Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja ik maak me daar ook wel eens zorgen over, stel dat je ouders er niet meer zijn.
Mijn moeder is net 45 geworden, en mijn pa is 50, dus ik heb relatief jonge ouders. Ik woon dan wel al enkele jaren op mezelf, maar ik zou ze absoluut niet kunnen missen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
uhm.. ja ik vind altijd dat mijn ouders wel redelijk oud zijn.. mijn moeder wordt dit jaar 50, mijn vader 51 en ik heb een zusje van 9...
tja.. mijn ouders wilden nou eenmaal eerst een beroep en ''carierre'' maken en toen pas kinderen... maar het maakt niets uit hoor.. want mijn ouders zijn geweldig ![]() Charlotte |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en die ouders kunnen over hetr algemeen al minder.. de ouders beginnen nu al de verschijnselen van de ouderdomm te merken.. ik zou liever hebben dat mijn ouders fit en vitaal mee konden doen (let op, ik zeg dat dit over het algemeen zo is, niet dat dat perse zo hpeft te zijn) |
![]() |
|
Ik vind het soms ook niet leuk dat mijn ouders best oud zijn, ik ben 16 en het oudste kind, ik heb een jonger broertje van 14 en mijn moeder is 51 en mijn vader 47, de vriendin van mijn vader is 39 dus die scheelt 12 jaar
![]() Vooral om mijn vader maak ik me wel eens zorgen omdat hij helemaal niet gezond leeft (rookt, drinkt, eet bijna geen groente), bovendien heeft hij een hele hoge bloeddruk. Doordat mijn ouders gescheiden zijn heb ik soms het idee dat hij niet voor zichzelf kan zorgen en dan hoop ik maar dat mijn vader en zn vriendin gauw samen gaan wonen (dat zal niet gebeuren maar toch, ik kan zijn vriendin ook niet zo goed uitstaan maar ze kan wel voor hem zorgen en hem een beetje in de gaten houden) Vinden jullie het trouwens raar als je moeder ouder is dan je vader???? (zoals bij mij dus het geval is)
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb in vergelijking met leeftijdgenoten ook iets oudere ouders, maar dat komt vooral omdat ik de jongste van vijf kids ben. Maar ze worden dit jaar 53 en ik vind dat niet eens echt oud.
Ik zou er niet te veel over nadenken als je je met de dood bezig gaat houden leef je dan nog wel echt, iedereen gaat dood dus maak het beste van de tijd dat je leeft lijkt mij... ![]()
|
![]() |
Ik heb ook redelijk oude ouders, mijn vader is 58 en mijn moeder 56.
Mijn zus is ook 25, dus 7 jaar ouder, maar dat heeft er mee te maken dat ik nog een zusje had, die overleden is die nou 24 zou zijn, mijn moeder heeft in een depressie gezeten na de dood van haar kind, en daarom hebben ze heel lang gewacht voordat ik kwam.
|
Verwijderd
|
vroeger was ik er altijd bang voor.
mijn oma overleed aan kanker en mijn tante ook en mijn vader had t ook en ik was bang dat mijn moeder ook dood zou gaan (ik heb haar tot huilens toe gezegd dat ze moest stoppen met roken, want anders kreeg ze ook kanker en dan ging ze ook vroeg dood, en ze is gestopt en dat vind ik heel knap van dr, maar dat is wat anders).. nu mijn vader pas geleden is overleden toen ie net (nog geen maand) 53 was heb ik gelukkig die gedachte nog niet gehad. naja, niet extreem. mijn vriend was heel ziek vorig weekend en toen werd ik wel bang. denk er veel over na enzo.. ik heb ook tegen m gezegd: als jij dood gaat dan stort ik in denk ik... en zo heb ik dat ook bij mn moeder... maja, ik dwaal af in deze nutteloze reply.... iig: ja, ik denk daar wel ns over.. naja, meer dacht.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
slechte relatie tussen ouders en schoonouders Balpen | 33 | 15-01-2012 10:36 | |
Psychologie |
jongeren (15 t/m 17) en (Gedwongen) hulpverlening. Welke mate ouders betrekken? Fantôme | 34 | 13-05-2007 20:43 | |
Psychologie |
mijn ouders maken me gek... evanescence | 4 | 21-10-2004 09:49 | |
Psychologie |
Ouders en hulpverlening ~~dolce~~ | 11 | 03-03-2004 13:42 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met vriend vanwege zijn ouders?! groovy | 14 | 29-09-2003 18:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
rokende ouders -> rokende kinderen? Verwijderd | 50 | 19-07-2003 20:56 |