Iets van 2 maandjes geleden heb ik een jongen van 22 leren kennen. We zagen elkaar alleen in de weekenden. In het begin was ik best wel verliefd, maar dat verminderde. Ik moest altijd het initatief nemen om wat te doen, liets als 1e wat van me horen, vooral in het begin. Naarmate begon hij iets meer initiatief te tonen, maar wel heel magertjes. Maar als we dan bij elkaar waren vond hij me "o zo" leuk en lief etc. Het gekke was dat het me niet echt veel deed..
Hij heeft het druk, hij werkt en studeert, dat snap ik best, maar als hij mij zo leuk en lief vindt, waarom toont ie dan geen initiatief? Het is nu 3 weken gelden dat ik hem gezien heb! We wonen best dichtbij elkaar. Met de auto is het een half uurtje!
Ik dacht 3 weken geleden: ik laat hem maar eens initiatief tonen voor het weekend, maar hij liet alleen zondag wat horen of ik een leuk weekend had gehad. De volgende 2 weekenden kon hij niet, geen reden vermeld. Heb ff een week nix van me laten horen en gister stuurde hij een sms van: "of er iets was.."
Dus ik uitgelegd, ik kon hem niet bellen, hij zat op zn werk. Dus hij stuurde weer terug, dat ie het ook niet zo allemaal geweldig vond en dat ie het deze week druk heeft en volgende week ook amper thuis is. Ik hem hem maar teruggestuurd dat het dan misschien beter is om als vrienden verder te gaan. Hij vond dat erg jammer, maar zei dat ik misschien wel gelijk had. Toen stuurde ik terug van: maar op zo´n manier door te gaan, is ook nix...en toen stuurde hij niet meer terug.
Ik vraag me af of ik nog met hem moet gaan praten erover? Eerlijk gezegd voel ik niet echt meer wat voor hem, maar het kan nog groeien denk k. Zou het goed zijn om het nog een keer te proberen, de vakantie komt eraan enzo, dus hij heeft misschien meer tijd. Of is het verstandiger om het zo maar te laten, omdat mijn gevoel voor hem verminderd is?
|