Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of gewoon een sms-relatie beginnen.. en hem op in het echt negeren, omdat hij dan je fantasieën over hem verstoord...! |
![]() |
||
Citaat:
& Evito schreef: (kweet nie of je 2x kan quoten) Whahaha. NEE DAT IS ABSOLUUT NIET MOGELIJK. PFF. NATUURLIJK. WEL. Wat kun je nu werkelijk over iemand te weten komen in de SMS? Ik zou als ik jou was Stoïcijn worden, veel mediteren en tot iig je 18 geen relaties meer beginnen. Mobiele telefoon wegdoen, ook. Wrom zijn dr zoveel mensen (ik ken dr meer die dit doen nl) die hun eigen leeftijd vooropstellen en hiermee ieder ander (met een leeftijd jonder dan de zijne) te adviseren om datgene niet te doen waar ze zichzelf wel oud genoeg voor vinden. Niet beledigend bedoeld hoor, maar waarom zou je niet naar n caf'e gaan op je 14e en wrom zou je pas op je 18e aan relaties beginnen. Btje weard allemaal. Oh en over die smsjes. Ik snap prcies wat je bedoelt, ik heb het ook (gehad, maar eigenlijk nog steeds) mensen kunnen zich soms makkelijker verwoorden in smsjes, dat . weet ik uit (eigen) ervaring. Maar ik weenie of je je daar nou volledig op moet focussen. Mayb moet je t gewoon es zeggen wrom ie irl zo anders doet. En ik vind zelf dat msn en mail en sms en bellen en gewoon face-to-face meeting allemaal heel erg van mekaar verschillen. Dus ook msn en sms, vind ik persoonlijk hoor. Nou, khoop dat t je nie al te veel stoort, dat verschil enzow. Suc6 iig, doegies Liefs, Sara
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen van 14 mogen van mij niet naar cafe's, nee. Ik vind dat er een uitgaans-verbod zou moeten komen voor mensen van onder de 16 zonder begeleiding, eigenlijk. Simpelweg omdat je op je veertiende je grenzen niet kent, niet genoeg inzicht hebt om bepaalde (eventueel gevaarlijke) situaties af te weren, meestal niet verantwoordelijk genoeg bent om goed voor jezelf te zorgen. En omdat je anderen zonder het door te hebben meestal mateloos irriteert met je kinderachtige gedrag, maar dat terzijde. Op je veertiende ben je over het algemeen nog een kind, en kinderen horen niet thuis in rokerige discotheken. Daar krijg je aanrandingen, ongelukken en breezer-sletten van. Wat relaties betreft, prima, doe wat je niet laten kunt. Zolang je op je veertiende nog niet half Nederland af hebt geneukt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En op je veertiende WEER vrijgezel zijn, och, ik zal er maar weer het zwijgen toe doen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @poesiefox: Ga hier dan maar niet heen. ![]() |
![]() |
|
Dat gevoel ken ik heeeel sterk. Een jongen die ik dan ken, die vind ik in het echt heel anders dan via msn of als we smsen.
er zijn mensen die het raar vonde dat ik hem leuk vond maar als ik ze uitlechde hoe lief hij is en wat hij voor me betekend via msn kregen ze toch een andere kijk op hem. Als ik hem dan in het echt zie(zown 3x per maand) dan worden we allebei best verlegen omdat we elkaar eigenlijk heel goed kennen maar elkaar niet recht in de ogen durven te kijken. Of als we elkaar dan in het echt zien gaan we wat zitten steuken en zeiken. weom misschien om aand8 ofzo? Maar ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Ik weet dar deze jongen niet alleen via msn maar ook in het echt te vertrouwen is(toch hansjuh?) maar misschien doet die jongen ze alleen via sms heel lief voor maar gheeft hij andere bedoelingen ofzo. Kijk hier dus mee uit en zorg dat je hem ECHt beter leert kenne, Succes in de liefde en vriendschap+ *misschien is het ook leuk om gewoon goede vrienden met hem te zijn* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als we al allemaal met voorbeelden gaan gooien.. Ik ken een meisje, dat is een goede vriendin van mij. Intelligent, spontaan, heeft humor. Christelijk, dus met haar heb ik de leukste discussies over zwamonderwerpen als "Wat is de zin van het leven" en "Is er wel een God?".
Maar dat is IRL. Op MSN of via mail komt ze over als een mavotutje eerste soort. Ze leutert maar door over onboeiend prut, lijkt geforceerd grappig te willen doen, heeft een zinsconstructie die onze leraar Nederlands het graf in zou kunnen jagen.. Kortom de hele handel. Als ze niet bij me op school gezeten had en ik haar via MSN zou hebben leren kennen dan lag ze er binnen een week weer uit. |
![]() |
|
Ja, ik denk wel zeker dat dat kan. Je kunt die persoon dan in je hoofd 1000 keer leuker maken dan hij/zij in het echt is.. ik heb dat al vaker meegemaakt.. en je doet er weinig aan.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op me ex hij ook op mij? mirranselx | 7 | 10-02-2010 23:45 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd maar heeft relatie Mr. Peanut | 25 | 09-10-2007 13:02 | |
Liefde & Relatie |
verliefd??? crazy*monkey | 42 | 27-10-2004 22:08 | |
Liefde & Relatie |
Help ben verliefd op 2 jongens, wat moet ik doen!! sunflower83 | 19 | 10-05-2004 20:13 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Liefde & Relatie |
verliefd....via internet.. AngelInDisguise | 27 | 22-02-2003 23:17 |