Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 17:21
[trm]
[trm] is offline
is het misschien een idee om foto's of scans van jullie resultaten van het praktisch eindexamen tekenen hier te posten? ik ben erg benieuwd namelijk naar de werkstukken van andere mensen, ook al omdat bij ons op school maar 1 ander persoon hetzelfde onderwerp heeft gekozen als ik, te weten arcimboldo anno nu.

ik heb nog geen foto's, maar die komen wel binnenkort.

oh. en misschien een beschrijving erbij. zodat iedereen snapt wat je bedoelt.
Oud 01-05-2003, 17:32
lotte18
lotte18 is offline
k heb het onderwerp 'strips' gekozen..dat onderwerp was erg geliefd bij ons!! Zeker 5 mensen hebben t gekozen van de 11 leerlingen..! Ik ben erg benieuwd wat voor cijfer ik zal hebben..zal vast niet hoog zijn...ben er niet zo goed in!!
Kan er nog geen foto van opzetten, want we hebben een expositie gemaakt op school en tot na de examens blijft het daar.
Wanneer wordt t bij jullie beoordeeld???
groetjes, lotte
Oud 01-05-2003, 17:56
[trm]
[trm] is offline
pas tijdens de eindexamens, verdorie, en ik ben erg benieuwd zowel naar mijn eigen cijfer als naar de cijfers van klasgenootjes, want het wordt beoordeeld door twee mensen in plaats van alleen door onze eigen leraar die bekend staat om de vage, nergens-op-gebaseerde cijfers die hij geeft.

bij ons had maar een iemand strips gekozen! de overkant was erg populair, dat hebben heel veel mensen gekozen, en die over dat blauwe uur.

Regels voor berichten