Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2003, 20:59
\/ince
\/ince is offline
Aight! Eindelijk weer aan 't tekenen geweest.. nu al de hele avond d'r is weer wat uit komen rollen en ik geef toe ik ben d'r blij mee hij's voor de vriend van m'n zus.. hij is helemaal into Beetles ( VW's dus..)
had fun drawing this

't is dus een monster met een bruut omgebouwde beetle op z'n rug binnensnel word ie geinkt en gekleurt! hope ya like it!

[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2003, 21:12
Verwijderd
Ik hou van je tekenstijl Strakke (mits geinkte ), goed geplaatste lijnen, en in z'n geheel koele plaatjes om naar te kijken

De stijl doet me overigens denken aan een of andere tekenaar die ook plaatjes in Power Unlimited tekent/(tekende). (even naam opzoeken)

edit
De namen onder de illustraties zijn Angel & Ice, en TBH-Q (volgens mij een designbedrijf..?). Klinkt dat bekend..?

Laatst gewijzigd op 26-04-2003 om 21:24.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 21:28
psilo
psilo is offline
Angel & Ice kan wel ja.. zijn graffiti artists en hebben ook wat shit voor de PU gedaan (powerkid stripjes enzo) heeft hier wel wat van weg ja maar ik moet zeggen dat ik de werkjes van Wishmaster vetter vind deze is ook weer zeer oke! Ben benieuwd naar de ingekleurde versie
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 22:08
STP
STP is offline

ehm, like wauw
Oud 26-04-2003, 22:25
Verwijderd
vet!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 23:30
Verwijderd
waaaaaaah jij kan zzooooooooo gaaf tekenen!! kan je mij geen priveles geven ofsow
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 23:54
Verwijderd
Je zou er haast van klaarkomen.

Gave, herkenbare stijl. Mja. Ik stop vanaf nu wel met op je reageren, wat ik zeg komt toch allemaal op hetzelfde neer.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 00:21
p-chez
p-chez is offline
Dope hoor. Absoluut
Oud 27-04-2003, 11:50
Thomas
Thomas is offline
Beter, zeer goed.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 12:39
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Het heeft geen zin meer om mijn mening te geven..
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 13:05
\/ince
\/ince is offline
hehe thnx guys Glad ya'll like it..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 14:07
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
heel dope, vooral het monster wederom respect
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:08
GeritoDM
GeritoDM is offline
Zeer vet. En toch heb ik twee (mierenneukerige) puntjes:
1) Die twee loopjes uit die grote loop met gaatjes linksboven verdwijnen te snel in de schaduw. De schaduw valt ook een beetje scheef.
2) De hand van het ventje in de Beetle is verkeerd, het is zijn rechterhand, terwijl het aan de linkerkant van zn lichaam zit. (Niet voor de kijker, wel voor em zelf.)

Maar ach, wat boeien die twee dingetjes nou, tis gewoon een supervette tekening.
Oud 27-04-2003, 15:44
Verwijderd
dude.......
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 17:13
\/ince
\/ince is offline
Citaat:
Gerito_Di_Mare schreef op 27-04-2003 @ 16:08:
Zeer vet. En toch heb ik twee (mierenneukerige) puntjes:
1) Die twee loopjes uit die grote loop met gaatjes linksboven verdwijnen te snel in de schaduw. De schaduw valt ook een beetje scheef.
2) De hand van het ventje in de Beetle is verkeerd, het is zijn rechterhand, terwijl het aan de linkerkant van zn lichaam zit. (Niet voor de kijker, wel voor em zelf.)

Maar ach, wat boeien die twee dingetjes nou, tis gewoon een supervette tekening.
Thnx reaktie op puntjes:
1) loopjes horen redelijk snel in de schaduw te verdwijnen, en ze lopen schijn omdat de schaduw onder eerder wegvalt ( hoe beschrijf je dat ) naja.. 't hoort zo
2) klopt ik had deze hand eerst getekend, en ik wou z'n kop aan de andere kant van de hand plaatsen, heb deze hand niet meer aangepast omdak d'r geen zin in had maar in de uiteindelijke versie is 't verholpen hehe..

Wok:
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 16:19
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 27-04-2003 @ 18:13:
Thnx reaktie op puntjes:
1) loopjes horen redelijk snel in de schaduw te verdwijnen, en ze lopen schijn omdat de schaduw onder eerder wegvalt ( hoe beschrijf je dat ) naja.. 't hoort zo
2) klopt ik had deze hand eerst getekend, en ik wou z'n kop aan de andere kant van de hand plaatsen, heb deze hand niet meer aangepast omdak d'r geen zin in had maar in de uiteindelijke versie is 't verholpen hehe..
yw
1) Maar deze loopjes verdwijnen te snel. De schaduwen moeten - als het licht van boven komt, wat het hier geloof ik wel doet - net zo rond lopen als de ronding van de lopen zelf. Snap je wat ik bedoel? Wacht, ik edit em zelf wel even, als je dat niet erg vindt.

Hoop dat je nu ziet wat ik bedoel. (edit: tziet er niet zo netjes uit zie ik, maar das jammer dan Vindut opzich wel aardig voor mijn eerste fotosoep-edit )
2) Mooi
Oud 28-04-2003, 17:06
\/ince
\/ince is offline
hehe leuk gedaan hoor maar ben 't nog niet met je eens 't licht valt van boven, dus onder de loopjes zit meer schaduw dan boven, daarom loopt ie wat schuiner af.. hoop dat je 't snapt
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 17:36
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
... machtig
Oud 28-04-2003, 20:46
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 28-04-2003 @ 18:06:
hehe leuk gedaan hoor maar ben 't nog niet met je eens 't licht valt van boven, dus onder de loopjes zit meer schaduw dan boven, daarom loopt ie wat schuiner af.. hoop dat je 't snapt
Ksnap. Als je een puntvormige lichtbron gebruikt, dan zou het idd schuin aflopen, maar dan klopt het nog niet. Mgoed, het is maar een detail. Geen zin om er verder over te zeuren.
Oud 28-04-2003, 21:43
--GETUPKIDS--
--GETUPKIDS-- is offline
dit si tog wel de leukste tot nu toe hoor!
(en weer mis ik de worship smiley )
Oud 28-04-2003, 22:17
Ciao Che
Ciao Che is offline

Talent!!
echt heel erg gaaf
Oud 30-04-2003, 21:46
Stoetel
Stoetel is offline
Mjah, wat zal ik zeggen eh, hij is vet.. as usual
*Wacht vol ongeduld op de ingekleurde versie*
Oud 01-05-2003, 23:42