Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou, kijk, wat het is; ik kan haar lichamelijk gezien niet goed weigeren, want het was wel erg lekker
geestelijk gezien sta ik er niet achter om seks met mensen te hebben waarmee ik geen liefdesrelatie heb ik wil het haar wel goed duidelijk maken, maar ik wil ook niet hard of gemeen zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verwacht ze van jou een relatie? Of alleen seks? Je kan 't haar neem ik aan gewoon zeggen, omdat ze waarschijnlijk ook op een antwoord wacht... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou, een liefdesrelatie zal ze niet verwachten, maar ze zei wel in niet onduidelijke bewoordingen dat ze het nog een keer wilde en toen ik twijfelde vroeg ze of ik het soms niet lekker vond. Maar dat was het dus wel. Naja kijk, ik denk zo; ik masturbeer ook, dus dan kan ik het ook met iemand doen, voor de geest is het net zo schadelijk (naar mijn mening dan). Maar eigeeeeenlijk sta ik er ook niet helemaal achter. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Natuurlijk sta ik altijd voor je klaar met een advies. Ik zou als ik jou was de hond verkleden als jou en haar elke week zo tevreden te houden. Mits je hond jouw capaciteiten als minnaar kan evenaren natuurlijk..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik bedoel dat je nou zelfs 45-jarigen erbij fantaseert ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Tering zeg, ik zou bijna mijn wrede heksen-outfit aantrekken en die jongen toch maar een classic Poesiefox pijpbeurt geven waar-ie nog dagen van met een verschrompelde zak rondstrompelt, want het gaat nu wel de spuigaten uitlopen met die knul!
Vrouwen van 45, juch. ( kijk, wij 29-jarigen zijn natuurlijk niet te versmaden, maar moet je mij over 16 jaar eens zien...)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Stel je vraag aan de politie (deel 2) Simon | 500 | 26-08-2018 20:53 | |
De Kantine |
Forumdomme! Verwijderd | 76 | 04-01-2009 20:46 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Artificiële Talen #3 Verwijderd | 500 | 07-05-2008 19:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 |