Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 14:16
ThugGurl
ThugGurl is offline
Ik heb sinds 2/3 dagen last van pijn om de opening van m'n vagina Het geeft een branderig gevoel als je eraan komt en doet duz best wel zeer!!!Ook doet het pijn bij het plassen... heel erg lastig... Het heeft geen geur ofzow maar mijn afscheiding is wel wat dikker.Heb hier nog nooit last van gehad.
Zou het kunnen komen door te wilde sex (Schuren misschien Of vieze vingers) Ik wil hier snel wat aan doen want ik wordt er gek van!!Weet iemand wat het is en wat ik eraan kan doen?DUrf niej naar de huisarts..of tegen m'n moeder te zeggen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:17
Verwijderd
Van schuren tijdens seks kan dat goed komen hoor.
Je kan er het beste wat vettige vaseline op smeren, zonder parfum oid. Dat maakt 't weer soepel en minder pijnlijk.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:19
ThugGurl
ThugGurl is offline
Dankjewel voor je tip... nu alleen nog de goede vaseline vinden, hopelijk helpt dat.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:23
ThugGurl
ThugGurl is offline
Trouwenz... nog meer tips zijn altijd welkom ik wil er zo snel mogelijk vanaf want het doet best zeer!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:23
Verwijderd
Citaat:
ThugGurl schreef op 22-04-2003 @ 15:19:
Dankjewel voor je tip... nu alleen nog de goede vaseline vinden, hopelijk helpt dat.
Van 'Vaseline Intensive Care' bestaat wel zo'n pot, 't is een beetje gelig spul wat er in zit.. Hebben ze wel bij een drogist oid
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:25
ThugGurl
ThugGurl is offline
Ohw dankje, ga ik zo maar even halen denk ik, wordt het daardoor niet erger (Natuurlijk wel zonder alcohol en parfum)???Want de huid is wel gevoelig toch..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:26
Verwijderd
Citaat:
ThugGurl schreef op 22-04-2003 @ 15:25:
Ohw dankje, ga ik zo maar even halen denk ik, wordt het daardoor niet erger (Natuurlijk wel zonder alcohol en parfum)???Want de huid is wel gevoelig toch..
Nee, wordt niet erger, gewoon goed inmasseren, dan wordt 't lekker los en veel minder gevoelig.. (heb het zelf ook vaak gebruikt )
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:27
ThugGurl
ThugGurl is offline
Aaahw je bent een schat...ThQs ik ga nu gelijk ff halen!!!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
ThugGurl schreef op 22-04-2003 @ 15:27:
Aaahw je bent een schat...ThQs ik ga nu gelijk ff halen!!!
Succes he
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:14
Muizzz
Muizzz is offline
een vriendin van mij (n3uk hier op t forum) had het ook, met vaseline is het na een paar dagen weer over. (maar je moet geen sex hebben in de tussentijd )
Oud 23-04-2003, 20:12
ThugGurl
ThugGurl is offline
Ik heb het nu 2 dagen gebruikt en het is een stuk minder!!!Yeahh en vrijdag is het vast wel weg denk ik, kan ik er weer (Rustig ) Tegenaan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten