Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat is zeker cool!!!!! Ik heb een T68, ook met kleurenscherm, echt perfect telefoontje maar ik heb alweer een ander op 't oog, damnnn die dingen zijn zo mooi, CCD cameraatje van 640x480 erin, mét flits zelfs! TFT kleurenschermpje... Jammer dat er waarschijnlijk geen infrarood opzit, heb ik nu ook en dat is erg handig.
http://www.telefonino.net/cgi-bin/news.asp?n=7956&p=05 Samsung SGH-P410 - Triband GSM telefoon, 900/1800/1900mhz - GPRS klasse 8 - Afmetingen: 90x46x23mm - Gewicht: 93 gram - Dubbel kleurenscherm - Intern: 65.535 color (16-bits) TFD stroombesparend en helder kleuren, 128x160 pix - Extern: 256 color 96x64 pixels OLED - Digitale videocamera, 180 graden draaibaar, 4x digtale zoom, flits, 640x480 pixels - Mogelijkheid tot 120 seconden filmen en regeling contrast - MMS / e-mail ondersteuning - Geheugen: 8mb voor afbeeldingen en filmpjes – 2000 nummers, 50 SMS’jes & 10 MMS’jes, 300kb voor Java apps - Java app. Ondersteuning - J2ME support (??) - IRda, anders datakabel via USB (???) - 40 toons polyfone beltonen - 340 uur standby, 5 uur gesprekstijd, 900 mAh accu Jammer dat-ie pas eind dit jaar uitkomt ofzo maar dan kan ik alvast ff sparen! ![]() ![]() Wat jouw vraagt betreft: Tuurlijk is een kleurenschermpje ook grafisch en kan het figuren weergeven! Van mijn T68 is 101x80 pixels @ 256 kleuren, niet geweldige kwaliteit hoor maartoch ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-03-2003 om 12:42. |
![]() |
|
![]() |
Ik zie het nut niet zo van die telefoontjes met zo'n kleurendisplay, behalve als je geld teveel hebt..
Alleen met vodafone live (mms)/ imode is het natuurlijk wel handig, zoniet onmisbaar, maar mn adresboek, spelletje doen, sms, nummertjes intoetsen en bellen, daar heb ik geen kleur voor nodig. Ik heb zelfs nog een "echte" telefoon, daar zitten niet eens spelletjes op. Samsung heeft tegenwoordig er zelfs 1 met 2 kleurendisplays, 1 a/d voorkant en 1 a/d achterkant. Dan kan je namelijk in kleur zien, of er gebeld wordt zonder m open te klappen ! Toch leuk ![]() Laatst gewijzigd op 24-03-2003 om 21:18. |
![]() |
||
Citaat:
En waarschijnlijk jij ook, want het fenomeen 'vet' is toch een persoonlijk tintje, in dit geval wat jij leuk vindt. Als je het niet 'vet' vond, zou je dan niet eerder iets in de zin van 'overdreven' gebruiken? Tenzij je het was vergeten tussen ' dingen te zetten, denk ik dat jij het ook cool vindt.. toch? (reactie op reply erna) Geld teveel: nee geen geld teveel. Ik bel/sms veel en heb uitgerekend dat het gewoon makkelijk uit kan met een abo. Vandaar dat ik richting de telefoon ga met toeters en bellen. Gek? Eerder logisch lijkt me.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Lausteen: Je bedoelt zeker de Samsung S300.. ja is een leuk ding alleen schijnen te toetsen veels te klein te zijn?? Verder ga ik wachten op de Samsung P410, met ingebouwde camera en TFT kleurenscherm, is namelijk een stuk beter en helderder dan een STN schermpje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb hem ook! valt mee hoor!!! alleen boven op zit een spiegeltje dus of het voor mannen is ![]() kan wel....voor hele ijdele mannen ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() De nieuwe Samsung V200 heb ik inmiddels ook gespot, ik had er nog meer verstand van dan de verkoopster bij de Belcompany LOL LOL ik geloof dat ik maar ns in een telefoonwinkeltje moet gaan werken! --> Avatar.. Mooi meisje! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|