Advertentie | |
|
![]() |
|
Alleen het springen valt me wat tegen, maar dat went wel. Gewoon wat meer lopen ipv springen, dat is eigenlijk nog realistischer ook.
Wat ik iig wel beter vind: - Lopen gaat volgens mij wel iets sneller, de gameplay lijkt iets sneller. - Als je al een helmet hebt en 80% kevlar, dan betaal je ook alleen nog maar 20% kevlar. - Map overview en 1st person spectaten is echt heel erg gaaf ![]() Ga 'm nog wel langer spelen, maar heb nog niet zoveel tijd voor gehad. 't Blijft gewoon een hele gave mod, punt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Doordat je niet meer kunt 'silent-jumpen' en silentrun scripts niet meer kunt gebruiken, kun je alleen nog die standaard walkmode gebruiken (+speed) En de forwardspeed is ook niet meer aan te passen, waardoor dat walken enorm traag gaat :/ Verder kun je niet meer goed lopend schieten waardoor iedereen stil gaat zitten, ook niet echt bevorderlijk voor de snelheid. Voor de geinteresseerden: 5.2 is weer online te spelen (info op www.langames.net) , zijn alleen niet zoveel servers en de servers die er zijn laggen nogal, maar 5.2 is het wel waard, die is zoveel beter dan die troep van nu ![]() |
![]() |
|
![]() |
Laatste die ik heb gespeeld was een vroege versie van 1.x. Ik vond Aztek van 5.x veel gaver dan de huidige. Vanaf 6.x ben ik 't minder gaan spelen.
Waarom zuigt het springen nu zo?
||
Citaat:
Je kunt nu alleen nog hard stampen of de walkmode gebruiken, en dat gaat net zo langzaam als crouchen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |