Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmz, hangt er een beetje vanaf tot wanneer je hem gezien hebt. Ik zal beginnen vanaf het moment dat het huis van de moordenaar in de fik vliegt en iedereen denkt dat hij dood is.
!!!!!!!!!!!! Spoiler!!!!!!!!!!!!! Nou goed diegen die dood is blijkt uiteindelijk niet de moordenaar te zijn maar iemand anders die al in dat huis was en ook al dood was. Daar komen ze achter door een tandenonderzoek. Ondertussen leest de hoofdpersoon (hoe heet ie ook alweer) het dagboek van de moordenaar. Als de politie (harvey Keitel) erachter komt dat die gozer nog leeft probeert hij gelijk de hoofdpersoon te bellen om hem te waarschuwen maar het is dan al te laat. Alle spiegels in het huis zijn gebroken en de moordenaar heeft het mes op de keel van het zoontje van de hoofdpersoon. Maar in plaats van te vragen om genade begint de hoofdpersoon zijn zoon af te kafferen omdat die in zijn broek heeft geplast. Hij zegt dan psies de dingen die de moeder van de moordenaar zei: "You filthy little monster, you peed your pants? Get me the scissors, jere! Do you want me to cut it off?" enz. De moordenaar wordt gek en valt de hoofdrolspeler aan waardoor ze hem uiteindelijk na een flike worsteling kunnen neerschieten and that's is. /!!!!!!!!!!!!!!!!!Spoiler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nouveau. Metal | 499 | 25-03-2008 00:11 | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Games |