Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
PIJN
Niet de eigen keuze De waarheid, bedolven onder het lichaam van een macht Een macht die jou overschat Nooit gehoopt op een toekomst anders dan deze Toch smachtend terug naar je verleden Bedolven onder het lichaam van een macht Zonder hoop op andere keuzes Zonder hoop op andere hoop Alles bedolven onder het lichaam van een macht Verdriet doorgrondt de pijn van het leven De pijn van het bestaan Verdriet groter dan verdriet mag zijn Pijn Dit was gedicht...kd8 kzet hem er maar bij...
|
![]() ![]() ik lees het nu pas, k had het eerder nog helemaal niet zien staan... ik wil m echt slaan, ik wil niet dat mijn zusje gebruikt wordt, oeeeeh, als ik m tegenkom! nee, k zal m niet slaan, maar ik vind het vreselijk dat.... godver! je moet er denk ik wel met H. over praten, als ie je echt heel leuk vindt en serieus is, moet hij dat natuurlijk respecteren en begrijpen.
|
ja ik vind ook dat jullie er over moeten praten. ik bedoel in een relatie gaat het om vertrouwen.. maar aan de andere kant, je bent pas 14 dus als jij niet verder wil dan zoenen moet je dat niet doen. al ben je 54 en je wil n iet verder gaan moet je het niet doen. het is jouw lichaam en niet dat van hem..
maar als je je er niet lekker bij voelt kan je er over praten me je huidige vriend. je kan er ook mee wachten tot jullie op het punt staan verder te gaan maar als je het nu af en to bij zoenen al hebt. tja... dan toch praten denk ik... sterkte.. liefs, ~*DeathlyDiva*~ |
![]() |
|
![]() |
Ik durf ook vaak geen 'nee' te zeggen als mijn vriend iets wil ik ben 15 en hij is 18.. dus daar zit wel een heel verschil tussen!
Hij is heel lief voor me maar ik ben bang dat als ik 'nee' zeg dat hij me dan niet meer wilt ofzow of dat ie me dan dwingt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Dankjullie wel voor al jullie tips enzo,ik sta op het punt om er met mijn vriendje erover te praten, omdat ik nog steeds die kutgevoelens heb.Dus ik hoop dat het daarmee een beetje verholpen is, mijn gevoel, en ik denk wel dat hij het zal begrijpen en respecteren. Nogmaals bedankt voor jullie tips,
Mef je gaat nie slaan als je het maar uit je hoofd laat!! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bang een probeersel! XsharonX | 11 | 03-09-2005 10:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam... BiL@L | 36 | 15-05-2003 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |