Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik heb net in de help gekeken maar ik heb niks erover kunnen vinden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je een inlogscherm wilt, heb je met profielen te maken, net als met Windows XP b.v. Daar maak je ook een user (en dus een profiel) aan, en dan zie je deze in het inlogscherm. LamMuH_EiKoL: Ben je al geweest naar die instellingen die DeathKnight je vertelde? Daar zie je namelijk waarschijnlijk 1 profiel. Ga eens naar Edit en vink daar de optie uit om automatisch in te loggen, en zet er een password op. Zo moet je een inlogscherm krijgen bij het starten van Trillian. Tuurlijk kan dat met trillian, trillian rules. ![]()
||
Citaat:
ik bedoel als je met msn bent aangemeld en er komt iemand uit je contact personen lijst online dan krijg je zo'n schermpje dat die en die zich aangemeld heeft. hoe kan ik dat bij trillian instellen dat ik dat schermpje daar ook krijg? dat is dus een ander schermpje dan waar je je inloggegevens moet invullen. |
![]() |
||
Citaat:
Je wilt authorization moeten geven. Allereerst moet je je realiseren dat mensen die ook Trillian of een andere IM-client hebben dan de standaard MSN Messenger of Mirabilis ICQ je gewoon kunnen adden, ook al geef jij geen toestemming. Sowieso vind ik deze optie onnodig en storend, als je diegene niet wilt spreken, zet hem/haar dan op ignore. Als je het toch wilt. Klik dan op het MSN icoontje en ga naar Account Preferences. Hier zie je een tabblad Privacy. Daar staat een optie "Alert me when other users add me to their contact list".
|
http://home.hot.rr.com/swingler/MSN-Popup.html
http://www.civillians.com/download_view.php?id-43 de eerste link is een plugin die geeft een pop-upje onderin als iemand wat tegen je begint te zeggen (net als bij msn dus) en het heeft een functie om grote berichten automatisch te knippen, zodat je die stomme foutmelding niet krijgt van "bericht is te lang" de tweede link is voor wat jij vroeg, een pop-up voor als iemand zich aanmeldt, het is een exe file dus dat installeert makkelijk die ander is een dll file, die moet je trillian/stixe/plugins map gooien als je dan trillian ingaat en bij preferences naar plugins gaat kan ze toevoegen (weet niet zeker maar geloof dat je wel eerst systeembestanden zichtbaar moet maken in windows)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
er zijn nog veel meer plugins trouwens, ook dammen en schaken ![]() als je meer over wilt weten en waar je ze kan krijgen enzo moet je maar ff pmmen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Binnen dat menu kan je precies instellen wat de topicstarter nodig heeft. Dat menu ziet er als volgt uit: ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maarja dat krijg je als geen licenties betaald dus dat neem ik voorlief ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |