Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2003, 16:31
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Hoe kan ik in deze trillian versie aanzetten dat je elke keer als er iemand aanmeldt je zo'n schermpje krijgt net zoals bij msn als iemand zich aanmeld?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2003, 18:53
DeathKnight
DeathKnight is offline
Je kan er ook voor kiezen dat elke gebruiken z'n eigen profiel gebruikt. Dit kan je instellen bij:

File -> Preferences -> Profiles
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:19
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
DeathKnight schreef op 25-04-2003 @ 19:53:
Je kan er ook voor kiezen dat elke gebruiken z'n eigen profiel gebruikt. Dit kan je instellen bij:

File -> Preferences -> Profiles

wtf heeft dat ermee te maken
anyway, volgens mij kan het niet met trillian, tenminste volgens mij nie... of wel. heb je al in de help gekeken? bij opties, iets van "when user signs in" ofzo
Oud 25-04-2003, 23:43
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
dafelix schreef op 25-04-2003 @ 20:19:
anyway, volgens mij kan het niet met trillian, tenminste volgens mij nie... of wel. heb je al in de help gekeken? bij opties, iets van "when user signs in" ofzo
dat snap ik ook niet

maar ik heb net in de help gekeken maar ik heb niks erover kunnen vinden wel iets met icq dat jede berichten alleen in je systeembalk laat komen en niet als een pop-up maar niet dat iemand zich aanmeld en dan een pop-up dat niet
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 18:40
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
^upje^
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 00:11
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
dafelix schreef op 25-04-2003 @ 20:19:
Dat heeft er alles mee te maken.
Als je een inlogscherm wilt, heb je met profielen te maken, net als met Windows XP b.v. Daar maak je ook een user (en dus een profiel) aan, en dan zie je deze in het inlogscherm.

LamMuH_EiKoL:
Ben je al geweest naar die instellingen die DeathKnight je vertelde? Daar zie je namelijk waarschijnlijk 1 profiel. Ga eens naar Edit en vink daar de optie uit om automatisch in te loggen, en zet er een password op. Zo moet je een inlogscherm krijgen bij het starten van Trillian.

Tuurlijk kan dat met trillian, trillian rules.
Oud 28-04-2003, 00:44
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 28-04-2003 @ 01:11:
Dat heeft er alles mee te maken.
Als je een inlogscherm wilt, heb je met profielen te maken, net als met Windows XP b.v. Daar maak je ook een user (en dus een profiel) aan, en dan zie je deze in het inlogscherm.

LamMuH_EiKoL:
Ben je al geweest naar die instellingen die DeathKnight je vertelde? Daar zie je namelijk waarschijnlijk 1 profiel. Ga eens naar Edit en vink daar de optie uit om automatisch in te loggen, en zet er een password op. Zo moet je een inlogscherm krijgen bij het starten van Trillian.

Tuurlijk kan dat met trillian, trillian rules.
nee jullie begrijpen het dus niet.

ik bedoel als je met msn bent aangemeld en er komt iemand uit je contact personen lijst online dan krijg je zo'n schermpje dat die en die zich aangemeld heeft. hoe kan ik dat bij trillian instellen dat ik dat schermpje daar ook krijg? dat is dus een ander schermpje dan waar je je inloggegevens moet invullen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 08:47
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
LamMuH_EiKoL schreef op 28-04-2003 @ 01:44:
nee jullie begrijpen het dus niet.

ik bedoel als je met msn bent aangemeld en er komt iemand uit je contact personen lijst online dan krijg je zo'n schermpje dat die en die zich aangemeld heeft. hoe kan ik dat bij trillian instellen dat ik dat schermpje daar ook krijg? dat is dus een ander schermpje dan waar je je inloggegevens moet invullen.
Dan begrijp ik je inderdaad verkeerd.

Je wilt authorization moeten geven. Allereerst moet je je realiseren dat mensen die ook Trillian of een andere IM-client hebben dan de standaard MSN Messenger of Mirabilis ICQ je gewoon kunnen adden, ook al geef jij geen toestemming. Sowieso vind ik deze optie onnodig en storend, als je diegene niet wilt spreken, zet hem/haar dan op ignore.

Als je het toch wilt. Klik dan op het MSN icoontje en ga naar Account Preferences. Hier zie je een tabblad Privacy. Daar staat een optie "Alert me when other users add me to their contact list".
Oud 28-04-2003, 10:36
Big Brother
Big Brother is offline
lammuh eikel!

daar heb je plugins voor, zelf heb ik laatst geformat en heb dus geen plugins meer, maar ik zal even kijken of ik ze nog kan vinden

brb
Oud 28-04-2003, 10:44
Big Brother
Big Brother is offline
http://home.hot.rr.com/swingler/MSN-Popup.html
http://www.civillians.com/download_view.php?id-43

de eerste link is een plugin die geeft een pop-upje onderin als iemand wat tegen je begint te zeggen (net als bij msn dus) en het heeft een functie om grote berichten automatisch te knippen, zodat je die stomme foutmelding niet krijgt van "bericht is te lang"

de tweede link is voor wat jij vroeg, een pop-up voor als iemand zich aanmeldt, het is een exe file dus dat installeert makkelijk

die ander is een dll file, die moet je trillian/stixe/plugins map gooien

als je dan trillian ingaat en bij preferences naar plugins gaat kan ze toevoegen

(weet niet zeker maar geloof dat je wel eerst systeembestanden zichtbaar moet maken in windows)
Oud 28-04-2003, 15:47
aap777
aap777 is offline
wat doen jullie moeilijk allemaal.

klik rechts op een buddy in je msn lijst en dan op Set Alerts

daar kan je dat instellen, klaar is kees.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 15:49
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 28-04-2003 @ 11:44:
http://home.hot.rr.com/swingler/MSN-Popup.html
http://www.civillians.com/download_view.php?id-43

de eerste link is een plugin die geeft een pop-upje onderin als iemand wat tegen je begint te zeggen (net als bij msn dus) en het heeft een functie om grote berichten automatisch te knippen, zodat je die stomme foutmelding niet krijgt van "bericht is te lang"

de tweede link is voor wat jij vroeg, een pop-up voor als iemand zich aanmeldt, het is een exe file dus dat installeert makkelijk

die ander is een dll file, die moet je trillian/stixe/plugins map gooien

als je dan trillian ingaat en bij preferences naar plugins gaat kan ze toevoegen

(weet niet zeker maar geloof dat je wel eerst systeembestanden zichtbaar moet maken in windows)
thnx ze werken
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 21:38
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
webjunk schreef op 28-04-2003 @ 16:47:
wat doen jullie moeilijk allemaal.

klik rechts op een buddy in je msn lijst en dan op Set Alerts

daar kan je dat instellen, klaar is kees.
hij heeft het over trillian, niet msn

er zijn nog veel meer plugins trouwens, ook dammen en schaken en voor winamp enzo
als je meer over wilt weten en waar je ze kan krijgen enzo moet je maar ff pmmen
Oud 28-04-2003, 23:33
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 28-04-2003 @ 22:38:

er zijn nog veel meer plugins trouwens, ook dammen en schaken en voor winamp enzo
als je meer over wilt weten en waar je ze kan krijgen enzo moet je maar ff pmmen
Nou dat is trilian. Klik dan eens rechts op een poppetje, krijg je toch mooi een ding met als titel; Alerts.

Binnen dat menu kan je precies instellen wat de topicstarter nodig heeft. Dat menu ziet er als volgt uit:

Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 00:16
Big Brother
Big Brother is offline
oeh shit wist ik niet eens, maar das niet echt handig want dan moet je je goed gvulde msn lijst een voor een afwerken :/
dus plugin blijft de juiste optie
Oud 29-04-2003, 00:17
Big Brother
Big Brother is offline
en ik zie net dat die alert weer verdwijnt als je opnieuw je trillian start :/
Oud 29-04-2003, 00:20
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 29-04-2003 @ 01:17:
dat zou normaal niet moeten gebeuren. Dit kan komen omdat je niet de nieuwste patch heb want ik heb hetzelfde maar dan met m'n msn nickname.

maarja dat krijg je als geen licenties betaald dus dat neem ik voorlief
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 07:16
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 28-04-2003 @ 09:47:
Dan begrijp ik je inderdaad verkeerd.

Je wilt authorization moeten geven. Allereerst moet je je realiseren dat mensen die ook Trillian of een andere IM-client hebben dan de standaard MSN Messenger of Mirabilis ICQ je gewoon kunnen adden, ook al geef jij geen toestemming. Sowieso vind ik deze optie onnodig en storend, als je diegene niet wilt spreken, zet hem/haar dan op ignore.

Als je het toch wilt. Klik dan op het MSN icoontje en ga naar Account Preferences. Hier zie je een tabblad Privacy. Daar staat een optie "Alert me when other users add me to their contact list".
Jij denkt echt te moeilijk . Hij wil gewoon die aanmeldings pop-up a la msn messenger.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 10:44
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
a new nose schreef op 29-04-2003 @ 08:16:
Jij denkt echt te moeilijk . Hij wil gewoon die aanmeldings pop-up a la msn messenger.
Ja, blegh

Ik begrijp het weer helemaal verkeerd...
Oud 29-04-2003, 12:20
DeathKnight
DeathKnight is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 29-04-2003 @ 01:17:
Nog iets: je moet wel die laatste optie aanvinken he
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 13:11
LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 28-04-2003 @ 22:38:

een aantal plug-ins heb ik al ja....(wat voor weer het is/de van winamp enz(die gewoon bij de pro versie zitten waar je geen licentie voor hoeft te kopen als je goed zoekt))

maar het werkt al dus ik ben allang blij
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 14:28
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
DeathKnight schreef op 29-04-2003 @ 13:20:
Nog iets: je moet wel die laatste optie aanvinken he
oh shit ik ben loos
maar ehm dan nog, om nou 200 mensen met de hand langs te gaan..
Reageren

Regels voor berichten