Advertentie | |
|
![]() |
|
ach 't mag allemaal..
en ik betwijfel of er veel mensen zijn die alleen maar eerlijk zijn op internet... maar goed, ik vind 't kunnen tot een bepaalde hoogte... ik vind 't trouwens niet netjes als er achterliggende motieven zijn... bijv. voordoen als iemand anders omdat je iets van diegene wil weten... en zoals gezegd, er zijn er ook genoeg die zich niet als zichzelf voor doen irl...
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat ik overigens altijd gek vind;
In Amerika 'lokken' ze zeg maar. Ze laten een FBI agent chatten met iemand, de FBI agent doet zich voor als minderjarige en lokt personen naar zich toe. Vervolgens worden die personen opgepakt, omdat het dus zou gaan om een minderjarige... Maar dát vind ik zo raar, want was als die persoon nu dacht;'Ach, ja ja, 14 he, je praat als iemand van 30... wedden dat je liegt? Daar kom ik wel achter!' Is toch vrij onterecht om dan iemand op te pakken, wanneer het dus überhaupt al leugens waren? Mja, gelukkig mag je in NL niet zo lokken (toch?). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'He, waarom zit jij hier?' 'Ik heb iemand door z'n kop geschoten. En jij?' 'Ik zei op internet tegen iemand dat me naam "Kees" is.'
||
Citaat:
![]() ![]() Vroeger zei ik dat ik 16 was, toen ik nog maar 14 was ofzo ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom bestaat er geen god? wolle19 | 500 | 23-03-2011 22:30 | |
Films, TV & Radio |
A quel film avez-vous vu dure et qu'avez-vous le pensé ? (een welke film topic) Uice | 500 | 18-01-2007 13:54 | |
Liefde & Relatie |
bijna geplayed! iLaySha_007 | 94 | 18-12-2004 14:24 | |
Psychologie |
Een moment van pure helderheid... Pinkeltje | 6 | 07-07-2002 12:41 |