Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ontopic plz stelletje gasten met jullie lelijke avatars
![]() Ik vind WT eigelijk helemaal niet gothic, ik vind het meer een beetje sferische metal. Alhoewel, dat vond ik, nu begin ik te twijfelen. Als je een cover maakt moet je wel zorgen dat jhet je eigen stijl blijft, Nightwish is een redelijk voorbeeld(op elk album staat 1 cover ![]() |
![]() |
|
![]() |
De muziek van WT is inderdaad 'in' op het moment.
Maar wat ik zo stom vind dat ik genoeg mensen ken die Mother Earth hartstikke goed vonden, totdat Ice Queen in de top 40 kwam. dat een nr de top40 haalt betekend toch niet dat het ineens slecht is? dat vindt ik hartstikke lomp gedrag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom weerhield ik mij van een waardeoordeel. Sommige nummers op het Mother Earth album kunnen mij best bekoren. Onder andere omdat deze veel melodieuser is en afstapt van standaard metal geluidjes. Ook zit er geen grunt in. En ik kan me heel goed voorstellen dat dit gegeven een aantal fans tegen de borst stuit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Alto staat ook voor 'alternatieveling', maar de 'alto's' van tegenwoordig hebben ook niets meer met alternatief te maken, dat is ook gewoon een 2e popcultuur. En die popcultuur wordt aangeduid door die mensen 'alto's' te noemen. Een afkorting hoeft niet altijd de valide betekenis te hebben, de gangbare betekenis kan natuurlijk ook toegewezen zijn door de massa. En ja, dan wordt die betekenis gevolgd, want de massa heeft de macht. |
![]() |
||
Citaat:
De platenbazen hebben de macht. De massa heeft alleen maar de hersenloosheid om allerlei trends te volgen en geld uit te geven, blablabla. Niet verwarren met macht. To sell or to be sold, THAT'S the goddamn question!
|
Verwijderd
|
Hmm, kwalijke ontwikkeling. Daar waar The Dance en Enter bij tijd en wijle bijzonder vermakelijk waren, vond ik Mother Earth maar poep. Voorspelbare, simpele muziek zonder pit --wel met een fantastische zangers, dat dan weer wel.
Heb die nieuwe single/nummer nog niet gehoord, maar ik vrees 't ergste. |
![]() |
|
WT heb ik altijd al kut gevonden. het enige jammere vind ik dat ze Kate Bush hebben gecovered...
they're defenitely not worthy. ...en dan zul je zien dat je Kate Bush op de radio hoort en al die mensjes zeggen... heej die is van Wittin Tempteeesjon! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Enquete over jou muzieksmaak en stijl Saaaz | 69 | 28-06-2006 09:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Overheid moet beginnende bands steunen syneck | 77 | 11-12-2005 01:41 | |
Muziek |
Elastiek! (festival) waves | 31 | 17-05-2005 11:00 | |
Lifestyle |
lifestyle en je sexleven pillbox tales | 41 | 07-11-2003 16:37 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
een paar vragen aan jou Fl@ppie! | 66 | 28-11-2002 09:18 |