Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 08:34
kink
kink is offline
als iemand me hier mee kan helpen. het hoeft niet letterlijk vertaalt te worden, maar dit is wat er echt in moet staan.

La Haine beschrijft een dag uit het leven van Said, Vincent en Hubert. Het is geen gewone dag. De avond ervoor is Abdel, een vriend van de drie, bij rellen zwaar mishandelt door de politie en ligt in coma. Veel bijzonders doen ze niet. Ze hangen een beetje rond en dealen wat. Alledrie vinden ze dat het systeem niet deugt, maar Vinz is degene die het ook echt uitdraagt. Tijdens de rellen is een politie-inspecteur zijn wapen verloren. Vinz heeft dit wapen gevonden en loopt er de hele dag mee rond te sjouwen. Hij roept de hele tijd dat hij een agent neerschiet, wanneer Abdel het niet zou overleven. Om te laten zien dat hij het zat is, dat hij het niet meet pikt dat de politie constant op hun nek zit. De politie hoort hen te beschermen en niet op te jagen, alsof ze wild zijn. Wanneer de drie in een winkelcentrum zitten zien ze op een tv dat Abdel is overleden. Vinz wordt heel boos en uiteindelijk gaat hij de confrontatie met een agent aan. Het laatste beeld dat je ziet, is dat Vinz de agent onder schot houdt en de agent Vinz. Het laatste wat je hoort is een schot. Je weet niet wie nou wie heeft neergeschoten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2003, 17:25
gunhead
gunhead is offline
probeer het zelf ff, en dan haal ik de fouten er wel voor je uit (althans dat probeer ik)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:35
Willemijntjuhh
probeer: www.euroglotonline.nl
kan je allerlei dingen vertalen enzo, Ook als je via google zoekt kan je vertaalmachines vinden die teksten van 150 woorden vertalen enzo.

kusjes
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:27
rago
rago is offline
hoi kink,
La Haine décrit un jour de la vie de Said, Vincent et Hubert. C'est un jour comme les autres. La veille Abdel, un ami des trois, a été agressé sévèrement par la police et se trouve dans le coma. Ils ne font rien d'extraordinaire. Ils trainent dans les rues, font un peu de trafic. Tous les trois désapprouvent le système, mais Vinz est le seul qui le clame haut et fort. Pendant les bagarres un inspecteur de police a perdu son arme. Vinz a trouvé cette arme et la trimbale toute la journée. Il crie tout le temps disant qu'il tuera un agent, si Abdel ne survit pas. Ceci pour démonter qu'il en a marre, qu'il ne supporte plus que la police les surveille constamment. La police a pour tâche de les protéger et non de les chasser comme si ils étaient du gibier. Quand les trois sont assis dans une galerie marchande, ils voient à la télévision qu'Abdel est décédé.
Vinz se fâche très fort et confronte un agent. La dernière image que tu voies est que Vinz braque l'agent et vice-versa.
La dernière chose que tu entends est un coup de feu.
Tu ne sais pas qui a tué qui!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 12:33
kink
kink is offline
erg erg bedank dat je dit ff voor me hebt vertaalt!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 15:35
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
rago schreef op 11-04-2003 @ 16:27:
C'est un jour comme les autres.
= Ce n'est pas un jour comme les autres.
Oud 30-04-2003, 14:46
*A*B*
*A*B* is offline
ik moet een franse spreekbeurt maken en dit duurt ellendig lang!!
ik vindt niet echt de geschikte sites die mij kunnen helpen, wie er wel weet, laat het mij dan aub ook weten, bedankt! xxxxxx
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 19:12
Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
*A*B* schreef op 30-04-2003 @ 15:46:
ik moet een franse spreekbeurt maken en dit duurt ellendig lang!!
ik vindt niet echt de geschikte sites die mij kunnen helpen, wie er wel weet, laat het mij dan aub ook weten, bedankt! xxxxxx
Over wat moet je eigenlijk een spreekbeurt maken? Of welk over wat zou je het graag willen hebben? Dat helpt alvast bij het geven van sites. Bovendien start je misschien beter een nieuwe topic. Dan krijg je vast meer reacties.
Oud 01-05-2003, 11:54
*A*B*
*A*B* is offline
het gaat over frankrijk, de cultuur, de gewoontes, het klimaat, enz. Ps. alvast bedankt voor je reactie op men vraag
xxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten