Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
volgens mij die dokter met dat grijs/witte haar en 2 dames je komt ook een een dam heen ee op het eind van de dam is een grote deur heel groot deur dan kom je in een soort grot waar een kabel baan door heen loopt maar die is kapot maar als je een bepaalde weg loopt kom je bij de "hand of nod" die heb ik kapot gemaakt en dan dat powerpland staat beneden aan de dam (het is een soort stuwdam aan de ene kant veel water aan de andere kant weinig water)dat powerpland kan ik niet vanaf de dam kapot maken. ook ergens in de "hand of nod" is een 2 deuren met een het nod teken erin en groen er om heen en dan zegt een bitch (computer ofzo) dat ik daar niet door heen kan en midden tussen die deuren staat een graf steen met een computer erin. miss heb je zo een beetjuh op weg geholpen zodat jij mij kan helpen greetz maradinus
||
Citaat:
![]() www.renegadeforums.com zijn nu de semi-officiele fora.
||
Citaat:
trouwens ben door level 2 heen hoe, lang verhaal maar ik zit nu vast in level nummer weet ik niet de naam van het level is "Stowaway" nu de die gevangenen bij die onderzeeër die moet je beschrermen maar ik moet ook nog een gele kaart hebben die moet ik bij een matroos ophalen maar ik kan die gast nergens vinden ik heb de rode en groene kaart al wat moet ik doen bvd maradinus.
|
![]() |
Je kunt het niet vinden via google?
Wat voor een knuppel ben jij nou eigenlijk? Heh, geef maar geen antwoord ![]() http://www.google.nl/search?q=renega...TF-8&hl=nl&lr= Kijk eens, allemaal walkthroughs voor Renegade. En oh oh oh, wat heeft me dit toch een moeite gekost ![]()
||
Citaat:
waarom reageer je eigelijk op mijn post je vond m toch een sukkel temminste dat staat in je msn naam of dat nu nog steeds zo is weet ik niet ( ik heb je verwijdert ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|