![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel gaaf als je dat kunt!! Ik kan het alleen met een douchestraal ![]() Ik ben tot nu toe nog niet klaargekomen door de handen of tong van mijn vriend, alleen onder de douche terwijl hij mijn clitoris stimuleerde met de douchestralen. Ik ben blijkbaar vrij moeilijk ![]() Groetjes, Appel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Joh, je kunt het toch, en zelfs samen met je vriend. Nou dan?Dan krijgen jullie een wat hogere gas water en licht rekening dan het gemiddelde stel.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
woeoeh, ik ben berucht
![]() Ja, ik kan dat. Uit een oud dagboek ontdekte ik onlangs zelfs dat ik dat al kon toen ik elf was, al wist ik toen nog niet dat het een orgasme was, en al fantaseerde ik toen nog niet echt over sex. Staat wel tegenover dat ik niet kan klaarkomen zónder geestelijke stimulatie, bij orale sex bijvoorbeeld, ik bedoel, het voelt echt fantastisch, maar ik lig daar maar met zo'n hoofdje tussen mijn benen, ik kan 'm niet aanraken, ik zie alleen een hoop haar en twee schouders, en om nou over sex te gaan fantaseren terwijl iemand poogt mij oraal te bevredigen, dat vind ik ook weer zo hypocriet... dus daar krijg ik geen orgasme van. Een orgasme mét lichamelijke prikkeling erbij is overigens wel stukken beter dan eentje zonder... maar die zonder zijn ook goed, en het kost niet zo veel moeite, en ik hou lekker schone handen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik kan lekker iets dat sarah niet kan, ik kan lekker iets dat sarah niet kan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij kan geloof ik ook veel!! Haha, als ik die beschrijvingen zo lees, van jouw orgasmes (of orgasmen.. hoe heet dat in het meervoud?)... lijkt me echt onzettend gaaf!! ![]() Mijn orgasme is lang niet zo heftig.. maar ik ben blij al dat het eindelijk lukt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ja, zij heeft weer drie of vier vaginale orgasmes per vrijpartij, en dan moet ik weer jaloers het nakijken geven.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Seks zonder fysieke bevrediging zie ik als één van de hoogste menselijke vormen van seksualiteit.
![]() Je moet echter wel zeer getrained zijn om een dergelijke concentratie te kunnen behalen. Opgewonden raken gebeurt in je hoofd, zo ook bij fysieke bevrediging, waarbij prikkels naar je hersenen worden gestuurd.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mooi, daar ben ik dan niet de enige in. Sturen is niet zo moeilijk, je kunt het willen, en dat is genoeg. Ik kan er zo rustig een stuk of wat achter elkaar krjgen. Ze zijn minder heftig dan een echt fysiek orgasme, maar zo makkelijk en snel, en zo veel, dat maakt een boel goed.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
zoek een betere vriend |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn expert-oog zegt dat het een typische G spot dinges is.( Hij staat een beetje naar voren en naar beneden gekromd.) Nou moet-ie nog groot genoeg zijn...maar dat kun je niet aflezen aan zo'n detailfoto.
||
Citaat:
mijn liefje is heel toegewijd en ik heb ook nog nooit een vaginaal orgasme gehad, alleen clitoriaal. (Ach ja is wel handig, hij beft me dan ook praktisch dagelijks) Neuken is wel leuk en ik kom er BIJNA van klaar, maar altijd net niet (tenzij hij ondertussen met z'n vingertjes aan het werk gaat, en dat is dus nu de oplossing). Sommige vrouwen kunnen nooit vaginaal klaarkomen, anderen kan het ineens overkomen na heel lang gedacht te hebben dat ze het niet konden. Ik hoop natuurlijk op het laatste ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() *gedissed!* ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homo's mogen niet, Lesbo's wel?? mepsteen | 155 | 27-10-2006 21:56 | |
Liefde & Relatie |
Ik schaam me hier eigenlijk best wel voor... Yab-Yum | 14 | 30-12-2003 18:32 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
KLAARKOMEN... ben ik nou de enige??? die -> ZHAzha | 72 | 04-06-2002 09:58 |