![]() |
|
Zojuist op Netwerk gezien. Een voornaam lid van de AEL (naam even kwijt, sorry!) handelt in gestolen laptops. Dat gaat dus weer lekker!
Het bericht: Bestuurslid Nabil Marmouch van de Arabisch Europese Liga Nederland is volgens een getuige die zich bij Netwerk heeft gemeld, betrokken bij de verkoop van gestolen computers. Het Openbaar Ministerie in Almelo bevestigt dat Marmouch verdachte is, maar doet verder geen mededelingen. Gestolen De dag nadat Netwerk een reportage uitzond - op 3 maart jl. - over de lancering van de Nederlandse tak van de AEL belde de getuige. "Ik herken hem als de heer Marmouch van de Arabisch Europese Liga Nederland. Hij heeft mij computers geleverd die als gestolen geregistreerd staan. De politie heeft dit inmiddels bevestigd. Toen de computers werden geleverd heb ik Nabil Marmouch het geld gegeven," aldus de verklaring van de getuige. Serienummers Netwerk kreeg een lijst in handen met serienummers van computers die volgens de getuige door Marmouch zijn geleverd. Uit navraag blijkt dat deze computers als gestolen zijn opgegeven bij de bewuste computermaatschappij. "A lot of stolen laptops" Interim-bestuurslid Marmouch van AEL Nederland laat vermoedelijk ook sporen na op internet. Op de zoekmachine www.deja.com (Google discussiegroepen), trefwoorden 'marmouch' en 'stolen' wordt onder zijn vermoedelijke e-mailadres vermeld: "I have a lot of stolen laptops..." Onder het e-mailadres NM@marmouch.demon.nl worden vervolgens tegen opvallend lage prijzen hele computersystemen aangeboden. Tot drie keer toe wordt onder het genoemde e-mailadres gemeld dat dat de computers afkomstig zijn van diefstal Gesprek Nabil Marmouch wil niet dat een gesprek dat Netwerk met hem heeft opgenomen, wordt uitgezonden. "Ik bevestig of ontken niets," aldus Marmouch. Sterk punt Volgens R. Kaspersen, hoogleraar Informatica en Recht, is het in deze zaak een sterk punt als een getuige een verklaring aflegt dat hij gestolen computers van Marmouch heeft afgenomen, zeker in combinatie met serienummers van computers die als gestolen geregistreerd staan en met een lopend onderzoek van het Openbaar Ministerie. Geen consequenties AEL Nederland heeft de bevindingen van Netwerk "voor kennisgeving aangenomen." Volgens de organisatie heeft de ontdekking geen verdere consequenties voor de positie van Nabil Marmouch binnen het bestuur van de AEL.
Laatst gewijzigd op 29-04-2003 om 20:08. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nou en???? of wil je dit nou echt serieus gaan gebruiken als iets om tegen de AEL te zijn?? |
![]() |
|
Wat tover ik hier nou eens tevoorschijn? http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=462009
Maw: Dit topic is overbodig, daar staat ongeveer hetzelfde in
|
Verwijderd
|
Het is nog niet bewezen. Tot die tijd ga ik zoals het een goed jurist betaamt uit van de praesumptio innocentiae: iedereen wordt behandeld als onschuldig, tot het tegendeel wettig en overtuigend bewezen is.
Wie gaat er nou met z'n echte naam op internet gestolen waar aanbieden? Iedereen op internet gebruikt een nickname. En alsof hij z'n echte mobiele nummer erbij zou zetten... Ik ken de zaak niet goed, maar ik kan me best voorstellen dat mensen dit doen om hem dwars te zitten. Een NalibMouchaoud@....nl is snel aangemaakt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]michael1 schreef op 29-04-2003 @ 22:38:
Nou afhakken die hand van die vieze dief dan maar. Precies wat hij wou. Staat dat in het partijprogramma van de AEL dan? Hij gaf trouwens toe vroeger een crimmineeltje te zijn geweest. De vieze rat. Heb jij nog nooooit iets gestolen of gemold? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sluit niet uit dat dit een actie van een stelletje LPF-ers is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Puh ja.. En een van die mensen bij netwerk versprak zich ook telkens bijna. Hij wou steeds "de achterban van de AEL" of "de AEL" zeggen, maar dan verbeterde hij zich snel met "een deel van...". Volgens mij had hij ook graag gewoon "de moslims' gezegd
![]() en acties van de overheid.. Hmm ze proberen soms wel wat (wist net nog wat maar nu ff niet meer) maar ik heb altijd het idee dat dat voor de al tamelijk extreme(maar dus geen teroristen oid) moslims alleen maar averechts werkt. maar ik vond het eigenlijk ook wel raar dat het hele e-mail adres gewoon gezegd werd. Niet dat daar nou zoveel bijzonders aan is, veel minder erg dan een echt adres zeggen, maar toch. En ik vond die stem van die man die laptops had gekocht volgens mij toch nog best wel herkenbaar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VVD wil publieke omroep verrechtsen Gatara | 66 | 20-03-2009 11:44 | |
moord in Antwerpen Tińo | 323 | 22-06-2006 15:15 | |
Ongeregeldheden bij 'Shouf shouf habibi' Plusmarktboy | 178 | 07-02-2004 20:33 | |
Joodse Defensie Liga (JDL) actief in Nederland!!!!!! Sweet_Hadar | 189 | 15-05-2003 21:03 | |
'Moslima's dupe van te veel tolerantie' Fellaci | 49 | 18-03-2003 14:37 | |
Abou Jahjah: Nederland weer multicultureel Atje85 | 23 | 02-03-2003 17:09 |