Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2003, 10:06
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Iets van 2 maandjes geleden heb ik een jongen van 22 leren kennen. We zagen elkaar alleen in de weekenden. In het begin was ik best wel verliefd, maar dat verminderde. Ik moest altijd het initatief nemen om wat te doen, liets als 1e wat van me horen, vooral in het begin. Naarmate begon hij iets meer initiatief te tonen, maar wel heel magertjes. Maar als we dan bij elkaar waren vond hij me "o zo" leuk en lief etc. Het gekke was dat het me niet echt veel deed..

Hij heeft het druk, hij werkt en studeert, dat snap ik best, maar als hij mij zo leuk en lief vindt, waarom toont ie dan geen initiatief? Het is nu 3 weken gelden dat ik hem gezien heb! We wonen best dichtbij elkaar. Met de auto is het een half uurtje!

Ik dacht 3 weken geleden: ik laat hem maar eens initiatief tonen voor het weekend, maar hij liet alleen zondag wat horen of ik een leuk weekend had gehad. De volgende 2 weekenden kon hij niet, geen reden vermeld. Heb ff een week nix van me laten horen en gister stuurde hij een sms van: "of er iets was.."

Dus ik uitgelegd, ik kon hem niet bellen, hij zat op zn werk. Dus hij stuurde weer terug, dat ie het ook niet zo allemaal geweldig vond en dat ie het deze week druk heeft en volgende week ook amper thuis is. Ik hem hem maar teruggestuurd dat het dan misschien beter is om als vrienden verder te gaan. Hij vond dat erg jammer, maar zei dat ik misschien wel gelijk had. Toen stuurde ik terug van: maar op zo´n manier door te gaan, is ook nix...en toen stuurde hij niet meer terug.

Ik vraag me af of ik nog met hem moet gaan praten erover? Eerlijk gezegd voel ik niet echt meer wat voor hem, maar het kan nog groeien denk k. Zou het goed zijn om het nog een keer te proberen, de vakantie komt eraan enzo, dus hij heeft misschien meer tijd. Of is het verstandiger om het zo maar te laten, omdat mijn gevoel voor hem verminderd is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2003, 10:29
Last Resort
Last Resort is offline
Volgensmij ziet die gast het ook niet zo heel erg zitten, of hij is gewoon een slappe hap. Ik krijg namelijk niet de indruk dat hij echt moeite wil doen de relatie weer op gang te helpen/te redden. En als je mekaar drie weken niet hebt gezien, en maar een half uurtje van elkaar vandaan woont en hij zelfs dan nog niks wil ondernemen......., tsja, wat moet je met zo iemand vraag ik me dan af. En als ik jou zo hoor, wordt jij er niet bepaald vrolijker van. Ik zou es met em gaan praten, en daarna verder zien....
Oud 26-04-2003, 10:41
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Ik denk dat ik hém maar met mij laat praten, kijken of hij volgende week belt of smst om te gaan praten. Als hij dat niet doet, heeft ie pech gehad, want dan weet ik wel genoeg denk ik...

Ik snap mezelf eigenlijk niet waarom ik moeite doe om de "relatie" nog te "redden", terwijl k niet echt verliefd meer ben, misschien heb ik nog een soort van "hoop" ofzo, omdat ik niet alleen wil zijn ofzo, ik weet het ook niet...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 11:00
josdebos
josdebos is offline
laat hem maar lekker komen! als hij inziet dat hij best wel even wat harder zijn best kan doen, en hij wil een relatie met jou, krijg je vast wel wat te horen. hij denkt er waarschijnlijk te makkelijk over, een relatie is nu eenmaal hard werken, en als hij daar geen zin in heeft, dan is een relatie (nog) nix voor hem!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 11:16
MissMorena
MissMorena is offline
Citaat:
josdebos schreef op 26-04-2003 @ 12:00:
laat hem maar lekker komen! als hij inziet dat hij best wel even wat harder zijn best kan doen, en hij wil een relatie met jou, krijg je vast wel wat te horen. hij denkt er waarschijnlijk te makkelijk over, een relatie is nu eenmaal hard werken, en als hij daar geen zin in heeft, dan is een relatie (nog) nix voor hem!
Ben het mee eens laat hem eens het initaitief nemen en ach als hij het niet wilt gewoon een andere zoeken klikt simpel ik weet het maar is denk ik toch het beste gewoon vrienden blijven..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten