Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb een hele planning gemaakt tot aan de examens toe. Daar staat bv in dat ik 2 hoofdstukken van geschiedenis moet lezen, 2 stensils van filosofie en dat ik een tekst van Latijn moet maken.
Ik wissel het dus van dag tot dag af.
|
ik leerde de dag voor m'n examens het examen en dat was het.
volgens mij tenminste. ik heb trouwens daarvoor nog wel samenvattingen gemaakt, maar hoe ik dat aan heb gepakt weet ik niet meer...
|
![]() |
begin heel vroeg, 2 , 5 weken ervoor, ook met schoolonderzoek, en dan iedere dag een aantal vakken, een tijdje, minimaal een half uur en max anderhalf uur, dan weet je het echt goed aan einde, en tijdens examens en schoolonbderzoeken zelf leer ik helemaal niet, alleen 1x effe kijken, is heel chill werkt nu nog steeds goed, ga morgen beginnen met examen leren, nu planning maken
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Algemene schoolzaken |
Vragen over de studies Biomedische Wetenschappen/Chemie/Geneeskunde Creamcracker | 20 | 14-08-2004 17:26 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
kroongetuige SuSaNnE | 4 | 12-02-2002 14:18 |