Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het is koninginnedag want we hebben maar 1 koningin..
Verder zal het me echt een worst wezen wie er dan jarig is, maar gezellig is het altijd wel ![]()
|
Het enige waar ik me wat van aantrek is eigenlijk de gezelligheid in het centrum, of dat nu toevallig koninginnedag is of een andere feestdag maakt mij wat uit
|
![]() |
Wij zagen met genoegen de regen hier vanmorgen drenzerig naar beneden zeiken, en dan stellen wij ons de vrijmarkt voor...wat een troosteloze bedoening moet dat wezen zeg.
Al die verzopen zelfgebakken etenswaren, van die bekertjes limonade die steeds wateriger worden, kletsnatte blokfuitjes, violen klarinetten en andere oorpijnigers.. Echt, onze dag is weer helemaal goed hoor!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zit in België op school dus vandaag heb ik geen vrij, morgen en overmorgen daarentegen wel. Heb er ook nooit iets om gegeven, misschien ook wel om het feit dat ik zowat altijd in België naar school ben geweest, vond het op een gegeven moment wel leuk om bepaalde mensen te treiteren door met een rood-wit-blauw lint in mijn haar te lopen
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik vind het wel gezellig, het boeit me echt niet dat zij toevallig jarig is, het gaat gewoon om het feest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'een biertje drinken'...gatverredamme!! |
![]() |
||
Citaat:
vroeger was een koning handig om die schapen te beschermen tegen de gemene mensen van over de grens, samen met hun legertje hadden ze veldslagen enz, en men vocht voor de eer van hun koning. Toen was dat onze leider. Maar nu niet meer, nu is het gewoon een dure traditie. De enige reden waarom 93% van de Nederlanders voor het koningshuis is, is de vrije dagen die het opleverd ![]()
|
![]() |
Gek is dat, vroeger kon het me niet druk genoeg zijn, ik zou het liefst in de binnenstad willen wonen, met uitzicht op het stdahuisplein ofzo, en als er nu ergens meer dan een mens per vierkante meter is krijg ik het helemaal spaans benauwd.
Kermis, feest, over de hoofden lopen....en ik wil alleen maar weg. Zaterdagmiddag in zo'n winkelstraat, en allemaal maar teuten, dat is voor mij echt de hel. Koninginnedag is precies hetzelfde, maar dan in de hele binnenstad. Gewoon teveel volk. Verkeerd volk.
Laatst gewijzigd op 30-04-2003 om 14:22. |
![]() |
|
|