals Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? b) de inrichting/sfeer
|
Vrouw
Leeftijd: over een week 17 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? c) 6-10 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? DVD single's Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? b) de inrichting/sfeer masssol xxx Jacqueline
|
Man
Leeftijd: 16 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? c) 6-10 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? Nee Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering * doorhalen wat niet van toepassing is Bedankt voor het invullen van deze enquête.
|
Man / Vrouw *
Leeftijd: 14 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal b) trance/dance c) top 40/pop d) klassiek/kindermuziek Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? a) Nooit b) 1-5 keer c) 6-10 keer d) 11 of meer keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? singles en gamez soms Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid * doorhalen wat niet van toepassing is Bedankt voor het invullen van deze enquête *welcome* |
![]() |
|
![]() |
Man / Vrouw*
Leeftijd: Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal b) trance/dance c) top 40/pop d) klassiek/kindermuziek Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? a) Nooit b) 1-5 keer c) 6-10 keer d) 11 of meer keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid * doorhalen wat niet van toepassing is |
![]() |
|
![]() |
Vrouw*
Leeftijd:16 Van wat voor soort muziek houd u? b) trance/dance Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? dvd's uit de dvd-bak Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? c) de klantvriendelijkheid * doorhalen wat niet van toepassing is Bedankt voor het invullen van deze enquête. [/B][/QUOTE] |
![]() |
|
![]() |
Vrouw
Leeftijd: 16 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? d) 11 of meer keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? (als ze ze hebben) *is ff de naam kwijt* patches met bands erop, voor de gaten in mn broeken ![]() Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering -> dat ik makkelijk kan vinden wat ik zoek Bedankt voor het invullen van deze enquête. |
![]() |
|
Man
Leeftijd: 19 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? c) 6-10 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? Dvd's Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering Bedankt voor het invullen van deze enquête. Graag gedaan ![]() ________________
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Vrouw
Leeftijd: 16 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal (en ook andere dingen die niet in het rijtje staan) Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? nee Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering |
![]() |
|
Verwijderd
|
Man
Leeftijd: 20 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal b) trance/dance c) top 40/pop d) klassiek/kindermuziek alles wel eigenlijk Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? a) Nooit b) 1-5 keer c) 6-10 keer d) 11 of meer keer d Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? games, films Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid combinatie, maar verder c |
![]() |
|
Verwijderd
|
Man
Leeftijd: 18 Van wat voor soort muziek houd u? b) trance/dance Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer (stel meestal eigen cd's samen) Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? nee Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid dit is allemaal wel belangrijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Man
Leeftijd: 15 Van wat voor soort muziek houd u? c) top 40/pop Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? video's Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? b) de inrichting/sfeer Bedankt voor het invullen van deze enquête. alsjeblieft! |
![]() |
|
Man, 18
Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal b) trance/dance c) top 40/pop d) klassiek/kindermuziek Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak a) Nooit b) 1-5 keer c) 6-10 keer d) 11 of meer keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? DVD's Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid 'k Móest sommige vragen wel met meerdere antwoorden beantwoorden, want 't zijn nogal kromme vraagstellingen. Neem de laatste vraag; ik vind álle genoemde opties belangrijk aan een cd-winkel. Je had beter kunnen vragen wat ik het belangrijkst vind... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Man
Leeftijd: 17 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal b) trance/dance c) top 40/pop d) klassiek/kindermuziek hoewel ik het kortzichtig vind te denken dat iedereen in deze hokjes past Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? a) Nooit b) 1-5 keer c) 6-10 keer d) 11 of meer keer WEET JE WAT HET KOST!! Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? neej dus Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid d) goede prijs/kwaliteit verhouding * doorhalen wat niet van toepassing is ~JOOST ![]() |
![]() |
|
Vrouw
Leeftijd: 17 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal b) trance/dance c) top 40/pop d) klassiek/kindermuziek (sorry ik kan niet kiezen) Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? a) Nooit b) 1-5 keer c) 6-10 keer d) 11 of meer keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? films. Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering b) de inrichting/sfeer c) de klantvriendelijkheid astu, ik ben heus wel lief. ![]() |
![]() |
|
Vrouw* Leeftijd:17 Van wat voor soort muziek houd u? a) rock/metal Hoeveel keer per jaar koopt u iets in een cd-zaak? b) 1-5 keer Koopt u naast cd’s ook iets anders in een cd-zaak? Zo ja, wat? pc-games Wat vind u belangrijk aan een cd-zaak? a) een ruime sortering * doorhalen wat niet van toepassing is graag gedaan
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
kan iemand ff deze enquete voor school invullen gerjan98 | 5 | 09-02-2015 19:25 | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 | |
Liefde & Relatie |
Lang verhaal/probleem. help plz Brasco | 26 | 31-01-2005 20:54 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
parametrisering tandenborstel | 3 | 19-12-2003 08:29 |